הבתולין והלא בתולין

03/06/2014 814 צפיות 9 תגובות

ראשית אני רוצה להגיד שזו הפעם הראשונה שאני כותב כאן מקווה מאוד שאלמד פה הרבה ואשתפר בכתיבה שלי (:

הנושא הראשון שעלה לי לראש ואני רוצה לדבר עליו עקב משהו שקראתי הוא נושא הבתולין בקרב הנערות.
הנערות היום מחולקות לכמה קטגוריות ותתי קטגוריות בעייני, סוג אחד הן הבנות שקיימו יחסי מין ומקיימות אותו בצורה תכופה ונחשבות ל"זונות" או לחלופין "שרמוטות", מנקודת המבט שלי בנאדם אשר עושה את מה שטוב לו ומה שמביא אותו לסיפוק שהוא לווא דווקא מיני הוא בנאדם שראוי להערכה, אם כולנו היינו עושים את מה שראינו כנכון החברה שלנו הייתה שונה פלאים ממה שהיא היום ואולי אפילו טובה יותר [התתי קטגוריות שלפי דעתי אין מה להרחיב עליהן הן הבנות שמקיימות את היחסי מין עם גבר אחד או מנגד בחורות ש"עושות את זה" בשקט].
סוג נוסף של בנות הן אלה שנמנעות נחרצות לקיים יחסי מין עקב החשש הגדול מהחברה וההתאמצות הגורפת שלהן להיחשב "נקיות" או "שמורות" שבעייני יש כאלה, מפעת העובדה שהן אינן מרגישות מוכנות או לא מצאו את הבחור "המתאים".
אני חייב לציין שהנושא של החברה וההשפעה שלה מאוד חרה לי משום שברגע שבנאדם מעוניין לעשות מה שליבו חפץ בו הוא נתון תחת הלחץ של החברה וברוב המקרים נמנע מלהגיע לאני האמיתי שלו, אני חושב שגם פה וגם במספר נוסף של מקומות ומקרים אחרים אנחנו לא מגיעים לפוטנצייל הטמון בנו.

אני אסיים ואומר שתגובות יתקבלו בברכה לא רק על איכות הכתיבה אלא גם על הנושא עצמו, התוכן, ואולי אצליח לראות את הנושא מנקודות מבט נוספות בזכותכם. תודה על הקריאה (:

נ.ב.
אם תוכלו תעירו גם על סימני הפיסוק אם הם תקינים ואולי גם על התחביר עצמו. תודה (:


תגובות (9)

אני מסכימה איתך שכל אדם צריך לעשות את מה שהוא רוצה בלי לחשוב מה החברה תגיד.
אבל אני ממש לא מסכימה עם הדוגמא שהבאת, אני חושבת שבנות כאלה מוכרות את עצמן, ופוגעות בעצמן. כל אדם חייב להציב לעצמו גבולות בסיסיות ולשמור על הכבוד שלו, יותר בשביל עצמו מאשר בשביל החברה וישנם הרבה דרכים להגיע למטרה ולמימוש עצמי, ואני לא חושבת שזה קשור לכבוד ולערכים שלו

03/06/2014 01:10

    מנקודת מבט כללית של קורא אני חושב שגם אני הייתי מסכים איתך אבל העובדה הפשוטה שקראתי באיזשהו אתר שמישהי שואלת "אני בת 17 ואני בתולה זה טוב?" וכולן ישר קפתו והגיבו לה "זה מעולה תישמרי על עצמך, אל תהיי מהזונות האלה"
    באותו רגע עלה לי לראש כמה הבחורה שמגיבה חושבת שמי שלא בתולה היא דווקא "זונה" זה הרתיח אותי משום שזה לא רק אקסיות שלי אלא גם אמא אחות וכו' זה משהו שהוא לא נכון בעיניי.

    03/06/2014 01:39

החברה היא כמו מצפן (לא מצפון, מצפן) ערכי של החברה היא מראה לאן באמת מוטות הרוחות ואם החברה מתחסדת או מופקרת יש לזה סיבה…

03/06/2014 01:16

    אתה אולי יכול לחשוב על סיבה למה החברה מתחסדת בנושא הזה ? אשמח לדעת (:

    03/06/2014 01:46

דעתי האישית אני מעדיפה להיות שמורה וטהורה עד שאני אתחתן, אני לא יודעת איך האחרים יתייחסו לזה אישה צריכה להיות שמורה לגבר שתחייה איתו כל חייה לא לאהבה רגעית. אני חושבת שבתולין זה דבר חשוב אני לא שופטת אף אחד פה כל אחד חי עם האמונה שלו והשקפת עולם שלו.

03/06/2014 02:13

בנות ששוכבות בגיל מוקדם, אלה בנות שלא מכבדות את עצמן.
תקשיב, מי שלפי מה שאתה אומר ׳לא מרגישות מוכנות׳ לפי דעתי זה בנות שמכבדות את עצמן בגיל הזה.
וזה ממש לא מתאים לבנות מתחת לגיל 17 עם כל הכבוד לפתוח את הרגליים.
זה לא עניין של מוכנה או לא, זה עניין של כבוד.
כי אם אני לא אכבד את עצמי, מי יכבד אותי ?

03/06/2014 02:17

    אני מסכימה איתך,

    03/06/2014 02:32

יש כאלה ויש כאלה.
את יכולה להיות לא בתולה כי את מזדיינת עם כל הבנים בבית ספר או עם השכנים (ויש כאלה לצערי הרב)..
למה לצערי הרב? כי זה פשוט דור מקולקל ולא מעניין אותי שזה מספק אותה, זה נותן נקודת מבט אחרת לדור הזה!
יש את הלא בתולה כי היא שכבה עם החבר שלה או יותר במדויק 'עשו אהבה'
כן, במקרה הזה זה לעשות אהבה לא לעשות סקס, תאמינו לי זה שונה..
דעתי האישית זה שכל אחת צריכה לשמור על עצמה ולבנות אופי ודעה משל עצמה ולא להיות קורבן של החברה..
בא לך לעשות עם החבר שלך בגיל 16? סבבה, דבר ראשון תחשבי, את בטוחה שזה כי אתם אוהבים אחד את השני וזה לא הסיבה שאתם בגיל ההתבגרות וההורמונים שלכם גבוהים? את מרגישה מוכנה? כמה זמן אתם ביחד? את סומכת עליו? יש אמון?
זה לא העיקר לעשות את זה..
שמרו על עצמכן ועדיף שתישארו טהורות עד אחרי החתונה, כי סה"כ הבנאדם שאת תתחתני איתו מין הסתם יהיה האדם שבאמת תרצי..
בנות בגיל הזה לא צריכות לשכב! הן צעירות מדי!!
רוצות לעשות את זה? לא מתאפקות? מצוין, תעברו את גיל 21 ואז תעשו מה שתרצו…
נ.ב
תעבוד על פסיקים

03/06/2014 03:05

שמח לקרוא את הנקודות מבט שלכן ומבחינתי הלוואי וזה היה ככה, זה היה הרבה יותר מיוחד !

03/06/2014 08:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך