חתול שלא יחזור…
כשחזרתי מבית הספר שמעתי מכיוון הפח יללות חתול , בדקתי מה יש הפח וראיתי גורת חתולים ג׳ינג׳ית . לקחתי אותה בידיים , והראית אותה למשפחה , החלטנו לגדל אותה עד שנימצא מישפחתי מאמת , בכל יום כשחזרתי מבית הספר , באתי אליה ושיחקתי איתה , ראיתי אותה רודפת אחרי עכברוש צעצוע , מתחכחת בי , האכלתי אותה , עד שלא הייתה רזה עוד , כאשר חזרתי מבית הספר ראיתי שהיא לא שם , חיפשתי אחריה ורצתי להגיד להורים שהיא נעלמה , הם אמרו לי ש מסרו אותה , בחיים שלי , לא הרגשתי צער רב יותר מלדעת שהעברתי איתה חודשים , אבל לא הראה אותה שוב , דב אחד ניחם אותי , הכלב שלי לא יוכל להרוג אותה . והצתערתי שאני לא יכול להחזיק אותה אבל פחדתי יותר , שהיא תיגבור את חייה בתור גורה ולא חתולה בוגרת… זה היה הדבר הכי קשה לתת אותה .
תגובות (12)
או! כל כך אמיתי! אני באתחלה הרגשתי ככה כשעבנו דירה והחתול הטיפשון שלי היה מנותק יומיים ממני ומהעולם שסביבו ;( בכיתי כי עצוב כשדברים כאלו קורים.
זה היה קשה מאוד…. בכיתי כמה ימים וחשבתי עליה חודשיים….
ואו! לי זה קראה גם אבל סיפור שונה שלי זה כלבה שטיפלתי בה מאז שהיא נולדה אבל היה לה מחלות ולא היה לנו את הכסף בישביל הזריקות היא חלתה כמה מחלות ביחד אבל לא בכלבת!!! והיא מתה והיא הייתה גורה ולקחתי את זה מאוד קשה ואני מבינה אותך!!!
אצלי אחד החלקים הוא ש-
הכי קשה זה להיפרד , זה כאילו , חלק מהלב שלך נפל אבל לא יחזור.
נכון אתה צודק אבל גם לראות את החיה שגידלת וטיפחת מתה! זה גם קשה!!!:(
אצלי היא חיה אבל אני מרגיש כאילו היא מתה…
כמו הגורים שראיתי והאכלתי אותם בחופש ואז לקחו אותם לאימוץ ;(
יש כאלה שמעדיפים ללא חיות מחמד כי אחרי שהם עוזבים\מתים הם פשוט שוברים לך את הלב אני מעדיף ליחיות איתם ולדעת שנהנית איתם . הכי קשה מכל זה ליראות אותו סובל ולא מת , אלה סובל
נכון פשוט קשה!!!!!!!
אני כימעט ראיתי אותה מתה, רציתי לירצוח את הכלב שלי אבל יש לו עניי כלב גדולות וחמודות….
אומייגאד אני מזה מזדהה איתך!!!