דברים עלי
דברים עלי:
א. היה לי עבודה בפיזיקה שעמדתי לעשות. אני עדיין עומד. אבל עכשיו שתיים בלילה ואני הולך לשון. מחר צריך להגיש אותה. עוד יש לי תקווה,
ב. אני אוהב שוקולד מריר כרגע. אבל רק של וורד הגליל ורק עם קפה. אני גומר חבילות ביום.
ג. אני גם אוהב קפה כרגע ובכל הרגעים הקודמים וכנראה גם ברגעים הבאים. אני שותה מספר דו ספרתי של כוסות ביום.
ד. אני שונא להשתכר
ה. אני שונא אנשים שדופקים לי על הדלת בשרותים.
ו. ובכלל כל רעש שלא יהיה שבא מבחוץ כשאני בשרותים.
ז. אני יודע איך הגיהינום שלי יראה: שתי הסעיפים למעלה שהופרו.
ח. אני צוחק בלי קול כשאני באמת צוחק. כשאני מזייף זה נשמע כמו פינגווין שנחנק. אבל זה עושה את העבודה.
ט. פעם הייתי אומר לעצמי שאסור לאכול חיות, אבל דגים זה בסדר לאכול כי אין להם רגשות.
י. פעם הייתי טיפש
יא. אני עדיין טיפש
יב. אני מתגעגע לסנדוויץ עם הטונה המיונז ועגבניות שאמא הכינה לי, כל בוקר. אבל זה בסדר, אני אוכל סנדוויץ עם מיונז ועגבניות. אני מכין לעצמי, לפעמים.
יג. הרשימה הזאת די חסרת טעם, עדיף לעשות עבודה בפיזיקה במקומה.
יד. אני תאום.
טו. לא יה, חחח
טז. (לא יו, אבל זה לחזור על בדיחה פעמים. בדיחה שגם די גרועה) אף פעם לא שברתי שום עצם, ניראתי כמו זומבי: עם חתכים, פצעים מדממים, אבל כל העצמות שלמות.
יז. ממש רציתי שתשבר לי עצם
יט. פעם רציתי להיות זמר אופרה
כ. יש לי כרטיס אדי תמיד בכיס, ליתר בטחון.
כא. בגימטריה 21, הגיל בו מותר לך לשתות גם במדינות אחרות. אבל לא אכפת לי (הפניה לסעיף ד)
כב. כמה דברים חדשים את יודעים עכשיו?
כג. מתי תשכחו אותם?
כד. מתי לא תזכרו אותם?
כה. מה ההבדל? ביי,
תגובות (9)
א. סטודנטים…. ג. סטודנטים…… ה. יש לך מזל שלא גרת בפנימיה אם כן חח ט. משום מה התקופה שהייתי צמחונית גם אני חשבתי ככה. יז. גם אנייייייי כג. כנראה מחר, אולי נוד שנתיים, המוח שלי נוטה לזכור דברים לא הכרחיים, ולשכוח אם אכלתי היום או איפה שמתי את המפתח לכספת XP
נוד שנתיים?! מישהי פה מטורפת על חמין…
המידע הזה ישמש נגדך מוהאהאהאהא
הממפ
כז. אולי כל מה שאמרתי שקר, אולי כל מה שאמרתי אמת. אולי לא זה ולא זה.
סטגדיש
חח (אני קד קידה)
לול, קצת מרגיש כמוני
זה לא הוגן הכנתי רשימה שלימה של תגובות וזה נמחק???? בקיצור: מתה על שוקולד חוץ מלבן, שונאת קפה, צמחונית… יש לך תאום!!! אני מתה על תאומים. אני עדיין רוצה להיות זמרת אופרה. למדתי המון עליך מהרשימה הזו ואני חושבת שהכנת רשימות מטופשות מעין אלה עדיפות על עבודות בפיזיקה. אני ככל הנראה לעולם לא אשכח לך את עניין התאום וזמר האופרה….
חחחחח