יום של מעשים טובים זה היום ♥♥♥
כידוע לכולנו היום הוא יום של מעשים טובים.
אני רוצה לנצל במה זו ולהודות לנעמי המקסימה זו שכל כולה לב ונשמה על כל המעשים הטובים שהיא העניקה ומעניקה לי ולבני משפחתי עד עצם היום הזה.
נעמי יקירתי ביום של מעשים טובים – אין לי שום אפשרות לגמול כגמולך אך כן יש לי אפשרות לומר לך כי פינה חמה בתוך לבי מוענקת רק לך מעתה ועד כלות.
תמשיכי מתוקה במצווה שכבר התחלת ואלוהים יתן לך מטל השמים ומשמני הארץ !!!! א מ ן !!!!
באהבה ממני בקי ♥♥♥♥
תגובות (6)
בקי, את פתחת ואמרת "..כמו הידוע לכולנו.."
אז לא, אני לא ידעתי שזה יום מעשים טובים.
תודה ש'סיפרת' לי.
חוץ מזה, בקי, סימני הפיסוק החידים שאת משתמשת בהם הם.. נקודה.. זה נורא מקשה על הקריאה ומוריד את האיכות שלך. הרעיונות שלך מקסימים, רק חבל שאת לא מוסיפה סימני פיסוק.
מקווה שתקחי את העצות שלי לתשומת ♥,
המון בהצלחה!
היי לנערה המתוקה שהשכילה לומר בדיוק את מה שאני יודעת וממש מצטערת על כך והכוונה שלי לפסיקים גרשיים ובכלל כל סימנע הפיסוק.
לקחתי לתשומת לבי ומבטיחה כי להבא אקפיד יותר לכתוב בצורה נכונה תודה על הארה שהארת את עיני.
תודה רבה על התגובה והנה שתינו יחדיו הצלחנו לעשות מעשה טוב : "את כי הארת אותי ואני כי דיווחתי לך על יום המעשים הטובים.
תודה רבה רבה רבה ממני באהבה בקי ♥♥♥♥
תודה בקי! איזה כיף שהקדשת לי סיפור! 3>
גם אני לא ידעתי שהיה יום כזה, תודה שהארת את עיניי לגבי זה :)
גם את מדהימה, ואני שמחה שנפגשנו דרך האתר! אני מאחלת לך שכל הברכות שבירכת אותי בהם יוכפלו ויהיו לך ולמשפחתך!
אני אמשיך כמובן, שיהיה לך יום מקסים! בריאות ואושר לעד!
אוהבת, נעמי ^^
לנעמי היקרה שלי
כל מלה שאת כותבת מרגשת אותי עד כלות, הרבה מזל, הרבה אהבה שיעטרו את חייך הלוואי – לו יהי באהבה בקי ♥♥
יוואו, בקי, איך התגעגעתי אלייך!
את ממש מזכרת מהאתר הישן…
אל תעלמי, תמשיכי לכתוב כאן כמו פעם. :)
לייק ענק!