הצלחתי!!!
הצלחתי!!!
אני לא יודעת איך או מה דחף אותי אבל הצלחתי!!
הצלחתי השבת (זאת שהייתה השבוע) לשמור ובאמת להנאות מזה!
ובכללי אני מתחילה להתחזק רוחנית.. אני לא רוצה להפוך לדתיה שלמה, כי יחסית טוב לי במקום שאני ואני גם לא רואה כל כך את כל הדברים בדת בצורה חיובית או מבינה, אך אני בכל זאת מתחזקת ואין הרגשה טובה מזה, שאני יכולה להפסיק לשקר לאבא שלי, שאני יודעת שאני סוף סוף מוצאת את המקום שלי בדת אחרי מספר שנים של הרהורים, הכל סוף סוף מסתדר לי!!!
אני רוצה להודות לכל מי שכתב לי ב"אני רוצה להתחזק רוחנית, אבל איך?" כי התגובות שלכם ממש עזרו לי!
במיוחד אתה דני, לא יודעת מאיפה אתה מביא את כל מאגרי המידע האלה אבל אתה איכשהו תמיד עוזר לי…
אוהבת אתכם 3>
תגובות (9)
אני ממש שמחה בשבילך!!
ומאחלת לך בהצלחה עם זה(:
חח הוא קורא להנאתו ערכים בוויקיפדיה ;) (חח סתם בלי להעליב)
ואני יכולה להגיד שאני שמחה ששמרת? (אפשר?)
טוב, לפחות שאני שמחה שהצלחת למצוא את המקום שלך ולהנאות..
אההההה ובתמונה אם זאת את, את ממש מזכירה לי ילדה מהכיתה שלי!!!
רות – תודה רבה, אני שמחה שגרמתי לך לשמוח גם אם זה בשבילי אבל את שמחה וזה דבר טוב להיות שמחים :)
סיפורוש- כן,כן, את יכולה וזה רצוי! אנשים צריכים להיות שמחים!!! גם אם זה בגלל אחרים אבל אם הם שמחים אז הם אופטימים והם מאושרים!! וכן אני מצאתי את המקום שלי, ואני בטוחה בזה! רק חבל שזה קרה כל כך מוקדם.. גיל 14 אז מה אני אעשה עם שאר שנות חיי עכשיו :/ … בטח אשתה אלפקות סגולות ואחרבן קוביות (אני צוחקת.. או שלא ^~^)
כן זאת אני ^_^ אז בטח הילדה הזאת ממש יפה ;) חחח ורגע רגע רגע התמונת פרופיל שלך היא של ליה מישל או שאני טועה?
לא היא של דמי לובאטו(:
ואני שמחה שאת שמחה שאני שמחה חחחחחחחח.
לא השעות שלי<3
אני מוערך :) ייישששש!!!! שמח שעזרתי…ומזל טוב על השבת הראשונה (אני מניח…)
יפה לך!! אני דתייה ואני לא בדיוק מתחברת אבל אין לי ממש ברירה…
רות – זה לא השעות של אף אחד
דני – זו לא השבת הראשונה שלי כי מכיתה ד עד כיתה ז די הוכרחתי לשמור שבת בגלל אבא שלי, יכול להיות שבגלל שהוא כפה עליי זה יצר אצלי את התנגדות הזאת..
אנונימית – אני מבינה אותך ככה אני הייתי במשך שלוש שנים..