דם

הוא ישב על הרצפה, זה היה נראה שהוא עם מצב רוח טוב.
האור היה מעומעם ובקושי הצלחתי לזהות את הפנים שלו.
לפתע זכוכיות עפו באוויר ופגעו בו, זכוכית אחת שרטה אותו בעפעף ושאר הזכוכיות פגעו ביד שלו וברגל.
העין שלו היתה עם שריטה סגולה, והיא התחילה לדמם. הרגל והיד לא הפסיקו להוציא דם מהבשר שלו.
הוא לא הגיב לזה רק המשיך לחייך, ולגעת באזורים האלה, והדם המשיך לטפטף כמו מים.
עמדתי שם מתקפל כשאני רואה את כל זה, הרגשתי את החתך הזה ואת הכאב ולא הבנתי איך הוא לא עושה עם זה כלום, רק ממשיך לשבת ומביט בדם שנוזל מהגוף שלו.
מאחוריו עמדו 3 בחורות עם שמלות שחורות יפות, והמקום השתנה לגמרי.
השמיים הפכו לשחורים והירח המלא הופיע, עץ קירח עמד בצד ועטלפים התפזרו בשמיים.
הם הביטו במבט קר עלי ועליו, ועמדו במקום בלי להגיב.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
מה יהיה עם החלומות האלה ?
מה יהיה…


תגובות (4)

כדאי לך לשים ספר תהילים מתחת לכרית/בתוך הציפית. זה עוזר למניעת חלומות רעים…

17/03/2013 08:17

אומרים שאנשים חולמים את מה שהם חשבו בתת מודע במהלך היום…
אם אתה חושש מאותם חלומות מלחיצים/מפחידים אני ממליצה לך לקרוא איזה ספר מצחיק לפני השינה, או סתם ספר קליל (לא מתח או רצח או מדע בדיוני)
ואם זה לא עוזר, אז להקשיב למוזיקה לועזית..אני יודעת שלי זה תמיד עוזר.. (בסופו של יום אני כל כך עייפה, שאני נרדמת ובכלל לא חולמת. :) )

17/03/2013 09:13

שני אלה שלמעלה צודקות.כדאי לך לקרוא 'שמע ישראל' בלילה,ואולי באמת לקרוא פסוק אחד או שניים בספר תהילים.
בכל מקרה,חלומות לא באים סתם ככה.בעיקר לא כאלה חלומות.

17/03/2013 09:26

תמשיך לכתוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

11/04/2013 12:42
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך