NoaHPSwift
מקווה שתבינו שאתם כאן כדי לכתוב, ולא כדי להעלות כמה פרקים מסיפור כושל ולפרוש כי 'צומי'. אם אתם לא אוהבים לכתוב, אל תכתבו. אם אתם אוהבים לקרוא, תקראו. אבל אל תהיו כאן סתם. אל תתלוננו. תתעסקו בעניינים שלכם.

האתר של פעם (שוקלים לפרוש? מתלוננים על כל מיני סיפורים או כתיבה מסוימת? כנסו.)

NoaHPSwift 29/04/2014 904 צפיות 54 תגובות
מקווה שתבינו שאתם כאן כדי לכתוב, ולא כדי להעלות כמה פרקים מסיפור כושל ולפרוש כי 'צומי'. אם אתם לא אוהבים לכתוב, אל תכתבו. אם אתם אוהבים לקרוא, תקראו. אבל אל תהיו כאן סתם. אל תתלוננו. תתעסקו בעניינים שלכם.

אני באתר הזה כבר שלוש שנים בערך או יותר, וראיתי אותו עובר מהפך ענק.
מסיפורים מקוריים על דברים שאהבנו, להתחלת כל האובססיות לכוכבי פופ, מסיפורים מצחיקים והזויים, לרמה ירודה בכתיבה (ואני לא באה ברע. אני חושבת שזה נהדר שאנשים אוהבים ומוצאים מפלט בכתיבה.), עד לפאנפיקים טיפשיים ו'סיפורי ערסים', פשוט הסתכלתי מהצד.
היה לי חבל שמקבוצה קטנה של כמה ילדים בני 12 בקושי שפשוט אוהבים לכתוב, האתר התרחב למימדים עצומים שלכל אחד יש את הקבוצה הקטנה שלו, הסיפורים שלו, הסיפורים שהוא קורא, ועוד.

רוצים לשמוע סיפור? אוקיי. לפני כמה זמן, בשורת משימות של 'אחרונים, העלאת סיפור' וכל אלה, היתה פעם אפשרות של צ'אט.
בזמנו הייתה קבוצה פעילה במיוחד בפייסבוק לאתר הזה, וכולנו שם התנגדנו בתוקף לצ'אט. למה? סירבנו להיות עוד אחת מהרשתות החברתיות הכושלות שאתם מתמכרים אליהם.
סירבנו שבמקום להגיב אחד לשני פשוט נשלח הודעה וזהו, לא יגיבו יותר.

פעם האתר הזה היה מוקדש כולו לכתיבה ולפגוש אנשים חדשים באינטרנט, שבדיוק כמוך, אוהבים את היכולת להביע את עצמם בדרך שונה. אני לא מתביישת בעובדה שאני אוהבת לכתוב, אבל אני מסתירה אותה בגלל שלא יקבלו אותה מחוץ לגבולות מסויימים.
אני רואה כל מיני מחברים שרוצים לפרוש – בגלל מה? אז, לא קוראים לכם את הסיפור. למה התחלתם לכתוב אותו? בשביל קוראים, או שפתאום נפתח לכם המוח והיה את הדחף הזה לכתוב במרץ? אני מצטערת, אבל אם תפרשו בגלל זה – בולשיט. הכל בולשיט.
אם לא קוראים את הסיפור שלכם, כנראה שעשיתם משהו לא נכון, אבל אם כן הגיבו לכם, או אפילו הערה בונה – תשמחו, כי יש מישהו שבאמת אכפת לו מכתיבה, ואפילו שלכם.

אם אתם מרגישים שהסיפורים פה הפכו להיות מטומטמים, לא מקוריים, אובססיביים, כושלים, אל תקראו אותם! האתר הזה נבנה כדי שתכתבו, שתחשפו את הכישרון שלכם במקום שלא תסתירו ותתביישו בו! ויש הרבה מאוד סיפורים שלא קשורים לכוכבי פופ עכשוויים, אם רק הייתם מחפשים, הייתם מוצאים כאלה!
ובכלל – כתיבה רדודה? תנסו לשפר אותה. סיפורי ערסים? יש בשפע, תנסו משהו שונה.
אני מודה בזה, הכתיבה שלי הייתה גרועה, אבל התחלתי לקרוא ספרים והופ – אני מרוצה מעצמי. אני אוהבת קריאה, והיא חצי מהעולם שלי. הכתיבה היא שמינית מהחצי השני, כי יש עוד כל כך הרבה דברים שאני אוהבת לעשות. לכל דבר אני מקדישה זמן, כדי לטפח אותו.
ואם האתר הזה מוצף בילדות שמודיעות שהן הולכות להתאבד, אני פונה אליכן –
מה לעזאזל? אתן פונות אל פאקינג חבורה של מתנשאים ומתחכמים (שד"א, אני אחת מהם) ו/או פרחות/מעריצות של כמה אנשים שאתן אולי אוהבות ואולי לא, למה? אף אחד מאיתנו לא יכול לעשות משהו עם זה!

תיקחו את עצמכם בידיים! תחשבו שוב למה כל החרא שכתבתי עכשיו באתר הזה נועד?
כדי שאתם ת ה י נ ו, כדי שאתם תרגישו טוב עם ע צ מ כ ם, עם הכתיבה שלכם!
ואם ילדה בת 11 יוצאת עליי כי אמרתי לה איך לשפר את הכתיבה, אז מה? תסבירו לה בעדינות (או בפשוט 'Fuck you, bitch! I' trying to be a good person') שהיא טועה ואתם רוצים לעזור לה להשתפר.
אני מצטערת בשבילכם אם עוד לא הבנתם את זה, אבל האתר הזה נועד כדי שתהינו מהכתיבה שלכם, ושל אחרים. כדי שייתגלו כשרונות אחרים ותעזרו להם לפרוץ החוצה.
תקללו אותי כי אמרתי את זה? אני פשוט אענה לכם בזה שאם לאנשים יש זכות להגיב בראנדומליות מטופשת 'תמשיכי!!!!!!' על כל סיפור שני, יש לי את הזכות לכתוב את זה.
בתור אחת שיודעת בדיוק באיזה מקום ועמדה היא כאן,
שיש לה כאן הרבה (ותאמינו לי שהרבה) ניסיון.
אל תעשו דברים מטופשים כאן, ופשוט תהינו לכתוב. כי כל סיבה אחרת לפרוש היא תירוץ ובולשיט אחד ענק.


תגובות (54)

אני אף פעם לא חשבתי לפרוש, לא עניין אותי כל כך קוראים.
כתבתי בשביל עצמי.
והייתה לך שגיאת כתיב זה תהנו לא תהינו.
אה וכתבת מעולה ^.^ אהבתי חוח

29/04/2014 23:42

    אני יודעת, קורה לי הרבה פעמים שאני מתבלבלת ><
    נ.ב. – כל הכבוד לך!

    29/04/2014 23:51

אוהבת אותך ילדה שאין לי מושג מי היא (:

29/04/2014 23:44

    יצא לי מטריד. התכוונתי שאני מסכימה איתך. סורי.

    29/04/2014 23:45

    תודה D:

    29/04/2014 23:52

אני פשוט מעריצה אותך כרגע, כל התקופה הזאת אני מנסה להעביר את המסר החשוב הזה והנה עכשיו ,את עשית אותו בצורה פשוט מושלמת.

29/04/2014 23:48

    תודה :)
    (כמו שאמרתי, אני מתנשאת – אני ממש גאה בצורת ניסוח שלי)

    29/04/2014 23:53

מסכימה חלקית.
באיזה מקום זה כן חורה לכותבים פה שהאתר השתנה כל כך, אז אני מבינה אותם.
אבל אני גם לא חושבת שכדאי לפרוש.
לילה טוב, קלואי.

30/04/2014 00:04

רק דניאל הלך ויש לו מחליפה:-)
כל הכבוד על הדעה האיתנה ועל הלחימה העיקשת באיכותו של האתר.
אני מסכימה איתך לאורך כל מה שכתבת.
(אני yuki כותבת חדשה באתר)

30/04/2014 00:07

    תודה ^^
    נכנסתי מקודם אל הסיפור שהוא כתב שהוא עוזב, רק מצורת הניסוח שלו בתגובות רואים שהוא מוכשר.
    ש

    30/04/2014 00:16

    כן, זה כזה דפוק שבאשמתנו הוא עוזב.

    30/04/2014 00:22

    לא, גם לי הייתה את התקופה הזו.
    הוא פשוט מרגיש שהמקום הזה לא בשבילו.

    30/04/2014 00:29

    אבל זה לא שיש מאות אתרי אינטרנט כאלה?
    שבנויים כל כך טוב ועם כל כך הרבה כותבים.

