חלום שחלמתי (לג'קסוניות בלבד!!)
החלום:
אני הייתי בברכה כזאת, ממש גדולה, עם מלא חצויים, ואנשים של הארי פוטר או משהו כזה, ועשינו מלחמה כזאת.אז מישהו לקח את ליאו וכלא אותו, אז אני ופייפר הלכנו לעזור לו לצאת, ופייפר היתה צריכה ללכת לעזור למישהו, אז אני צלללתי למטה, וליאו לא נשם אז הוא התעלף, והרמתי אותו, ואז קראתי לפרנק שיעזור לי לסחוב אותו, ואז ישבנו על כיסאות במים, והיו מדריכים כאלה, (אחת מהם נראתה כמו המורה מהכיתה שקרובה אליי) ודיברו, וליאו התעורר, ואמר לי תודה, ואז התעוררתי.
החלום הכי הזוי אבר!!!
תגובות (13)
זה חלום חמדמד במיוחד :)
זה חלום כזה אוסום!
ליאו ^^
זה אשכרה היה חלום. הוא היה טוב מכדי להיות אמיתי…
גם אני חולמת חלומות הזויים, אבל החלומות הללו כל כך כיפים! ♥
ווה חלמת על ליאו, כיף לךךךך <:
למה לי אין חלומות אדירים כאלה? החלום הכי הזוי שהיה לי הוא ששטתי על רפסודה לאי בודד וכשחזרתי גיליתי שעל הרפסודה היו שתי הבנות של השכנים *~*
(את רצינית? פעם חלמתי שאני בתור לקניית ספרים להוגוורטס, וג'ורג' בן שמונה ופרד בן תשע, והם מאוהבים זה בזה)
את צודקת, החלום שלי נורמלי לעומת שלך…
פעם חלמתי שאני הולכת לשירותים באמצע הלילה ונופלת לבור ענקי ושחור, ואני נופלת מלא זמן וראיתי בדרך כל מיני אנשים הזויים עושים דברים הזויים, קלטתי את ניקו מתנשק עם ליאו והם משכו אותי אליהם והתנשקתי איתם, עוד דבר הזוי שראיתי: מגבונים מנסים לבלוע דוד שמש עם ראש של פרסי, ואז פרסי קפץ מתוך הדוד וחיבק אותי והבור נגמר ונפלתי חזרה על המיטה שלי ופרסי נעלם, בבוקר התעוררתי כשאני מחבקת את האוויר, הזוי ומגניב…
אכן, אדיר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אדיר.
אמג אדיר.
אוי מיי גוד אשכרה?!?!?? מגניבבבבבב!!!!!!! :O
חח החלום הכי הזוי שהיה לי מפרסי ג'קסון היה שאני כאילו על הארגו עם כולם עאני עוזרת לליאו עם התחזוקה בספינה. ואז שאני גומרת לעזור לו אני הולכת לנישו והוא מנשק אותי <3
אני מתההההה על ניקו! הוא במקום הראשון ברשימת הבעלים שלי!
נחמד, אולי תרחיבי ותכתבי על זה סיפור קצר:)