זיכרונות מהאתר. [ אשמח אם תקראו (:]
אתמול, ישבתי לי במחשב שתיים לפנות בוקר, שוברת את הראש על מה לעשות, שלפתע הגה מוחי רעיון!
לקרוא את הסיפורים שכתבתי עד כה, אני שמחה שעשיתי את זה!, צחקתי על זה, צחקתי עליי. על הסגנון כתיבה שלי, על זה שבפרק ב10 הם כבר התארסו, והיום בפרק ה50 הם לא ביחד, על זה שכתבתי ב'רציתי להוסיף' מקווה שהפרק לא מטריד מידי, ורשמתי את זה על שורה כזאת " אני בהריון" והיום אני ממש שונה, התגברתי יותר מידי מהר. ביום שבת זה יהיה היום שבו אני שנה באתר. שנה שעברה ב29.9 יום שבת, כתבתי חלום שחלמתי וממנו התחלתי לכתוב, גיליתי את הכישרון החבוי שלי, את הדרך להתמודד עם הכל, אני קראתי מלא קטעים דיכאוניים שלי, מלא קטעים מפחידים ומלא קטעים עצובים. אני כל כך שמחה שעברתי את התקופה הזאת, ששיחרתי הכל, ראיתי גם שהלכתי עם האמת שלי. בתקופה הקשה שלי, שהאתר 'נלקח' ממני והכל היה מוזר, שחררתי את הכעס ולמדתי להחזיר אותו לעצמי! אני קוראת הכל שוב ושוב וצוחקת, נהנית ומבינה המון!אני כותבת באתר קצת ליפני גיל 13, ועכשיו אני קצת ליפני גיל 14, אבל אני בכיתה ט', אני קטנה לגילי, ואולי זה מה שמשך אותי להתבגר. הכתיבה שלי עברה שינוי עצום, החיים שלי בפרט עברו שינוי עצום!
אני שמחה, שהלכתי עם האמת שלי. שלא וויתרתי למרות הכל, אני שמחה שחזרתי לאתר הזה. אולי הילדות שלי נלקחה ממני, אולי אני כבר גדולה לשטויות, אבל בגלל שלא היה לי זמן לגדול, שהכל קרה ככ מהר, אני חוזרת לילדות עכשיו, אני משחקת בגני שעשועים, צורחת ברחוב, תמיד עם חיוך, אני מנסה להיות הכי טוב שאני רק יכולה, לא להפחיד, או להטריד, להיות ילדה תמימה, כמו שהייתי בתחילת דרכי באתר, רק שעכשיו אני עם חיוך על הפנים. תמיד.
אני חושבת שהשתפרתי, אני מרגישה את זה ואני קוראת את זה, האתר הזה עזר לי המון ואני לי דרך לתאר אותו. והשנה הזאת עברה מהר, יותר מידי מהר. לכן חשוב לי לכתוב את זה. את מה שאני מרגישה .
תגובות (7)
ליאן. את פה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
אעאעאעאעאעאעאעאעאעאעעאאעאעאעאעעאעאעאאעאעאעאע ~מתעלף ~
~ חוזר לחיים ~
אני לא בדיוק זוכר מה היה שם אבל אני מאוד שמח שהבנת מה נכון לעשות ואמרת 'סליחה ' ;)
ועכשיו נחזור –
חזרת ?!? לתמיד ?! אעאעאעאעאעאעאעאעעאעא ~מת ~
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כן D: אני באתר תמיד, בשקט לא מגיבה והתחלתי סיפור חדש על 1D ואני בפרק שמונה ואני לא אפרוש בקרוב^^
יאיאיאיאיאיאיאיאיאיאיאייאיאיאיאיאיאייאיאיא
אז עכשיו אני חי . ביינתים ;)
תתחילי גם סיפור רגיל . פליייזזזז <3
באמת שאהבתי זה רשום ממש יפה ורק המחשבה היתה יפה (:
כול הכבוד שהקדשת מזמנך בשביל לרשום לאתר תודה (:
ולרשום למי שרשמת סליחה (:
כול הכבוד !
(;
אני שמחה שהאתר עזר לך. :) וזה מאעולה שאת כותבת ומראה למי שחדש פה, עד כמה הקהילה פה אוהבת ואוהדת, ועד כמה האתר עוזר ומבגר :)
וכמה חברים מוצאים.
:)
ואיך לעזאזל $&%^)^%@@%^& היה לך את האומץ לקרוא את הסיפורים שלך?!!?!?!? ועוד את כולם?!?! ~מבולבלת~
תמשיכי לכתוב ולהנות מהאתר!
<3
אלין
-,-"
אני שמחה שחזרת לאתר … :)
אלין ? אני כזאת שאוהבת פרטים קטנים מה שנקרא(: וזה לא כזה הרבה
זה בערך 200 :P