    30/04/2014 00:40

    אני חושבת שהעובדה שיש כל כך הרבה כותבים באתר משפיעה על האיכות שלו.
    הבעיה היא, שיש יותר מדי סיפורים אידיוטים שמסרבים להשתפר, אז אין מקום לאיכותיים

    30/04/2014 00:42

    למה אי אפשר ליצור קבוצות קטנות יותר באתר? של כותבים וקוראים ברמה גבוהה יותר,
    ליצור תגית של סיפורים איכותיים.
    אני בטוחה שיש כאן הרבה אנשים שמתייאשים לקרוא משהו טוב, רק משום שהם רואים כל הזמן סיפורים שהם על תת רמה.

    30/04/2014 00:49

    סורי שאני נדחפת באמצע…
    גם אני הייתי פעם כותבת בצורה אידיוטית רק בגלל תגובות וצפיות והפסקתי עם זה, אני לא אומרת שהכתיבה שלי משהו, ובגלל זה אני מעדיפה לקרוא סיפורים בעלי רמה שמגיע להם להיקרא 'סיפורים', ואני חושבת שהכותבים הטובים באתר כבר מיואשים מלחפש סיפור טוב לקרוא , ומיואשים לנסות לתת ביקורת בצורה טובה לאנשים שפשוט לא מעריכים.
    בגלל זה הכותבים באתר שכותבים ברמה פורשים, וזה מה שכואב, שבגלל שילדים פה לא רוצים לקבל ביקורת וללמוד ממנה האתר מתפרק והופך ל'עיר הספרים', זה הדבר הכי עצוב בכל התקופה שעוברת על האתר.

    30/04/2014 00:57

מצדיעה לך ילדה :>

30/04/2014 00:31

    תודה חחח
    פשוט נמאס לי שאנשים מתלוננים על דברים קטנים שהם יכולים להימנע מהם.

    30/04/2014 00:34

זה כזה נכון.. אין לי מילים. ברצינות.

30/04/2014 01:04

אני רק יכולה לקוות שמתישהו כל סיפורי הערסים והמפורסמים יעברו לעיר הספרים ובאתר יישארו רק כותבים נורמליים.

30/04/2014 06:54

אני שקלתי לעזוב לפני עמה ימים כי..
טוב, אני באמת לא יודעת.
דיי מגיבים לי, אבל גם לסיפורי ערס עם מגיבים. ויותר.
ובקושי כותבים לי דברים על הכתיבה..
ואני לא יודעת, זה דיי מתסכל אותי.
אני רק רוצה לדעת איך אני כותבת.

30/04/2014 06:59

    יהלי… אל תפרשי…
    את לא פורשת בסוף נכון?

    30/04/2014 07:05

    זה עוד בשלבי החלטה.

    30/04/2014 07:30

    את כותבת מדהים!

    30/04/2014 07:42

    אל תפרשי רק כי לסיפורים ברמה נמוכה ממך יש יותר תגובות. תפרשי אם את חושבת שאת מיואשת כבר שאנשים מתעניינים בכתיבה נמוכה יותר מאשר כתיבה גבוהה, זאת כבר סיבה, אבל לא הכמות של התגובות (:

    30/04/2014 08:09

    את רצינית?
    כל סיפור שלך יש לפחות תגובה אחת.
    תקראי את הסיפורים שלי, רובם עם 0.
    את צריכה להודות שמישהו מגיב לך, כי תגובה אחת לדעתי היא מספיקה.
    אני רציתי הרבה פעמיים לפרוש כי רבים לא קוראים את הסיפורים שלי, אבל הבנתי שאני כותבת בשביל עצמי.

    30/04/2014 14:25

    אני אפילו חושבת שאת די מקובלת פה.

    30/04/2014 14:25

אני כבר כמעט שנתיים בתאר [יש לי עוד משתמש] ואני חייבת להגיד, כשהתחלתי את דרכי ככותבת באתר, הכתיבה שלי הייתה נוראית לחלוטין.
אני עדיין מודה לכל אלה שהעירו לי ובזכותם שיפרתי את הכתיבה, לדעתי בלעדיי התגובות ביקורת שהייתי מקבלת, עד היום הייתי יכולה לכתוב נורא ואיום.
לדעתי מגיע לכול אחד באתר זכות לכתוב ולפרסם את הסיפור שלו, אך מתי שמישהו מעיר לך הערה בונה ובא אלייך בצורה הכי נחמדה שיש, והכותב פשוט כועס עלייך או מקלל, או נוהג בדרך מזלזלת כזאת או אחרת- לא מקומו באתר.
האתר הזה נועד בשביל שנחלוק את סיפורנו זה נכון, אבל הוא גם נועד לשיפור הכתיבה .
לדעתי הבנות שמגיבות לך או לכל אחת אחרת צריך לדווח סוף פסוק- אף אחת לא צריכה לסבול באתר הזה התנהגות חצופה כזאת, במיוחד שרציתן רק לעזור.
אני אישית לא יודעת מה הייתי עושה אם לא היו את אותם תגובות, עד היום הייתי כותבת גרוע [לא שעכשיו זה מושלם] אבל בזכות תגובות בונות אני הולכת ומשתפרת.
אז כן אני אסיים את דברי ואומר שאני מסכימה עם כל מילה ומילה :]

30/04/2014 08:30

אני לא מכירה אותך, אבל אני חייבת לציין שרק לפי הכתיבה שלך אני פשוט אוהבת אותך!
מסכימה עם כל מילה ומילה. רק בבקשה, תישארי. אל תעזבי את האתר הזה בגלל זה.
אני אצא קצת מגעילה, אבל אני לא רוצה שכל החברה הטובים יעזבו וישארו פה כאלה שכל מה שמעניין אותם אלה התגובות או היחס ולא האהבה האמתית שלהם לכתיבה. אני מרגישה שחלק מהאנשים פה פשוט מזלזלים באנטלגנציה של אנשים ומרשים לעצמם לכתוב סיפורים סתמיים וחסרי תוכן כשלרוב אי אפשר בדיוק לקרוא לזה סיפור.
אני מעריכה אותך מאוד והאמת היא שלא נתקלתי בסיפורים שלך פה באתר. עכשיו אני רצה לראות. :)

30/04/2014 09:31

לא הבנתי את הנקודה. ניסית לגרום לנו לכתוב כדי לפרוק או להפסיק לקרא סיפורים רדודים?

30/04/2014 10:44

    הפואנטה הייתה שאנשים שאוהבים לכתוב ישארו באתר בגלל זה, ולא יעזבו בגלל כמה סיפורים רדודים וכתיבה גרועה (לדעתם).
    וגם, כדי שאנשים שמעירים להם על הכתיבה ביקורת בונה, לא יקחו את זה קשה וינסו לשפר את הכתיבה שלהם

    30/04/2014 13:38

אהבתי,
אני מסכימה עם זה 100% =)
אני ילדה בת 11 ואני מקבלת ביקורות. אני מעדיפה ביקורות.

אני מכורה לסמיילים! אררר…. *-*

30/04/2014 12:31

הכתיבה מקסימה אבל טוב, מי אני שתגיד משהו אני כאן רק חודשיים,פחות.
אני לא פעם רציתי לפרוש כי ילדי הכיתה שלי יכולים לקרוא את זה אבל זאת לא הנקודה. עתבת מדהים מדרגת 5 ! נ.ב אני בת 11 גם וכשאני אומרת את זה אני מרגישה מטומטמת.

30/04/2014 13:35

אני גם נמצאת שנתיים+ באתר (יש לי עוד משתמש) ואני חושבת שאת צודקת במאה אחוז!!
אבל לגבי זה שאמרת שאנשים עוזבים את הסיפור באמצע בגלל צומי, אז יש לי משהו להגיב על זה. אני הצלחתי לגמור סיפור אחד מאז שנרשמתי לפה. יש לי בעיה ממש קשה בנוגע לסיפורים האלה, ולמרות שכן מגיבים וכן זה, אני משתעממת מעצמי. אני ממש מנסה להמשיך סיפור, אבל אז פתאום צץ לי רעיון חדש, והופ הסיפור נעלם. עכשיו התחלתי משהו חדש, שיחזורים. אני מנסה להמשיך סיפורים שלי מפעם קודמת, כי עכשיו כשאני קוראת אותם הם כן מעניינים שוב חח.
שורה תחתונה, רציתי להגיד שלדעתי את צודקת, שהסיפורים התת רמה באמת קצת מקלקלים את האתר, שיש זאנרים שפשוט נמאסו, ושבאמת הצלחת לנסח יפה מאוד את מה שרובנו חושבים.
יישר כוח !
אה ועוד משהו שולי, במשפט שכתבת באנגלית אז אומרים i'm trynig, ולא i trynig. פשוט לא תקני ^^

30/04/2014 13:36

    את האמת שכן יש באתר כותבים שלא ימשיכו סיפורים כי אין להם קוראים, לא אמרתי שכולם כאלה.
    (נ.ב. – התכוונתי לכתוב I'm, אבל כנראה שהתפספסה לי הm :)

    30/04/2014 13:41

יפה מאוד מה שכתוב פה. אני די חדש פה ואני חושב שאוהבים אותי פה לפי התגובות שאני מקבל. רציתי להגיד לכולם איך אני עושה את זה. זה קל מאוד, לא מסובך בכלל. אני לא כותב בשביל אף אחד, אני כותב בשביל עצמי, בשביל לפרוק את מה שיש לי על הלב, ואתם יודעים מה? הרבה יותר כיף ככה. כשאני כותב לעצמי אני גם פורק מה שיש לי על הלב וגם מקבל תגובות מעודדות מאחרים וכן אני מודה, גם תגובות ביקורתיות. אני לוקח אותם ומשתמש בהם בסיפורים הבאים שלי.
עוד דבר קטן, כל מיש רוצה לפרוש אני מבקש שייכנס קודם לסיפור שלי שנקרא "לא לוותר!" שזה יעשה לכם משהו אני מניח. חוץ מזה תהנו באתר, תכתבו, תממשו את עצמכם, כי אתם הכי שווים בעולם, ואין אף אחד שיותר טוב מכם!

30/04/2014 13:44

יש לך טיפ בשבילי על מה לכתוב ככה כדי שיהיה מעניין?

30/04/2014 13:44

    תמיד תכתבי רק על מה שמעניין אותך.

    30/04/2014 13:46

אוקיי, מצער אותי לבשר לך שאני מתעניינת כמעת בהכל אבל תודה :)

30/04/2014 13:48

    האמת, יש לי טיפ בשבילך: כתבי על משהו שיושב לך על הלב, רק בצורת סיפור. ככה יצא לך משהו מרגש אבל באותו זמן גם סיפורי, וזה יוצא ממש טוב(מניסיון).

    30/04/2014 13:50

בסדר

30/04/2014 13:51

    רק ככה אני יכולה להגיב אז ככה אני כתבתי פעם שאני רוצה לעזוב בגלל זה ורק עכשיו אני מבינה שזה מפגר כי כיף לי לכתוב זה משחרר אותי פעם בחיים לא דמיינתי את עצמי כותבת סיפור אני כותבת יותר שירים אבל לא רק בגלל זה רוצים לעזוב כל הפעם שכותבות סיפורים עם ערסים אמרתי את זה פעמיים והנה הפעם השלישית ערס זה סוג של בנאדם לא סוג של סיפור כל אחת יכולה לקחת את הסיפור לכיוון שונה ותאמינו לי הרבה בנות עושות את זה כמו לדוגמא השם שלי ברשותי., ששש…זה סוד, נועה שכתבה את "את אחת ויחידה אהובה שלי מלכה.." שזה סיפור מדהים ואנונימית=) ויש עוד כל כך הרבה כל אחת לוקחת את זה לכיוון שלה וכן זה טוב שנותני ם הערות לסיפור אבל תהיו עדינים ואל ישר תשפטו בגלל פרק אחד ובגלל שאתם לא אוהבים או אוהבות ערסים אז על תקראו! חוץ מזה סיפור יכול להיות איכותי גם אם ערסים ועכשיו אני ידבר איך שבאלי למה מנראלכם?!?! יחבורת מתנשאים שכל מה שאתם עושים באתר זה לרדת על סיפורים באתר של בנות שנהנות מזה זה שאתם לא אוהבים את זה זה לא אומר שכולם למה יש לסיפורים האלה מלא צפיות ותגובות אז זה אומר שכן אוהבים את ולא רק תגובות רעות אז די כבר! חלאס תנו לנו להינות

    30/04/2014 14:01

ודי כבר אנחנו אוהבות לכתוב סיפורים כאלה וזה ממש לא תת רמה אז די כבר להתנשאות כי אתם לא אוהבים את הסוג סיפורים האלה כי זה כבר ממש פוגע..

30/04/2014 14:03

    זה שמישהו נותן לך ביקורת בונה ולא "תמשיכי" – לא אומר שהוא מתנשא, הוא עושה את זה לטובתך שתשתפרי.
    חוץ מזה, את הרגע כללת את כול כותבי האתר ותייגת אותם "כמתנשאים".
    לדעתי זאת חוצפה.

    30/04/2014 15:23

    מנסים לעזור לך ואת מכלילה ופוגעת.
    ואת מצפה שלא נעליב [למרות שזה ממש לא מה שעשינו]

    30/04/2014 16:44

    אני מצטערת, אבל מההיכרות שלי עם ערסים (ויש כזאת) הגעתי למסקנה שהם מגעילים, רדודים, אגואיסטים, נרקיסיסטים ויותר מזה. אני לא אומרת שהם סיפורים גרועים, אני אומרת שהדמויות שטחיות רוב הפעמים ואין בהן עומק, ומלבד זאת, אני מנסה לעודד את הכותבים באתר להיות יותר מקוריים ולא שכל סיפור שני יהיה על שני ערסים.
    אני מכבדת כל אדם ומה שהוא אוהב לקרוא, אבל אם זה סיפור רדוד בעל כתיבה גרועה – אני מודה – אני לא אכבד את הסיפור יותר מדי, אבל אני כן אתן ביקורת בונה בצורה הכי נחמדה שאני יכולה להשיג ולנסות לעזור לכותב להשתפר.
    אז אל תכלילי ותקראי לכולם מתנשאים, ואל תגידי שאנחנו יורדים על כל הסיפורים, כי זה ממש לא נכון ומאוד פוגע.
    ואני מצטערת, אבל אם אני רואה סיפור שכתוב בלי סימני פיסוק בשיט וגרשיים, זה פשוט מעצבן אותי שאנשים כל כך מזלזלים באומנות שנקראת כתיבה ופשוט תוקעים עלילה וקוראים לזה פרק.
    פשוט תירגעי עם התגובות שלך כי לא אמרתי שום דבר שלילי על כל הסיפורים האלה.
    (ואת האמת? אני משתדלת להיות בנאדם נחמד באתר ולא לצאת על כל אדם שמשגע לי את השכל וגורם לי להתפוצץ מכעס, בדיוק כמו שאת עושה עכשיו. יש לי כל כך הרבה דברים רעים שאני רוצה להגיד אבל לא לפגוע בך. הנה לך, דוגמא.)

    30/04/2014 19:00

מסכימה.
אני שנה בערך פה, מהקיץ, ולפני הערסים היו את הסיפורים של וואן דיירקשן ועוד מפורסמים (שעדיין יש), שהם די דומים לסיפורי הערסים בחוסר המקוריות.
אנשים! אף אחד לא אמר לכם להפסיק לכתוב, אף אחד לא אמר לכם שאתם כותבים נורא, אף אחד לא אומר לכם דברים כאלה. אומרים לכם שעדיף לכם לכתוב סיפור מקורי, משלכם, ולא סיפור ערסים שהעלילה נמצאת אותו דבר בכל הסיפורים.
תכתבו משהו שלכם, אם אתם אוהבים לכתוב על ערסים, אל תכתבו עליהם "סיפורי ערסים" תכתבו על דמות ערסית. כי כשאתם רק כותבים על דמות ערסית כדמות ראשית, זה לא כול הסיפור "חיימשלי" או "כפרה עלייך" כי אפשר לבטא ערסיות במשלב לשוני גבוהה.
הגיע הזמן שתכתבו משהו מהראש שלכם.

30/04/2014 14:22

אבל אין קסם כמעת בסיפורי ערסים! אין תחושה רומנטית אמיתית למרות שזה מה שאתן מנסות להדגיש. תמשיכו לכתוב על זה אבל רק אמרתי מה דעתי.
נ.ב אני מכירה ערסים שהרסו את חיי.

30/04/2014 14:26

איך את שלוש שנים באתר הצטרפת ב2013

30/04/2014 15:29

    היא כנראה פתחה משתמש חדש
    :]

    30/04/2014 15:32

    זה משתמש חדש
    במשתמש הישן היו לי חוויות שהייתי מעדיפה לשכוח

    30/04/2014 17:22

מסכימה איתך !
מצטערת שאני קטעת באמצע השיחה…
אני לא יפרוש בגלל שלא מגיבים לי!
אם אני אוהבת לכתוב אז אני נשארת למרות הכול !
אפילו יש לי קלסר שבו אני כותבת כל מיני דברים אפילו שירים

30/04/2014 19:03

    תמיד חשבתי שלכתוב ביד זה מהנה במיוחד כמו כתיבה במכונת כתיבה או במחשב (:

    30/04/2014 19:06
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך