דוקר

G-dragon 02/02/2017 557 צפיות 2 תגובות

נראה לי שדוקר לי איפה שהלב, נראה לי שאני מתלקח רק מלחשוב על כמה שאני חלול מבפנים, עד כמה שאני רוצה לצרוח ולברוח הרחק הרחק. אני חושב שכואב לי כל כך עד שידי נשלחת לגרוני, בעודי מנסה לבלוע את כל הדמעות, את כל האוקיינוס של האכזבות והבעיות.
אני יודע שאני ריק, שכל מה שבתוכי לא קיים, אני פשוט מרגיש שהכל לחינם, וכל המאמצים למלא את כל מה שחסר הוא פשוט סתם, סתם עוד דבר שגורם לי להאמין עד כמה שאני עלוב.
ובעצם זה לא משנה, אבל בו זמנית זה כל כך כל כך חשוב! אני חשוב לעצמי, את עצמי אני מנסה לשכנע בכך! כה עלוב, כל כך טיפש. אני צוחק ובוכה רק מהמחשבה שאני מנסה לשמור על עצמי, כשכל העולם לא שם לב. שעוד שנייה החלל הריק מבפנים יבלע אותי לתוכו. ממש חור שחור,
שיקח איתו הכל יום אחד.
הלוואי והיא לי דוקר איפה שהלב, אבל לא מכל אלה.
הלוואי שהיה דוקר לי הלב מרוב אושר ואהבה,
מרוב תשומת לב והנאה, וגם הגאווה!
או הלוואי לא הייתי רוצה לברוח
מעצמי או מאחרים, או בכלל
הלוואי והייתי פשוט נינוח
בגלל אותם החיים.
אבל חבל שלא
זאת המציאות
שלי.


תגובות (2)

זה סיפור ממש יפה.. לדעתי הוא מתאר ממש טוב את ההרגשה הזאת של ריקנות כואבת.. אבל יש לי כמה דברים להגיד שאני לא יודע אם את באמת צריכה לשמוע אבל זה תמיד שווה ניסיון כי לפעמים זה עוזר- דבר ראשון, כבר על פי הסיפור הזה אפשר לדעת שאת לא עלובה פשוט כי הוא ממש יפה ואני לא חושב שמישהו שכותב ככה יכול להיות עלוב או טיפש..
דבר שני, אם העולם לא שם לב לכאב שלך את צריכה לצעוק אותו, שישמעו, כמו שעשית בסיפור וזה, ואם אין למי אז תמצאי למי, תמיד יש אנשים איפשהו שמוכנים להקשיב ולתמוך.. (אם את באמת לא מוצאת גם אני או כל אחד אחר שנראה לך נחמד ושאפשר לדבר איתו יכולים להיות האנשים האלה, יש לי כמה "חברים ווירטואלים" שהפכו להיות האנשים הכי קרובים אליי שיש לי)
דבר שלישי, אם יש מציאות שלא אוהבים או שאין לך סיבות לחיות, צריך להילחם לשנות את זה.. כשאין סיבה לחיות בדרך כלל זה לא נכון וזה פשוט מה שאומרים לעצמך, אחרי הכל, להיות אתה זה לא מספיק? לכל אחד מגיע חיים טובים לא משנה כמה הוא אומר לעצמו שהוא עלוב כי מהניסיון שלי האנשים שאומרים דברים כאלה לעצמם הם האנשים המדהימים ביותר שיש! ולחיות כדי לשמוח זאת סיבה מספיק טובה ובסופו של דבר אנשים לומדים למצוא אושר, פשוט צריך לחכות ולהיאבק עד שמוצאים את הדרך..
המ מצטער על החפירה (עכשיו מתחיל להיות לי הפחד שהגזמתי ושזה לא רלוונטי או משהו בכלל ובעע) אז מצטער בכל אופן אם זה לא רלוונטי אבל לפעמים יש אנשים שבאמת צריכים לשמוע חפירה כזאת אז זה שווה ניסיון :) מצטער וזה סיפור יפה מאוד..

03/02/2017 14:14

    תודה :) האמת שזה כן רלוונטי. בגלל שבכל זאת קשה לכתוב קטע כלשהו בלי להזדהות איתו. תודה שהגבת או בכלל, זה שיפר לי ממש את המצב רוח

    03/02/2017 15:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך