בקי
יעקב אילון היקר יעשה חיל בכל מקום וישדרג את המקום אני אוהבת אותך יעקב היקר ב ה צ ל ח ה♥♥♥♥

יעקב אילון

בקי 22/01/2017 529 צפיות 2 תגובות
יעקב אילון היקר יעשה חיל בכל מקום וישדרג את המקום אני אוהבת אותך יעקב היקר ב ה צ ל ח ה♥♥♥♥

שמחה מהולה בעצב

לפני זמן מה נפרדנו מאחד האנשים היותר מוערכים אשר נהגו להתארח בסלון ביתנו קרוב ל- 10 שנים.

אני מתכוונת ליעקב אילון כמובן, האיש שהגיש בהמון תבונה, בהמון רגש את חדשות ערוץ 10 שנים רבות, ולאחר מכן חדשות בערוץ הראשון ערוץ 11..

החלטתו לפרוש כבר ידועה לנו מאז חדשים אחדים אך כשאתה צופה שהערב זו מהדורת החדשות האחרונה שהוא יגיש משמע שזה אמיתי וזה כבר כאן קשה לנשום קשה לעכל.

דני רופ האיש הממונה על מזג האוויר חחח וחבר קרוב מאד של יעקב נפרד ממנו בחיבוק גדול וכן שודרה סקירה בת 5 דקות אשר סקרו עובדי ערוץ 10 שבו מתעדים בקצרצרה השתלשלות עבודתו של יעקב כשהוא סוקר ומשדר מהעולם הרחב באנגלית רהוטה והוא שולט בשפות נוספות ביניהן סינית.

בירכו אותו גם אישים מחו"ל אשר העריכו את עבודתו הן בתור אדם רציני ובעל יכולות והן בתור קולגה ונערץ עליהם.

אני מאחלת לך יעקב יקירי כי תצליח ותעשה חייל בכל אשר תפנה – איש יקר שכמותך – עלי לסיים כי לחלוחיות משתלטות על עיני ואינני רואה את צג המחשב.

בהוקרה באהבה ובברכת הצלחה ממני בקי


תגובות (2)

אין. אין עלייך! רק את, בקי יקרה, יכולת לחשוב על ברכה מעין זו. את מרגשת. וגם אני מאוד אהבתי את אופן ההנחייה של יעקב אילון. במיוחד עם מיקי חיימוביץ.

22/01/2017 12:56

    היי רפי היקר ♥♥♥

    כאשר מיקי חיימוביץ עזבה את האתר כתבתי לה מכתב שאני כל כך מצטערת על כך שאורחת קבועה בסלון ביתי יותר לא תבקר והיא השיבה לי וזה ממש מרגש. לגבי יעקב ברשותך אספר לך כמה פרטים עליו הוא דובר אנגלית על בורייה התגורר בניו-יורק למעלה מ- 10 שנים , הוא דובר סינית על בורייה והיה בן זוגה של יונית לוי שנים רבות אך לבסוף דרכיהם נפרדו ובכלל הוא אדם אינטליגנטי פשוט מושלם.

    הוריו ואנחנו היינו חברים שנים רבות.

    תודה על התגובה ושנינו באותו ראש שיהיה לך יום נפלא ואל תשכח לחייך בבקשה !!! ממני מכל הלב בקי ♥♥♥

    23/01/2017 10:57
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך