חבל
אולי זה לא מעניין, או שזה סיפור שטותי..
התחלתי את הסיפור 'בתוך הרפתקאה עם סיוט' אני עומד לכתוב פרק 15.
אבל שמתי לב שחלק מכם לא קוראים אותו, והדמויות שלכם שם.
זה עוצר אותי בלהמשיך אותו.
אין לי בעיה להמשיך את הסיפור הזה, ולהוציא כמה דמויות.
זה מאוד מוזר לי, שבסיפור של משכית 'אגדה שמגדה' כולם מסתכלים ונהנים מזה והדמויות שלהם שם.
זה מראה לי שהסיפור שלי לא מעניין אף אחד, והיא יותר טובה ממני.
נראה לי שאני לא ימשיך אותו וזהו, זה קצת פוגע מאיזשהו צד.
אני רוצה לדעת למה זה קורה, אני גרוע בזה ?
תמיד קורה מצב שאני מתאכזב.
חבל…
תגובות (9)
אל תחשוב ככה, אני לא מרשה!!!
הסיפור שלך 'בתוך הרפתקאה עם סיוט' הוא סיפור מעולה ואני אוהבת אותו (בלי קשר לזה שאני דמות שם..)
יכול להיות שמשכית קצת יותר מנוסה ממך (בלי לפגוע, כן) אבל גם אתה כותב מוכשר כמו כל המחברים באתר.
אתה לא צריך להיפגע עם לא כולם קוראים אותו, זה לא נורא. לי יש סיפור שאני כמעט בטוחה שאף אחד לא קורא ואני כבר בפרק 12 (נראלי, הפרקים ארוכים..)
ואני עדיין ממשיכה לכתוב ולהעלות אותו.
אתה לא צריך להתייאש כל כך מהר.
נ.ב
מתי אתה מעלה את פרק 15?
אחי אתה כותב מצוין!גם אני,כשכתבתי את המגן ואת שודדי הקאריביים,בפרקים הראשונים הייתה שם חפלה,אבל אז לאט לאט החפלה התפרקה.
תקשיב יש לי כאלה שמגיבים,ושבשבילם אני ממשיך.וכך גם אתה.תמשיך בשביל אלה שכם קוראים.
אתה כותב מדהים.באמת.ואחי גם אצלך נהנים!אתה ממשיך עד הסוף!הקטע הוא להיות חזק!
ספיר צודקת. גם לי יש סיפור שאף אחד לא קורא אותו עם בערך 6 פרקים.. הקוראים זה רק בונוס, הכתיבה היא התהליך המהנה פה..
תזכור את זה תמיד (:
אוקי.. אני אכתוב אותו עד הסוף. ^^
אתה גם לומד המון ככל שאתה ממשיך לכתוב, ולומד איך לשפר את הכתיבה כשצריך (במקרה שלי..)
שוב, אל תתייאש רק בגלל שלא הרבה מגיבים לך..
לאאאאאאאא אני קורא קבוע שלך בבקשה אל תפסיק רק בגלל שיש קצת תגובות
אתה באמת כותב מדהים ואם אתה לא ממשיך את הרפתקה בתוך סיוט אני שולח את ביגפוט אליך הביתה אופיר יש מחברים שכותבים סיפור שלם בלי תגובה אחת אפילו
והם בכל זאת ממשיכים בשביל הכיף שלהם בלבד!!!
*אופק לא אופיר אופסי
אל תתדאג הוא לא מפסיק, אנחנו לא מרשים..
יש לו מזל כמעט שלחתי את ביגפוט אליו