החלטתי
אתמול בלילה ישבתי וראיתי את הסיפורים שרשמתי.
הרבה סיפורים עדיין לא המשכתי, כמו אהבה בניו יורק, אני צריך לרשום פרק 2.
ואת הסיפורים, עולם של חלום ומלחמה, לעולם לא יהיה איתך, מורה למכשפות, סיפור לאוהבי שוקולד, משפחה לא נורמלית, ועוד כמה.. אותם אני אמשיך היום או ביום אחר.
הסיפור שאני הכי נמשך לכתוב אותו ואהוב עלי, זה בתוך הרפתקאה עם סיוט.
אבל החלטתי לשנות אותו. חלק מהמחברים כאן שהם ביקשו להיכנס לסיפור לא קוראים אותו, זה לא מעניין אותם, הם רואים את הסיפור בסיפורים אחרונים ולא נכנסים אליו. אז אני מוציא את הדמויות שלהם משם.
אני לא אכתוב הרבה קטעים קשים, בשביל שאותו אחד לא אראה אותם.
זה לא יהרוס את הסיפור, אני יכול לבלגן את מה שקורה שם ולהעלים את אותם דמויות.
כמו שאמרתי זה פוגע שפתאום זה לא מעניין אותם. אחרי כמה פרקים ראשונים שהם ראו הם לא רואים יותר.
דווקה את הסיפור של משכית כולם רואים אין אחד שלא רואה או רושם.
אני יודע שהיא טובה ממני בהרבה, ולידה אני רושם כמו אחד שלא יודע כלום.
אז היא ועוד מחברים שלא אוהבים את הסיפור, אני יוציא את הדמויות שלהם או לא ימשיך בכלל.
רק שיגידו שהם לא רוצים וזהו.
נמאס לי שזה קורה שבסיפור מסויים שיש כאן באתר, מחבר רושם סיפור על כמה מחברים באתר וכולם רואים אותו. אבל מתי שאני רושם זה לא מעניין כמעט אף אחד.
אם לא אוהבים את הסיפור שיגידו.
תגובות (11)
אז..
אני לא קוראת כל כך הרבה סיפורים שלך אבל קראתי כמה והתרשמתי מהכתיבה
דבר אחד שלמדתי כאן בחמש חודשים
לעולם לא להשוות בין כתיבה ולא משנה בין מי
ואני מכירה את זה שאומרים לך שהם יקראו תסיפור וכאלה ובסוף שוכחים ממנו.. -,-
תקרא לי מאפין XD
חחח ואל תדאג תמיד היו אלה שיקראו אבל לא גיבו ^^
כי תמיד עברתי את זה ככה.
וישלי קוראים בפייס וחברים.
הם התומכים ^^
אתה לא מוציא דמויות שרוצות להמשיך, נכון ?
אתה כותב טוב ואני לא חושבת שאתה כותב כמו אחד שלא יודע כלום
אני ממש נדבקת למסך המחשב שאני קוראת את הסיפורים שלך,ואני נהנת להיות כה קרובה.
לדעתי אתה כותב מדהים!וזה באמת טוב שהכניסו אותך למחברים המובילים!
ואתה יכול לקרוא לי לוטם,לורן ועוד שמות שתבחר.
אני שמח שאתה ממשיך את הסיפורים האלו,שכתבת שם למעלה.
כי כולם טובים.אהבתי את כל הפרקים הראשונים של כל אחד מהם :)
ובאמת,מה שהכי דאגתי לגביו הוא הרפתקה עם סיוט.כי זה באמת הסיפור האהוב עליי,ואני שמח שאתה ממשיך אותו.
אחי,אתה כותב נהדר,ואני מת על הסיפורים שלך,ולא משנה מה תשנה וכמה ואיך ולמה ומתי ואיפה ואייכה ומדוע והיכן,אני אוהב אותם בכל מצב :)))))))))))))))))))))))))
יש לו מלא סנטרים…
חה תודה :)
אני מתחבר גם לסיפור שלך..
את רוב הסיפורים שרשמת למעלה אני לא זוכר…
אבל עם אתה כותב אותם זה אומר שהם מושלמים…..XD
תמשיך להיות כותב מושלם….*_*
-N.K-
הכתיבה שלך מדהימה, לא משנה מה, אני מתה על הסיפורים שלך! אני שמחה שאתה לא מתייאש כל כך מהר ומפסיק את הסיפורים, כיף לדעת שיהיה לי עוד פרקים לקרוא! ^^
תקשיב, אופק.. גם אם לא מגיבים, זה לא אומר שהם לא קוראים.. וזה מסתכל, אתה כל כך צודק…
תעשה הפוגה מהסיפור ותכתוב שירים נחמדים, תפרק את המצב רוח הרע שלך פה..
ואני חושבת שהעלילה תשתנה אם תוציא חלק מהדמויות וחבל.
הוצאתי את הדמויות בפרק שעשיתי.. עכשיו אין הרבה דמיות ראשיות.
אבל יהיה מעניין בהמשך.
אני חושבת שאתה לא צריך יותר מדי לחשוב אם יאהבו את הסיפורים שלך או לא. הכתיבה הכי טובה היא הכתיבה שנאמנה למקור שלה ושנכתבת בלי לחצים מגורמים חיצוניים. אם תכתוב כדי לרצות את הקוראים הכתיבה שלך לא תהיה אמיתית ואז היא לבטח תהיה פחות טובה כי היא תהיה פחות אתה. תכתוב בשביל עצמך.
אני חושבת שזה טוב לעשות סינון ולהחליט מה אתה ממשיך ומתי. לי יש כמה וכמה סיפורים שחשבתי לכתוב ושפשוט מחכים לתורם להיכתב כי אני החלטתי לסיים עם טרילוגיית "התעוררות" לפני שאני ממשיכה לסיפורים אחרים. קצת סדר לדעתי לא רק שלא פוגע אלא גם עוזר לכתיבה כי זה מפקס את הכותב על הסיפור.
תמשיך לכתוב. אני בטוחה שזה יהיה רק לטובה.