בקי
אולי לכם יש דם כחול או לפחות למישהי או מישהו מכן ???????????

דם אדום לכולם

בקי 18/06/2012 627 צפיות תגובה אחת
אולי לכם יש דם כחול או לפחות למישהי או מישהו מכן ???????????

לפני ימים ספורים נאלצתי לעשות בדיקת דם. האמת הפחד אוכל את לבי כשהיא תוקעת את המחט ומתחילה למלא אין ספור מבחנות .

הפעם הזו החלטתי להפעיל את חוש ההומור שלי שהוא אחד הדברים עליהם אני מברכת מדי יום ביומו. אדם שאין לו חוש הומור בעיני נחשב למסכן גדול.

איך שלא יהיה כשהיא התחילה לחפש את הווריד וביקשה ממני לעשות אגרוף וכמובן עברה מיד אחת לשנייה כי הוורדים פתאום נעלמו לה וכשסוף סוף מצאה ווריד מסכן , אשר כבר החל לבכות כי ידע בדיוק מה מחכה לו , היא קשרה את הזרוע בגומי בחוזקה רבה ו, אז שאלתי אותה אם אפשרי שתעשה לי את הבדיקה במחט עדינה ????

"טוף השיבה לי והדם החל לזרום למבחנה הראשונה ואז אני בשיא הרצינות אמרתי :"ואוו חשבתי שיש לי דם כחול" חחחחחח היא הרימה ראשה לעברי כשהמשפקיים הגיעו כמעט לפיה ואמרה לי:"גיברת ל כ ו ל ם כן ל כ ו ל ם יש דם אדום".

זה היה מעשה שהיה במעבדה .


תגובות (1)

במשך זמן ממושך לבת דודתי היה סימן כחול על האוזן והיא הייתה משוכנעת שהיא נסיכה (בגלל שהיא חשבה שזה אומר שיש לה דם כחול.) גם אני לא אוהבת בדיקות דם, דוקרים אותי איזה 4 פעמים לפעמים גם בשתי הזרועות כי קשה למצוא וריד נורמלי.

אוהבת, קייטי. (:

19/06/2012 07:50
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך