זמני זמנך פרק 2
אדם חכם פעם אמר לי "כל סיפור טוב מתחיל עם אהבה" אני מניח שבגלל זה הסיפור שלי, הוא סיפור לא טוב, לפחות ככה חשבתי.
הבחורה צעקה ג'ון ג'ון בלהט, חייב להגיד שלשניה הרגשתי כאילו היא אוהבת אותי, אך זה לא הגיוני, ראשית אף אחד לא אוהב אותי, ושנית אני לא מזהה את קולה. הבחורה פתחה את הדלת במכה חזקה כל כך, שהיה אפשר לחשוב כאילו הדלת הייתה עשויה מנוצה. הבחורה הסתכלה לי בעיניים ואמרה בדמעות: הוא עשה את זה, למה לעזאזל הוא עשה את זה? מיד אחריה הצטרפו לחדר שני בחורים ובחורה, הייתי מתאר לכם איך הם נראים, אבל את האמת עיניי היו רק על הבחורה הראשונה, עכשיו ראיתי הרבה בחורות שגרמו לי "הנאה" בלשון המעטה, אבל אצלה זה היה פשוט וואו, הדרך שהשיער שלה זלג וזז באוויר וואו, הדרך שעיניה מביטות בי וואו והכי חשוב הדרך שהיא הייתה פשוט וואו, לשניה אחת הרגשתי ראוי לוואו שבה, אבל רק לשניה. הבחורה(נקראה לה כרגע בחורת הוואו, אין לי מושג מה שמה) הסתכלה לי בעיניים ופשוט התפרקה, כתגובה לכך(כן, לכל דבר במציאות יש סיבה ותוצאה, תנסו להבין מה הסיבה) הבחורה שנכנסה שנייה אחריה(נקרא לה נחמה, תבינו עוד שניה) רצה לנחם(הבנתם?) את וואו, ולהרגיע אותה, שני הבחורים האחרים( נקרא להם כוח וכוח חזק יותר) תפסו אותי ולקחו אותי הצידה, כוח( יעני כי הוא הפעיל כוח, תנסו לעקוב) פתח את פיו(אולי אני צריך לקרוא לו יפתח? טוב הבנתי את הרמז אני אשתוק) ואמר לכוח יותר: "אסור שלארה תראה אותו, הוא לא היה רוצה שהיא תבכה"
כוח יותר ענה בחזרה: "אתה בדיוק כמוני יודע, שהוא היה אומר שזה תלוי בה" שמעתי פעם מאדם זר, שאם אתה לא יודע משהו תחרטט בביטחון, והרי אני לא יודע מי זה "הוא" אז החזרתי לכוח יותר: "בנוסף הוא היה רוצה שנתמוך בה" כוח וכוח יותר הסתכלו עליי צחקו ואמרו: "אין לך מושג עד כמה הוא היה מסכים איתך". טוב עכשיו אחרי שעברנו את המבוכה שבהתחלה, אתם יכולים להסביר לי מה לעזאזל הולך פה?!! כוח וכוח יותר הביטו אחד בשני ואמרו: "עדיף שלארה תסביר לך מה קורה פה". רגע אז אתם לא לארה?
לא אני לוק וזה גיא, ברוך הבא לשנת 3002. רגע מה?!!!
תגובות (0)