חייבים לעצור את זה

בת-אל77 13/04/2014 618 צפיות 2 תגובות

תאמיני בעצמך יותר תאמיני שאת יפה, רק אל תקשיבי לאחרים.
אלה שרואים רק את הבחוץ ולא את הבפנים הם אנשים רעים, ששופטים רק לפי מראה חיצוני ולא יודעים מה יש בתוך הבן-אדם , והם לא יודעים כמה הבן-אדם הזה נפגע מבפנים.

זה עצוב לראות אותך עכשיו סובלת ונלחמת על זה שאמרו שאת שמנה ,
כל יום אני בוכה בגללך ,
כי את בן אדם מדהים ולא מגיע לך לסבול ככה , וגם זה קשה לראות אותך סובלת .
אני רק רוצה להגיד לך שהכל יהיה בסדר ביחד ננצח עוד יום קשה שעובר.

לראות אותך מחוברת לכל המכשירים האלה זה כואב לי בנשמה ,
ואני רואה בעינייך שאת לא יכולה יותר ,
אבל הכי כואב זה לראות אותך נעלמת לי מול העיניים ,
וגם להורים שלך זה כואב.

אני לא יודעת עם את שמה לב , בזה שאת מכאיבה לאנשים שהכי אוהבים אותך בעולם , והכי גרוע מכל שלא שיתפת אף-אחד שאת עושה דיאטה , אני גיליתי לבד בזה שאכלת רק סלטים ותה בלי סוכר וראיתי שרזית וכך גם ההורים שלך גילו.
אבל כשהגעת למשקל שאת אוהבת לא ידעת איך לשמור על הגוף הזה ופחדת לחזור להיות אותה ילדה שמנה , שכולם אומרים לה שהיא פרה , ולכן המשכת את הדיאטה אבל בתפריט אחר שזה לאכול 800 קלוריות ביום .

אני רוצה להגיד משהו ולהעביר מסר : אנחנו יכולים לעצור את המחלה הזאת : הפרעות אכילה, בולמיה , אנורקסיה ואיך שלא תקראו לזה.
רוב הנערות סובלות מהפרעות אכילה בגלל הדימוי העצמי שגורם להם : לעשות דיאטה , לא לאכול או להשתמש במשלשלים , על מנת להרגיש יותר רזה ויפה כמובן.
הסיפור הזה הוא על חברה שהיא כמו אחות בישבילי , היא רק בת 15 והגיע למשקל של 32 , וכבר כמה ימים שהיא נמצאת במחלקה של הפרעות אכילה .
לפני שהיא הגיע למחלקה הזאת היה סבלה מבולמיה , אני ראיתי אותה איזה שלוש פעמים מקיאה ובכיתי התפללתי לאלוהים שזה יגמר כבר.
אבל אחרי כמה ימים שלחו אותה למחלקה של הפרעות אכילה מרצונה , כל כך שמחתי שהיא כן רוצה להבריא.

אבל אנחנו חייבים לזכור שאנחנו יכולים לשנות את זה , כי חברה שלי הגיעה למשקל 32 רק בגלל שאמרו לה שהיא שמנה ואמרו לה את זה מלא פעמים , ולכן היא עשתה דיאטה


תגובות (2)

זה נכון, ויפה.

13/04/2014 09:37

ואי עצוב עד כמה שזה נכון , באמת זה חייב להיפסק…

13/04/2014 09:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך