Lapis lazuli
כל מילה היא אמת לאמיתה.

הרומן הראשון שלי, עם ספר.

Lapis lazuli 27/08/2013 732 צפיות 6 תגובות
כל מילה היא אמת לאמיתה.

בפעם הראשונה, הרגשתי כמו גור זאבים קטן, שנחשף לאור, ולעולם החיצוני. ההתרגשות היתה עצומה. היתי שונה, וזה היה ברור לי כבר אז. זאת היתה אהבה. אני בולעת אותם. מילה אחר מילה. עיניים גומעות את המילים השחורות, והופכות אותן לחלום בראש שלי, שכל פרט בו נראה לי אמין ומדויק. אני בולעת אותם אחד אחד. לא עוצרת לדקה. אוכלת אותם בזה אחר זה. במהירות, אך כל פרט חקוק בזכרוני. איני מרבה לעשות זאת פעמיים. כי אני מכירה בעל פה כל פרט ומילה. ואני מכירה ספרים רבים. כל אחד נגע בליבי בדרכו. ושינה את רגשותיי, והפך את עולמי. הרגשתי אחרת. אני לא כמו כולם. אני אהנה מכל ספר, כל עוד אבחר בו בעצמי. אם יכריחו אותי, לא ולא. הספר לא יהיה לי מקור להנאה או לאושר. וגם לא לשנהים כאחד. זה החופש, שבורא את ההנאה, ההבנה והלמידה. לכן, אני מעריכה ספרים. וכותבת אותם.


תגובות (6)

למה כולם רושמים על היום הכי מפגר בעולם ???

27/08/2013 06:40

לא יודעת, רגע, מה זאת אומרת?

27/08/2013 06:43

כי כולם רושמים איך היה היום הראשון ללימודים..
אז שאלתי למה כולם רושמים על היום הכי מפגר בעולם ?
זה לא נגדך או משהו..

27/08/2013 06:44

אהה, לא לא זה בסדר. לא הבנתי. אני מניחה שהרבה ילדים/דות מתרגשים/שות אז, הם רוצים/ות לחלוק את הרגשות שלהם. בכל זאת מותר להם.

27/08/2013 06:45

ברור שמותר לך !!
טוב מקווה שנהנית ביום הראשון ללימודים ;)

27/08/2013 06:46

אני גם ככה, אם יהיה לי חבר אי פעם,

זה יהיה אחד מהספרים שקראתי….
אהבתי את מה שכתבת ^~^

27/08/2013 06:48
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך