התחלה

letmewrite 08/07/2016 571 צפיות אין תגובות

כמו כולכם, המחשב פתוח "העלאת סיפור" אני מאחורי המחשב שלי אתם מאחורי המחשב שלכם.
האמת שרציתי לכתוב קטע על סוף אבל יש לי אין סוף קטעים בשם "סוף" שמדברים, איך שלא, על סוף, מפתיע נכון?
אבל אז שמתי שיר שמח למדי על פול ווליום וזה גרם לי לרצות לדבר על התחלות.
משפטי פתיחה, משפטי מחץ, משפטי סוף, לא, לא אנחנו עדיין בהתחלה.
הייתי אומרת מה עשיתי בשנה האחרונה אבל בכל 157 הקטעים האחרים שלי זה כתוב!
בואו נסתכל קדימה, יא' עוד חודש וחצי מתחילה, כן, זה מפחיד, אפילו מאוד.
לא מעשנת יותר בחיים!! (עד הצבא) עכשיו רגע של רצינות- סיגריות זה באמת דוחה ואין לו שום ערך חברתי לרוב ובטח שלא ערך בריאותי חיובי.
לשתות רק כשמזדמן, לא לנסות לרדוף אחרי זה, ללמוד מהטעויות של שנה שעברה ולא לשתות 280 מ"ל בשעה, אני באמת לא זוכרת שום דבר מאותו ערב, למעט ההקאות שלי אז בבקשה אל תעשו את זה.
סמים, אוי סמים, ראיתי מספיק אנשים מסוממים השנה כדי להבין שזה הדבר שאני הכי לא רוצה לעצמי. במיוחד לא עכשיו, במיוחד לא לפני הצבא!! זה חרא, ואם בא לכם לנסות אז תחכו לתקופת הצבא או אחרי (עדיף אחרי) או בכלל לא.
סקס, הגעתי לכיתה יא ואני עדיין בתולה, מחכה לאחד שלי או לפחות למישהו שאני אוכל לסמוך עליו מספיק…
עד פה הייתי התחלות.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך