ילד מיוחד

alaska 19/08/2015 694 צפיות אין תגובות

סיפור אמיתי
~~~~~~~~~~~~~~
אתמול פגשתי ילד מיוחד.
הוא היה גבוה, יפה, שקט. משהו במבטו כבש אותי.
הוקסמתי ממנו עוד לפני שעברה דקה.
ואז, אז הוא התחיל לדבר.
פתאום הרגשתי קצת מופתעת, אולי זה גרם לי אף לסלידה. הוא כבר לא נראה לי כל כך חלומי. פתאום הוא הפך להיות מסכן, קטן, תינוקי מדי, חסר ביטחון.
הכל בגלל הגמגום שלו.
החלטתי לא לשפוט מהר מדי, ניערתי את המחשבות האלו מראשי, והתייחסתי אליו כאל ילד רגיל. התחלנו לדבר, והופתעתי לגלות שכשהוא דיבר רק איתי לבד, הוא התחיל לגמגם פחות ופחות.
פתאום גיליתי שהוא ממש חכם, מצחיק ודעתן, והוא לא ייתן לשום דבר להרןס לו את החיים.
הרגשתי מין הרגשה מוזרה, משהו שאף פעם לא קרה לי.
רציתי פשוט לחבק אותו ולעוף איתו אל על.
חשבתי על כמה הוא סובל כל החיים, בטח הרבה ילדים התרחקו ממנו, נבהלו, פעלו מתוך לחץ לידו.
רציתי לקחת אותו ולהוביל אותו קדימה, לעזור לו לצמוח.
ידעתי כמה שהוא יכול לעזור לעולם עם הידע שלו, ורציתי פשוט לקחת אותו ולפתח את הרעיונות הטכנולוגיים שלו, כי לאנשים אחרים יש דעות קדומות, והם לא מוכנים לתת לו הזדמנות לפרוח.
ידעתי כמה שהוא הפסיד בתחום החברתי, ורציתי לקחת אותו ולהטעין אותו בביטחון, כדי שיעוף ויהיה מלך הכיתה, כי הוא יכול.
הילד הזה חרוט בזכרוני לנצח, ואני בטוחה שאני אעשה כל שביכולתי כדי להגשים לו את החלומות שהוא כבר מזמן הפסיק להאמין בהם.
אז בבקשה, אל תשפטו.
כולנו מיוחדים, ואתם תפגשו אנשים מדהימים אם רק תתנו להם הזדמנות. אם תתייחסו אליהם כאל כמו כולם.
אין דבר כזה אדם רגיל. כולנו מיוחדים בדרכנו שלנו.
כל מי שרוצה לתקן את העולם, בבקשה תיקחו לכם את השבוע הקרוב ותעשו בו משהו טוב למען מישהו אחר. אתם יכולים לכתוב על המעשים שלכם כאן בתגובות, ולהציע עוד רעיונות לאנשים אחרים.
אני כבר עשיתי מעשה, ואני מתנדבת כל השבוע הקרוב כדי לעזור לילדים להגשים את החלומות שלהם (אני לא אגיד את שם המקום כדי לשמור על הילדים ששם).
אז קדימה, מישהו מחכה לכם!
אוהבת המון,
Rainbow girl


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך