חברה שלי שאלה…
חברה לי שאלה אותי \"מה הדבר הזה שהכי באלך לעשות כרגע?\"
לא יודעת מאיפה זה בא. אבל עניתי:
ללכת אליו ולומר לו שלא משנה כמה מדברים ואומרים עליו דברים, זה לא משנה לי כלום, כי אני אוהבת אותו
היא לא הבינה מה רציתי.
פשוט חשבתי שזה מה שהכי באלי לעשות כרגע.
לומר לך שלא משנה כמה טעויות עשית, כמה טעויות אני עשיתי, כמה מדברים עליך ועליי מאחורי הגב, כמה מעולם לא העזנו לומר אחד לשני את מה שאנחנו מרגישים. וכמה שלמרות שכן אמרנו מה אנחנו מרגישים, זה לא היה באמת.
כמה הייתי מוכנה לוותר על כל אחד שבא היופ ומציע לי חברות, רק כדי לראות אותך, להרגיש אןתך מחבק אותי רק עוד פעם אחת! רק עוד פעם אחת.
כמה אני מוכנה לחכות פה למקרה שתתפקח ותסלח לי על מה שעשיתי, כמה שאני מתגעגעת לעיניים היפות האלא שלך שמסתכלות עליי ומחייכות.
למקרה שתבין שאתה כן אוהב אותי. למקרה שתתחרט.
כמה אני רוצה לצאת לסיבוב ולראות אותך שם, במקום שלנן, יושב ומחייך את החייוך המבין הזה שלך, הסולח.כמה אני כבר מחכה לחזור לזה שוב.
אז היא שאךה אותי מה אני הכי רוצה. זה מה שאני הכי רוצה.
תגובות (4)
וואו איזה יפה זה, באמת. אהבתי ממש את התתחלה ומתוך ההתחלה גלשת לתיאורים סוחפים ויפים. אני מ מ ש אהבתי!
אישית, לא אהבתי את הנושא, אבל הכתיבה טובה. רק שימי לב, כי יש לך יחסית די הרבה שגיאות מקלדת. מציעה לך לעבור על זה ולתקן אותן.
אני מהפלאפון לכן…
אהבתי תרעיון, יש טיפה שגיאות, אבל בסה"כ ממש יפה. 5 :)