הבית השני שלי

אלהקנטי 23/09/2013 560 צפיות 2 תגובות

לכולם יש בית שני: סטודיו לריקוד, בית של חברה, בית ספר, או אפילו במה
הבית השני שלי הוא פה.
מאז ומתמיד אהבתי מאוד לכתוב. בגן הייתי אומרת לאבא שלי מה לכתוב והוא היה כותב. בכיתה א' התחלתי לכתוב סיפורים ממש קצרים ובכיתה ב' כבר התחלתי לכתוב ספרים, עם פרקים והכל. יום אחד חיפשתי איזה משהו בגוגל לא זוכרת מה וכתבתי בחיפוש "סיפורים" באותו רגע השתנו חיי- גיליתי את האתר הזה. יצרתי משתמש עוד באותו היום והתחלתי להעלות סיפורים מאז כל חיי נקשרו באתר הזה: הכרתי ילדות שיש להם סיפור כמו שלי, מצאתי סדרות יפות ובעיקר- נהנתי ואני עדיין נהנת. בכל יום השעון המעורר מעיר אותי בשעה 6:00 שכולם ישנים וזה מפנה לי שעתיים טהורות של כתיבה עד שכולם יתעוררו ויפריעו לי. האתר הזה הוא חלק מחיי.
אני רוצה להודות לכל צוות אתר סיפורים אתם סוללים את דרכי להיות סופרת גדולה! יום יבוא ואתם תראו סדרת רבי מכר שכתבה הסופרת אלה קנטי.
אני רוצה להודות לכל מי שקוראת ומגיבה לסיפורים האלה והאתר הזה ימשיך להיות משגרת חיי עוד הרבה זמן
אז שוב, תודה לכולם!


תגובות (2)

אני קראתי את הסיפור הראשון שפירסמתי פה וקראתי את הפרקים שאני מפרסמת עכשיו ולדעתי האתר ממש שינה את הכתיבה שלי.
זאת אומרת לא האתר אבל התגובות ההתייעצות עם הכותבים פה והזמן לדעתי עשו את שלו פה באתר(:

23/09/2013 10:05

רות אני רק רוצה להגיד שאת ממש צודקת !
לא האתר עצמו משנה אותך אלא התגובות שנותנים ההתייעצות והאנשים מה הם מדהימים מקסימים מושלמים אני פשוט מתה על כולם פה בזכות המקום הזה יש לי חברים טובים לחיים ( נשבעת לכם , אני לא סתם עושה את זה קיטשי ובחרוזים חחחחח )
אני שמחה שאת נהנית פה ( אפילו שאת יחסית חדשה ) ושתמשיכי ליהנות כמו כולם …

אוהבת !! 3>

23/09/2013 10:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך