Lapis lazuli
אני הילדה, וזה יום מהנה בחיי, די רגיל. אבל, כדאי לכתוב את כל סיפור החיים שלי?

ילדה, עץ תאנה, וכל מה שסובב אותה בכלל.

Lapis lazuli 27/08/2013 1473 צפיות 4 תגובות
אני הילדה, וזה יום מהנה בחיי, די רגיל. אבל, כדאי לכתוב את כל סיפור החיים שלי?

ילדה קטנה יושבת על ענף ומטלטלת רגליים. וחושבת על האושר. עופה בין עננים רכים ורטובים. ומהרהרת בחייה. מטלטלת רגליים בחזקה על העץ וחושבת. לאן היא יכולה לעוף עכשיו. הביתה? לא, יש עוד מקומות קסומים. מרחפת לה, ממקום אחד למשנהו, מפרח לפרח. קופצת ומנטרת, ומרקדת בשמחה. נשכבת על העשב וצוחקת קמה, ומעופפת לה, לעץ תאנה קטן. טרה סביבו, ומוצאת תאנה מתוקה וקטנה. מתיישבת בין העלווה הירוקה. אוכלת בהנאה את התאנה המתוקה. נשענת לאחור ומביטה בשמיים. ונרדמת לה בשמש החמה. רוח קרירה מנענעת את עלי התאנה, וציפורים מתווכחות בוואדי. כלבים נובחים, ילדים צוחקים, ועננים שטים ברוח הקלה. חתולתה מיללת ומזנקת עליה בקפיצה. שתיהן נרדמות לצלליי הרוח הקלה. פה ושם מכוניות נוסעות. היא מותחת את ידיה ומפהקת. קופצת מנונמת מעץ התאנה. והולכת למחסהו של עץ אלון גדול. אט אט, מתפסת עליו, ומתישבת לה. נשענת לאחור, מביטה במשמים ובבתים. ובעדרי העזים החולפים בואדי וצוהלים בשמחה. רוח שלווה, עושה גלים בעשב, ומנגנת בעלי העצים כבפעמונים. הילדה מתרוממת. וחוזרת לביתה. זה היה יום נחמד עבורה. ומחר היא תהנה ממנו שוב, בטבע.


תגובות (4)

יש לך כתיבה נחמדה <:
תאנההה!

27/08/2013 06:58

יאמי, חח

27/08/2013 06:58

אהההה לא משהו

05/12/2013 02:57

מה הבעיה עם זה?

05/12/2013 02:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך