חסימת צבעים

sapir13 08/04/2014 583 צפיות 8 תגובות

אני מרגישה ריקה. אני מרגישה סופר-חסרת-יכולת.
בחיים לא התייאשתי כמו שהתייאשתי עכשיו, וזה מסוכן, כי אסור לתת לי להתייאש, אחרת אני מאבדת את זה, כמו עכשיו.
אני מביטה בקנווס וידי פשוט לא מצליחות לערבב את הצבע המתאים, לא מצליחות ליצור את הקסם של הצבעים, את התמונה השלמה.
אני מרגישה את הדיכאון מפעפע מעלה בתוכי. למה? למה? למה? הבטחתי לעצמי שאנסה להשתפר כמה שאפשר ולא אוותר יותר לעצמי בקלות כזו, אך מול הקנווס ופלטת הצבעים אני מרגישה כמו אסירה בכיתת יורים.
אני שונאת את זה שזה קורה לי, החסימה הזאת. היא מבלבלת אותי, בעיקר את ידי.
כלום, פשוט כלום לא יצא.
נטלי ניגשת לעזור לי אך זה לא משנה, אם אני לא עושה את זה בעצמי זה חשוב כאפס.
כשהאישה ברדיו אומרת שהשעה חמישה לשמונה אני לא מפסיקה להודות לה. הרגשתי כאילו עוד שנייה ואני אתחיל לבכות.
אני מרגישה נורא בזמן האחרון לגבי כישורי הציור שלי, כאילו הזנחתי אותם טיפה ועכשיו הם רוצים להתנקם בי. אני מרגישה חסומה מבחינה פנימית, כאילו היכולת שלי להבחין בצבעים נפגמה.
אני לא יכולה יותר, הרי בלי זה לא נשאר לי כלום.


תגובות (8)

וואו.
דירגתי 5 ♡

08/04/2014 20:56

ואוו.. זה פשוט מדהים.
הרגשתי כול כך הזדהות.. מדרגת 5!

08/04/2014 22:22

אני באמת מזדהה איתך. אני גם מציירת ואוהבת לצייר אבל לפעמים מרגישה כאילו שום דבר לא מצליח והכל מכוער. מאחלת לך שתצליחי להגיע לאן שאת רוצה :)

09/04/2014 12:02

קודם כל יש לך כתיבה מדהימה,את זה את כבר בטח יודעת.מעבר לזה…אם זה אמיתי אז אני רוצה שתדעי שאת מציירת מושלם.לפעמים אני רואה ציורים שלך שאת מעלה לפייסבוק ואני אומר לעצמי שאת מישהי מיוחדת אם את יכולה לצייר כאלה דברים.
אני לא איזה גאון בציור.אני נרלי היחיד בעולם שמנסה לציר בית ויוצא לו טרקטור…אבל תנסי פשוט לתת לזה לזרם לך.ציירי כל מה שעולה על רוחך.תחשבי למשל על רגש מסויים ואז תחשבי על מה גורם לך את האושר הזה,ותציירי אותו.
בהצלחה ^^

09/04/2014 20:46

אהבתי, שמתי לב שכולם כאן מציירים,כמוני! הסופרים דומים!

09/04/2014 20:53

וואו!
קראתי כמה סיפורים שלך ואני חייבת לציין ואת כותבת מדהים :)

10/04/2014 08:18

לדעתי היה יותר מתאים ניגשה במקום ניגשת…
ספיר, אני פשוט אסירת תודה לקרוא את הקטעים שלך.

17/04/2014 11:02

אהבתי♥

20/04/2014 18:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך