נטע די אנג'לו
כן, הסיפור הזה מבוסס עלי. זאת בדיוק אני, חשבתי על זה וקלטתי שכמעט כל הדמויות שלי ילדותיות כי זאת מי שאני, והן רק שיפור של עצמי, מי שהייתי רוצה להיות.
כל מילה שכתבתי נכונה. אני גם מתפוצצת מצחוק וגם נהיית עצובה שכאני רואה שהילדים בכיתה שלי כל כך ילדותיים, ואמרו שאני ילדותית.
אבל נראה לי שזאת רק אני ככה.

הילדה הילדותית

נטע די אנג'לו 01/12/2013 691 צפיות 19 תגובות
כן, הסיפור הזה מבוסס עלי. זאת בדיוק אני, חשבתי על זה וקלטתי שכמעט כל הדמויות שלי ילדותיות כי זאת מי שאני, והן רק שיפור של עצמי, מי שהייתי רוצה להיות.
כל מילה שכתבתי נכונה. אני גם מתפוצצת מצחוק וגם נהיית עצובה שכאני רואה שהילדים בכיתה שלי כל כך ילדותיים, ואמרו שאני ילדותית.
אבל נראה לי שזאת רק אני ככה.

הילדה הילדותית ישבה בצד, פסלו אותה מהמשחק. זה היה הקטע הכי נורא במשחק.
כל שאר הילדים בכיתתה הביטו בה וצחקו, על כך שאין לה חברים, שהיא משחקת עם ילדים הקטנים ממנה בשנים. על כך שהיא ילדותית. גם חבריה לכיתה היו ילדותיים, אבל אצלה זה היה שונה.
היא הסתדרה רק עם הילדים הקטנים, היא בכלל לא רצתה להתחבר עם הבנות בכיתה שלה. היא ממש לא רצתה לשבת בצד כל ההפסקה ולרכל. איפה כיף בזה?
אבל היו רגעים בודדים שבהן היא רצתה להיות יותר בוגרת, שייקחו אותה ברצינות לשם שינוי. שתוכל להתחבר גם עם ילדים בגילה. למרות שהיא ידעה שאין לה סיכוי להשתנות היא ניסתה.
כבר כמה שנים עברו. היא עכשיו בחטיבה. כל יום היא מביטה מהצד על הכיתה שלה וחושבת כמה הם ילדותיים.
זה לא שהיא כבר לא ילדותית, ממש לא, אלא עכשיו הילדים בכיתתה יותר ילדותיים. בזמן שהם בוכים על השטויות שלהם היא מחייכת וצוחקת וחושבת על שעכשיו היא מבינה שהיא אף פעם לא היתה יותר ילדותית, ככה הם ניסו לתייג אותה.
אבל זה לא הצליח. היא גאה בזה שהיא מתחברת עם ילדים קטנים, מדי פעם מתנהגת כמו תינוקת אבל גם מסתכלת על החיים שלה בצורה מבוגרת, משהו שהילדים האחרים בחיים לא יגיעו בגיל הזה.
הילדה הזאת היא אני.


תגובות (19)

המ…
מה הילדותיות של הכיתה שלך?
מה הם עושים ילדותי?

עכשיו אני מתחילה חקירה XD

01/12/2013 11:54

הם לא מבינים כלום, או שאני פשוט יותר מדי פילוסופית…

01/12/2013 11:54

ילדותיות לא תמיד נובעת ממשחקים עם צעירים ממך, היא לרוב נובעת מהתנהגות, אני לדוגמה ילדותית, אז אני מזדהה איתך, וגם ילדי כיתתי די ילדותיים, אבל פחות ממני. איך שכתבת את מה שאת מרגישה, ואת הסיפור חייך, זה יפיפה. הכתיבה מעולה! אני כל כך מזדהה איתך בנוגע לזה, אבל אל תשתני לטובת אחרים, תהיי מי שאת.

01/12/2013 11:55

תודה. ופשוט נגיד כשאני ליד אחותי אני מתנהגת כמו תינוקת. אפילו אותי זה מעצבן.
ולא ממש עשיתי משהו כדי להשתנות, פשוט קיוויתי קצת.

01/12/2013 11:56

מה הם עושים שלדעתך הוא ילדותי?

אמרתי או לא אמרתי שאני מתחילה חקירה? XD

01/12/2013 11:59

טוב, לדעתי הם תמימים מדי. לא ממש שמים לב למה שקורה מסביב, שכחנים (לרוב ילדים הם כאלה) וכו'…

01/12/2013 11:59

יש לך דוגמא לזה שהם תמימים?

*חקירה חקירה*

01/12/2013 12:03

זה קצת קשה להסביר. לדעתי הם תמימים כי הם לא שמים לב למשהו שקורה סביבם, הם מפריעים בשיעורים כי לא אכפת להם והם לא דואגים (אני מדברת גם על הבנים וגם על הבנות) אם זה נחשב תמים מבחינתך, סול קולומבוס.

01/12/2013 12:05

אההה…
זה בכל גיל יהיה ככה.
תלוי במורה.
וגם במה שהילדים עושים…
(מה הם עושים?)

*חקירה חקירה*
(תודי שאני חופרת XD)

01/12/2013 12:08

את כותבת יפה ממש אהבתי (:

01/12/2013 12:08

כן, את חופרת, אבל אני מלכת החפירות!
טוב… הם מדברים, מציירים (כן אני יודעת שזה אצל כולם) קמים ומבקשים לצאת כל חצי דקה. הם כל הזמן אומרים אותן בדיחות ולא מבינים שהולכים להוציא אותם או משהו כזה. אני יודעת שאת חושבת שזה אצל כל אחד אבל זה רציני יותר. פעם אחת עמדנו חצי שעה מהשיעור בגלל שהילדים לא סתמו את הפה.

01/12/2013 12:11

חחח אני מציירת כל הזמן בשיעורים XD

אבל זה דיי תלוי במורה.
יש לי מורה להיסטוריה שלא יודע להשתיק את הכיתה שלי ואנחנו עושים לו בעיות.
אצל המורה למחשבים הכיתה נהפכת לזירת קרב גומיות. זה דווקא נחמד ^-^
ואצל שדאר המורים הכל בסדר (:

נ.ב-
אני יותר חופרת ממך!

01/12/2013 12:22

*מורה לאזרחות.
הוא היה המורה שלי להיסטוריה שנה שעברה.

השנה הביאו לי מורה להיסטוריה שאצלה אנחנו שותקים כמו דגים O_O

01/12/2013 12:23

לא, אני יותר חופרת!
טוב, בכל שיעור הם עושים את זה. היה רק שיעור אחד של מורה מחליפה מלחיצה בטירוף שהצליחה לשתק את כולנו, אבל חוץ מזה לא משנה מתי הם מתנהגים ככה (אפילו בשיעור אחד שהיה לנו עם המנהל)
ואת האמת, אני מדי פעם כותבת סיפורים בשיעור (ופעם קראתי)

01/12/2013 12:25

כן XD
גם אני כתבתי באמצע שיעור פעם.
אין אחד שלא עשה כזה "פשע" XD

01/12/2013 12:39

טוב, גם אכלתי באמצע שיעור, הברזתי… יצאתי מהכיתה… את מבינה למה הם ילדותיים? הם מתנהגים כמו שאני התנהגתי בכיתה ג'.

01/12/2013 12:40

חח תיארת יפה מאוד (ואגב תתפלאי אבל כל מה שכתבתן פה בשיחה, קורה גם אצלי בכיתה (ואנחנו ט' בחייאת)
זה קורה בכל גיל ~אנחה~

01/12/2013 12:50

הכיתה שלי לא תמימים. הם פשוט טיפשים כי הם לא מבינים מה יש להם.
וגם כי פעם אחת, כל כך עצבנו את המורה שלי שחשבתי שהיא הולכת להתפוצץ (פיצוץ אמיתי, עם אש והכל.) והיא פשוט עמדה בידיים שלובות ומבט של "אתה מת בשבילי" וחיכתה שנסתום,
היא עמדה ככה בערך חצי שעה.

01/12/2013 23:19

נשמע מלחיץ בטירוף. מזל שאין לי מורה כזאת.

01/12/2013 23:21
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך