די. לשנוא. אותו.
תקראו, תבינו ותפנימו!
מה ג'סטין עשה לכם שאתם שונאים אותו כל-כך?
הלוואי והייתי יודעת, כי אז הרבה בעיות היו נפטרות לי.
אנחנו, הבליבריות, עם גדול.
חשבתם מה מרגישה אחת מאיתנו שאתם אומרים לנו "ג'סטין הומו, מה את מעריצה אותו"?
לא, הא?
גם לבליבריות יש רגשות.
דיי!
אפשר לחשוב, אז אנחנו אוהבות מישהו ש"אף פעם לא יהיה אכפת לו ממך".
אז מה? מה אכפת לכם?
תנו לחיות בחלומות בשקט, אנשים!
אני מבקשת- מתחננת אפילו- די לשנוא אותו!
הוא לא עשה לכם כלום!
הוא בסך הכל בנאדם שהתמזל מזלו, ונבחר להיות כוכב.
הוא מוכשר, הוא בן אדם מדהים.
ידעתם שאין לו אבא?
ידעתם שהוא בא ממשפחה ענייה?
ידעתם בכלל משהו עליו- חוץ מהעובדה שהוא מפורסם?
אז למה להגיד מילים לא יפות?
למה לשנוא בן אדם שעשה בסך הכל רק טוב?
למה להמציא שמועות?
הלוואי שהייתי יודעת, כי אז היו נפטרות לי הרבה בעיות!
תגובות (16)
המבחן בתנ"ך היה בסדר ^^
ומה את ישר תוקפת את שחר?!
זכותה לשנוא אותו!!!
היא חדשה באתר, מה את רוצה ממנה?!
אני לא מעריצה את ג'סטין ביבר אבל מה שאמרת ממש נכון, מסכימה איתך!
תקשיבי אני מבינה אותך מאוד
אני לא שונאת את ג'סטין
אני פשוט לא אוהבת אותו! וזאת זכותי המלאה!!
אני הייתי מאלו שאיחלו לו למות, אלחר כךהערצתי אותו ועם כל מה שקורה לו עכשיו
זה…זהפשוט גורם תי להבין שלא כדאי בכלל להעריץ אותו!!!!!!
אני מסכימה איתך בלב שלם. גמאני שונאת שאנשים אומרים שהם שונאים את וואן די, לא אכפת לי שלא תאהבו אותם, באמת. אבל למה לשנוא ?
וג׳סטין ביבר עשה את מה שהא עשה, הוכחות מצולמות. מצטערת…
את לא צריכה לצאת על הילדה שאמרה שהיא שונאת את ג׳סטין, נכון, היא לא צריכה לשנוא אותו. אבל זאת הבחירה והדעה שלה בלבד. זה העולם שלנו…
אין לי מושג מה בדיוק ג'סטין עשה כפי שLorinush אבל אם הוא לא עשה לכם או למישהו קרוב אליכם משהו אין לכם סיבה לשנוא אותו לדעתי, וכמו שציינתי קודם אני לא מעריצה שלו ואוהבת רק שני שירים שלו (אני מכירה יוצר משני שירים שלו)!
אני מבינה שאת כועסת, גם אם היו אומרים לי את זה על מישהי/ו שאני מעריצה הייתי
מתעצבנת קצת, אבל כל אחד והדעות שלו, וכשמתחילים לומר כשג'סטין הומו זה כבר
לא בסדר אם הם סתם ממציאים את זה כי הם לא אוהבים אותו…
לא התכוונתי שהוא עשה ״לנו״ משהו, אלא להתנהגות שלו בכללי.. (כל הקטע עם החשפניות, מסיבות, סמים וכו׳…) זה לא שמועות, זה האמת.
הזה עם החשפנית היה יומולדת של חבר שלו ולא היה נעים לו לא לבוא רק כי זה במועדון חשפניות. וזה בסדר, אני מכירה אותה מאז הוא מתמיד ואני כל הזמן מתעצבנת שהיא אומרת את זה. אז ככה שזה בסדר מהבחינה הזו, כי היא רגילה לזה.
Lorinush אני יודעת למה התכוונת!
אנשים רוצים לשנוא אותו סתם, שישנאו. מה אכפת לך? אני לא אכתוב חפירה כי אני זוכרת שפעם כתבתי למישהי על אותו נושא בדיוק, אז אמעיט במילים ואגיד לך ישירות- יש לך בעיה שאת חושבת על מה אחרים חושבים עליו במקום להתעסק בעצמך. מה גם שמה שעשית דיי משפיל, לפרסם פה מי אמר את זה.. דעי לך שאם את מעריצה תעריצי, אבל אל תכריחי אנשים לשנות את דעתם כי מה שעשית פה זו כפייה סמויה לשנות דעה של מישהו, אפילו אם את לא מודעת לזה. אז באמת, את רואה שדברים הולכים לכיוונים לא טובים, לכי ותתעלמי.
ואמא ה׳ שמע ישראל! מה שכתבת ברציתי להוסיף ממש מוגזם! מה אנחנו בבית משפט? תעשי טובה ותקבלי את זה שכל אחד מרגיש וחושב אחרת וזה בסדר ואם היא רוצה לשנוא את הבנאדם את לא יכולה לשנות את זה כי את אוהבת אותו! (אני לא מאמינה בשנאה, זה דבר רע שסוחבים על הלב ומזיק לעצמנו ולא לאף אחד אחר)
מסכימה עם shadowhunter.
אפשר לשנוא, אבל לא חייבים להגיד. אבל יש אנשים שלא חושבים שזה אולי פוגע במעריצות של אותו זמר\ת כשהם מעליבים אותו, אז הם אומרים.
לא כולם יכולים לשמור על הפה שלהם אבל לא חיבים לקחת את זה קשה מידי.
גם אני חושבת כך
לכתוב שם של מישהו ולהראות שאליו התכוונת בדיוק, זה פשוט מגעיל!!
זאת זכותה לשנוא את ג'סטין בדיוק כמו שזאת זכותי להיות דיירקשנית, לוסאטיק וסלינטורית!
תפנימי שלכל אחד יש דעה שונה ומשהו אחר להגיד
אני אמחק את השם. חוץ מזה, היא מכירה אותי ואנחנו חברות במציאות.
היא רגילה לעובדה שאני ככה.
אני פשוט בן אדם מוזר, דוחה, מטורף ודפוק.
וזה ידוע לכל מכריי.
איזה יופי, כפיים!
אבל מה שכתבת פה נוגע לא רק לחברתך (היקרה) אלא גם לכל מי ששונא את ג׳סטין
אז קבלי את עובדה זו ואי יכולתך לשנותה :))))))