sapir13
יכולתי לשים את זה בכל קטגוריה אחרת, אך הזקן הזה והחיוך שלו, פשוט הרגשתי שמגיע להם להיכנס לקטגוריה האמיתית. (והמכונה הזו, אני פשוט לא יודעת איך קוראים לה)

חיוכו של זקן

sapir13 16/09/2014 531 צפיות 4 תגובות
יכולתי לשים את זה בכל קטגוריה אחרת, אך הזקן הזה והחיוך שלו, פשוט הרגשתי שמגיע להם להיכנס לקטגוריה האמיתית. (והמכונה הזו, אני פשוט לא יודעת איך קוראים לה)

הוא משך בחוט המנוע עד שזה התעורר לחיים, והרים את המכונה הכבדה. מנקודת מבטי הרחוקה הוא היה נראה כעוד פועל עירייה רגיל שמנקה השוק, אך מקרוב הבחנתי בכך שהוא בעצם איש זקן. הוא לבש חולצה במכופתרת פשוטה בדוגמת משבצות בכחול לבן ומכנסי עבודה רחבים. המכונה בהחלט היתה כבדה יותר מימנו, אני בטוחה בכך, אך הצורה שבה הוא החזיק אותה, איך שהוא תלה את הרצועה על כתפו הקטנה וכיוון את המכונה הרועשת אל עבר העלים והלכלוך הרב שנצבר שם למרות שעבר רק יום, היתה כל כך שגרתית.
כשחלפתי על פניו ראיתי כיפה קטנה על ראשו. פניו היו מכוסי קמטים ועיניו מעט שקועות – או לפחות כך זה היה נראה לי- אך מבטו היה נעים לעין. הוא חייך לעברי וחיוכו זרח על כל פניו. חייכתי חזרה והנדתי בראשי כדרכי לומר בוקר טוב.
גם אחרי שהוא כבר נעלם מראייתי המשכתי לחשוב על חיוכו. עדין ואמיתי, מלא בטוב לב. חיוך שלא שפט אותי על משהו או רצה שאני הלך משם ואתן לו לעשות את עבודתו בשקט (למרות שעם מכונה כזאת אני לא בטוחה שזה אפשרי), רק אמר בוקר טוב בדרכו שלו, המיוחדת.


תגובות (4)

מכיר את הסיטואציה, אהבתי את הרעיון,
היית יכולה להאריך את זה לפי דעתי.
זה טוב גם ככה אבל בכל מקרה.

16/09/2014 21:08

אף פעם לא הגבתי לך, אבל אני חייבת להגיד שהכתיבה שלך מדהימה.

16/09/2014 21:24

וואו…זה פשוט נהדר!זה כל כך יפה שלקחת סיטואציה כלשהי וכתבת אותה.עשית את זה מאד יפה :)
מדרג 5^^

17/09/2014 07:03

ואו, אהבתי מאוד.
את יודעת שאני ממש מעריצה אותך? חחחחחחח את היית אחת מהקוראות הראשונות (אני חושבת שגם התגובה הראשונה) מהסיפור הראשון שלי במשתמש הראשון שלי.
תמיד כשאני רואה את המשתמש שלך אני רוצה לקפוץ מרוב אושר כי אני נזכרת ביום שהגבת לי (ביום בראשון שהייתי באתר). חחחחחח
בכל מקרה, אהבתי מאוד את הסיפור וגם את המסר הפשוט שלו.

18/09/2014 13:58
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך