חופש – זה כל מה שביקשתי..
כל מה שביקשתי זה חופש.. רק שתשחרר
אתה אומר ששיניתי אותך, שאתה טוב יותר עכשיו,
אז למה אתה כל כך אנוכי? למה אתה לא מבין שטוב לי בלעדיך? שטוב לך בלעדי, שככה זה צריך להיות!למה אתה לא מוכן פשוט לתת לי להמשיך?
אני שמחה שלמדת לעמוד על שלך, ולהלחם על מה שחשוב לך אבל לא במחיר כזה.
לאיים, לנצל, לשקר, זו לא הדרך.
אמרת שאתה רוצה שאני אהיה מאושרת, שיהיה לי טוב, הבטחת שתמיד תשמור עליי. אז למה אתה לא מבין?!
אני שונאת את עצמי על מה שקרה, כל פעם שאני שומעת את השם שלך הלב שלי דופק, הדמעות עולות המחשבות משתוללות לי בראש ואני משתגעת!!
ואתה, מחליף אחת, ועוד אחת ואני שמחה, כי עברת הלאה.. לפחות לפי מה שאחרים חושבים, אבל אני יודעת אני גיליתי. אתה עדיין מנסה, עדיין מדבר. כל פעם שאתה רואה אותי- אותו המבט הזה, המבט המאוכזב, הכואב אותה המבט ששובר אותי כל פעם מחדש. שמזכיר לי איזה אדם נוראי אני ואז בא הצורך הזה להתנצל, אבל אני לא יכולה. כי אם אני אדבר איתך שוב אני אאבד את עצמי. אני אאבד את ההיגיון ושוב הלב יוביל אותי. ושוב אני אתאהב ושוב הכל מהתחלה, אבל אני לא מסוגלת. סליחה.
אני בסך הכל רוצה שתבין, לא הייתה לי ברירה! כל מה שעשיתי היה כדי לא לפגוע, אז אני נפגעתי ואתה נפגעת והיה המון כאב אבל זה היה ברור!
הרי כמו שכבר אמרנו אהבה זה לא רק כשטוב ואין ספק שהיה גם רע. אתה שיקרת אני שיקרתי, אתה בכית אני בכיתי, אתה צחקת אני צחקתי ,אבל זה נגמר- אז בבקשה תן לי לחיות ולדעת שהמשכת הלאה תנקה לי את המצפון אל תתן לי לחשוב שהרסתי אותך.
רק תשחרר..
תגובות (6)
אויייי מסכנה שלי אני כול כך מבינה אותך ,
את יודעת אמא שלי אומרת שככה זה באהבה זה בא והולך ואז בסוף לא נישאר שום דבר
אבל עם זאת אהבת אמת אז אהבה היא סם החיים של האדם
מקווה בשבילך רק לטוב
אוהבת שרית ^_^
נ.ב כתיבה מקסימה
אהבה זה דבר מסובך אבל כולנו עוד נמצא את האושר שבה.. אבל הדרך ארוכה ומלאת מכשולים וכל מכשול שעוברים זה עוד צעד בדרך לא ככה?
ותודה רבה (;
:(
נכון, אנחנו עוד נמצא אחת שתחזיק מעמד הרבה זמן, ונהיה מאושרים בה… ^~^
יש לך כתיבה ממש טובה. אני אוהבת אותה
[=
תודה ספיר !
באהבה כמו שאמרת לא הכל מסתדר לטובה, ולפעמים יש זמנים קשים ותקופות שונות. צריך לזכור שלבסוף הכל לטובה :)
אני ממש אוהבת את הכתיבה שלך. היא שוטפת ובעלת סימני פיסוק והגיות נכונות. בקיצור בהצלחה עם אותו בחור, ותזכרי לא לקחת הכל ללב, הכל יסתדר :)
תמיד הכל לטובה ;) בקשר לבחור אין על מה לדבר.. אני מקווה שזה יסתדר תודה רבה !