חסרי אכפתיות
חשבתי קצת, ושאלתי את עצמי 'למה אנשים חייבים להטיות כאלה חסרי אכפתיות?'
למה לא אכפת להם? היו אומרים לי 'מה זה משנה?! לא נראה לי שלמישהו אכפת. יאלה, בואו נלך ביחד לסוף העולם, אל מוות בטוח.'
כי באמת, זה מדהים אותי כמה חסרי אכפתיות הם יכולים להיות. וכול זה בישביל מה? מה זה נותן לכם? אתם חושבים שתיהיו מקובלים יותר עם תעשו מה שאתם עושים?!
לפעמים זה כול כך מעצבן אותי, כשאני חושב על המניאקים שצוחקים עליי כשאני אומר את זה. אינעל רבאק, אתם לא מבינים שזה חשוב?! אתם לחא מבינים שלא סתם חופרים לכם בשכל?! נמאס מי מכם כבר!
למה, למה למען השם, אתם צוחקים בפנים למי שאומר לכם את זה? למה????
היו אומרים לי 'מה קורה גרינפיס, מתיי בפעם האחרונה זרקת בקבוקים למיחזורית?! מה? רק אתמול?! זה בטח נורא קשה ביבילך להתאפק כול כך הרבה..'
אני בטוח שארבעים אחוזים מכם צוחקים עכשיו, וארבעים אחוזים עוברים לסיפור אחר.
באמת שזה מעצבן אותי. אתם לא מבינים שזה יכול להרוג את כולנו? שאולי לא ישאר פה חמצן, והרחובות יהיו עשויים מזבל? ואתם אומרים גם 'אז מה? אני לא יכול לעשות כלום בנידון.'
אפשר לחסוך, אפשר למחזר, אפשר לא לזרוק את הזבל שלכם ברחוב. בטח אתם חושבים 'מה כבר קרה?
כולא זרקתי לפח ולא למחזורית.. אז תפסיק להציק עם זה' אתם לא מבינים שעם כול אדם היה מקשיב למה שאומרים לו, וזורק למחזורית, אז אפשר היה אולי לשנות את העולם?!
למה אתם לא מקשיבים, ונוהגים בכזה חוסר אכפתיות?!
תגובות (6)
אני מקווה שתאמין לי שאני מה-20% הנותרים שקראו את הקטע הזה והבינו כמה אתה צודק… יוצא לי לחשוב הרבה על הרגע שבו לא יישאר מהעולם שלנו כלום.. ואני לא מסוגלת לחשוב על זה! אז אם זה אומר שצריך להתאמץ קצת, ולפחות לשמור על הסביבה שלנו, אני איתך:)
אני שמח לשמוע.
ערב טוב ומבורך לך מר "לא ידוע" ברכות לרגל הצטרפותך לאתר "סיפורים" ולשמחתי ולבטח גם לשמחתך כבר כתבת 3 סיפורים מהנים מאד מאד.
תרשה לי בטובך לבקש כי תחזור לסיפור של בקי כן של בקי שמעטרת , שבוכה, ורק צרות צרורות עושה ☺☺☺☺☺ לאחר 3 סיפורים שלך באתר כבר הצלחת להכפיש להעליב ולדבר בצורה כל כך מבישה !!!!!!!!! מנין אתה מכיר אותי בכלל , הלכתי בעיניים עצומות אחרי האנשים שכל כך אוהבים אותי !!!!!!! מכל מקום תודה רבה לך ובהצלחה בכל אשר תפנה ממני בקי♥♥♥♥
זו שוב בקי
אני מבקשת להתנצל בפניך מבקשת כי תואיל לסלח לי ממש כי תואל לסלוח לי כי הבנתי את התגובה שלך בצורה לא נכונה ואני מאד מאד מאד מצרה על כך מרב תגובות כל כך קשות , מעליבות ופוגעות –
הגבתי כפי שהגבתי ומבקשת כי תואיל לסלח לי – הראש שלי פשוט מבולבל מכל התגובות המשפילות המבזות לדעתי יותר את הכותב אותן מאשר את המקבל אותן – סליחה סליחה סליחה סופ"ש מהמם ממני בקי והפעם בלי י עיטורים חחחחחחחחחחח סלחת נכון – תכתוב לי בבקשה אם סלחת לי פליזזזזז
זה בסדר גמור.
ל-'לא יודע'
הנימה שכתבת איתה מאוד נוקשה ואם זאת-זאת הנימה האהובה עליי!!
עדיף לעבור על הטקסט לפני שמפרסמים ככה תוכל להימנע משגיאות כתיב ודברים כאלה..
מקווה שלא נעלבת או משהו..(למרות שאתה מצטייר לי כבחור קליל..)
רננה12..