Lapis lazuli
זה אמיתי. זה לא מורחב. (ומשום מה אני מדברת בחרוזים!!!!! אסור לי לכתוב שירים, אחרת קשה לי להפסיק לחשוב על חרוזים!) ואני באמת בוכה, וגם יש לי שפעת. ):

ילדה נחמדה

Lapis lazuli 06/01/2014 699 צפיות 5 תגובות
זה אמיתי. זה לא מורחב. (ומשום מה אני מדברת בחרוזים!!!!! אסור לי לכתוב שירים, אחרת קשה לי להפסיק לחשוב על חרוזים!) ואני באמת בוכה, וגם יש לי שפעת. ):

היתה לה ילדה, נחמדה.היום, היא נזכרת איך בכיתה א', היא התרגשה נורא. היא רצתה להכיר חברות חדשות, וללמוד ואז לספר לכולם, שהיא יודעת לקרוא, ולכתוב את שמה, אז מה היה מיוחד כל כך באותה ילדה? בסך הכול ילדה קטנה, שהגיע לכיתה נרגשת. מה שהיה מיוחד בה, היה ליבה. הוא היה כמור חמר, מתעצב בקלות. כיתה א' היתה מתוקה. היו לה חברות, ציונים טובים, ומורה טובה. הקיץ חלף והגיע היום הראשון בכיתה ב'. לכיתה הצטרפה חברה שלה. היא מאד התרגשה. רק שאותה חברה היתה נבזית ושפלה. היא החלה לעצב את ליבה ואופיה. היא היתה מחרימה אותה לפי הצורך, כדי שתתחנן ותיתן לה מה שהיא רצתה. או גוררת אותה כדי להחרים אחרים. זה היה ככה שלוש שנים. עד שהיא ניגשה ואמרה "אני לא רוצה להיות חברה שלך." באותו הרגע התהפך עולמה. איש לא דבר איתה, היא היתה בודדה, עד שהכירה חברות, ונהיתה שווה לאותה ילדה מגעילה. שפגעה בה והשפילה אותה ואת האישיות שלה שרפה. היום, יש לה לב של אבן. עם מעת זהב, בתוכו, נסתר. ולחשוב, שיאלו אותה ילדה, היא היתה שונה. היום היא נזכרת, ובא לה לבכות, וזה מה שהיא עושה עכשיו. הילדה הזאת, היא אני. מאז, עולמי נהיה אחר.למזלי, למדתי. הניסיון חישל אותי. אולי בפעם הבאה שאני יעמוד במבחן אני לא אכשל.


תגובות (5)

אני מצטערת בשבילך. היא בטח הייתה ממש רעה.
והיי, לדעתי את מקסימה. כל מי שאוהבת את ניקו וליאו חייבת להיות טובה, לא? (תשובה רטורית, כן)
תרגישי טוב.

06/01/2014 06:54

תודה! אני יומיים בבית, ומשעמם לי!!!!

06/01/2014 06:58

תגידי תודה שאת לא בבית ספר…. אין יום שאני תוקעת בעצמי את המחק של העיפרון מרוב שעמום.
ואיך הולך עם הסדרה ההיא שאמרת שאת כותבת?

06/01/2014 07:00

לא הולך לי. אני מנסה, אבל המוח שלי מסרב לי!!!!!!!! מוח אדיוט!!!!!!!!! אני מנסה לכתוב משהו על בעלי חיים, אבל זה פרויקט גדול עבורי, וזה יקח לי עוד זמן.

06/01/2014 07:05

כן, מבינה. יש סדרה שאני עובדת עליה מכיתה ד' ואפילו שיש לי את העלילה הכלילית אני מתעצלת.

06/01/2014 07:08
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך