בקי
ת ו ד ה!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥☻☻☻☻

"בחרתי בחיים"

בקי 29/10/2013 1008 צפיות 10 תגובות
ת ו ד ה!!!!!!!!!!!!!!♥♥♥♥☻☻☻☻

ערב טוב לחברי היוצרות והיוצרים הצעירים והמקסימים.

אני יכולה להיות אמא שלכם מבחינת הגיל אך משאירה את הזכות להיות אמא רק לאמהות שלכם/ן.

קרה לי משהו מאד מאד מאד עצוב ומאחר ואני מרגישה את כולכם כמשפחה שלי סיפרתי על מה שארע לי לפרטי פרוטות.

האיש שהכי אהבתי בחיי לאחר שנים רבות של חיים משותפים נאסף אל אבותיו ונישארתי בודדה.

המכה , המהלומה שקיבלתי השאירה אותי על הקרשים, החלטתי שאין לי בשביל מה לחיות והעצב והצער ליווה אותי במהלך שבועות אחדים.

לאחר שניסיתי להעלות את עצמי מהרצפה ולהתחיל לנסות להשתלב בחיים , קיבלתי החלטה שלבטח תשמח את האיש היקר שלי שלבטח יושב בין המלאכים הזכים ומתפלל בשביל כולנו אזי החלטתי כך :"אני בוחרת בחיים" חשבתי שמותר לי לצחוק, מותר לי לקנות פרחים הביתה שהם אהבת חיי , פרחים עציצים וכל דבר שצומח מעלה את השמחה בלבי מעלה מעלה.

בהזדמנות \ו אני מבקשת להודות לכולכם חברי הצעירים וכמובן לשריתוש המדהימה שכתבה כתבה נפלאה בשבילי רק בשבילי.

מבטיחה כי אשתדל יום יום שעה שעה לנסות לחייך, לנסות ללכת ברחובות, להדליק אורות בבית ולעשות את כל אשר לעיל ידי לחזור לחיים.

ברוכים היו חברים וחברות צעירים ומתוקים שלי ואל תשכחו לחייך החיוך מיפה את החיים ללא הכר.

תודה שאתם מקיימים תודה שריתוש שאת כה מדהימה והללוא ונמשיך להיפגש בין המילים, בין השורות, בין הסיפורים.

ממני בקי ♥♥♥♥☻☻☻☻♥♥♥♥☻☻☻♥♥♥☻☻☻☻♥♥♥☻☻☻


תגובות (10)

בקי אני ממש גאה בך שבחרת בחיים!!!
תהיי חזקה
זה כל מה שיש לי לומר לך
אלה

29/10/2013 11:11

אני גאה בך!!!
כווווללללנננננננווווווו פה שמחים שבחרת בחיים אחרי דבר עצוב שכזה!
מקווה שתצליחי להשתקם מהר!:)
תיזכרי שהעצב תמיד יישאר אבל תיזכרי שהיה טוב ושאם נחייך ונמשיך הלאה בחיים יהיה לו טוב יותר מאשר שנישאר בבית בוכים, או חותכים..:')

29/10/2013 11:15

גם אני גאה בך מאוד בקי!!!
אחי נפטר כשהייתי קטנה וזה השפיעה מאוד על אחותי הגדולה (בחמש דקות נו זה לא משהו…)
ואני לימדתי אותה לבחור בחיים!
אני אומר שוב שאני מאוד גאה בך
והקטע מאוד יפה :)

29/10/2013 11:15

את כזאת מקסימה♥
אני שמחה שלא נתת לאירוע הזה לשבור אותך. שלא הנחת לעצמך להידרדר, שהבנת שהחיים הם מתנה וכדי לחיות את הרגע, גם אם קשה D:
אז קדימה אהובה, אני מאחלת לך רק רגעים של שמחה ושל אושר, מי ייתן ולא תצטרכי לחוות את הצער פעם נוספת! את אישה/ילדה מדהימה, ואני עוד לא מכירה אותך ויודעת.
(אגב, אפשר לשאול בת כמה את?)

29/10/2013 11:20

בקי, Stay Strong! (כתבתי שיר שנקרא ככה, את יכולה לקרוא אותו..)
את בן-אדם מדהים ומרגש, ועצם העובדה שעברת כה הרבה מוסיפה לי לתחושת הכבוד כלפייך. קראתי רק עכשיו מה קרה, ואני ממש מצטערת בשבילך. אבל שתדעי שהוא בטח שומר עלייך מלמעלה, ושמח בבחירה שלך, ומקווה שתשמחי עוד ועוד, גם בלעדיו ♥
בהצלחה לך, את נהדרת, ותזכרי את זה!

29/10/2013 11:27

אני גאה בך

29/10/2013 11:33

בקי, כל הכבוד!
אני מאוד גאה בך, עשית מעשה נכון!
אני שמחה שאת שמחה :)
את מדהימה ומרגשת.
ואני ממש מעריצה אותך!!!
מקווה שתישארי שמחה!
תמשיכי לכתוב, יש לך כישרון אדיר!
אוהבת מאוד מאוד זואי :)

29/10/2013 12:13

לכל חברי וחברותי הצעירים והמקסימים באתר לאלה שהגיבו תגובות מרגשות למצבי המצער ולאלה שקראו ולא הגיבו אך קראו זאת אני מודה לכולכם נשמות טובות מודה מעמק לבי על האצילות שבה הגבתן לאירוע קשה שעובר עלי.

ידעתי ימים קשים ימים שהכל אבד שאין טעם לכלום , אך עשיתי סוויצ' בראש והחלטתי "בוחרת בחיים" אני אצעד בגאווה בכל המקומות אצחק, אענה לחברים אשר יזמינו אותי להתארח ואת הכאב שלי שהוא וודאי ילווה אותי עד לפעימת אפי האחרונה אותו כאב אאמץ עמוק בלבי והוא יהיה רק שלי. יתכן שבמהלך הזמן יתכן שהכאב הופך מגוש פלדה על הלב לגוש קלקר שמאפשר לנשום יתכן , אני לא יודעת אך דבר אחד אני בטוחה "בוחרת בחיים וממשיכה הלאה זוהי צוואתו של אהוב לבי ואותה אמלא בקפידה רבה רבה.

לסיום תודות מעמק לבי ממני בקי לכולכם כי אני אוהבת את כולכם ממש את כולכם.

ברוכים היו וכל דקה וכל שנייה אל תפסיקו לחייך" כי החיוך והאהבה הם סם החיים!!!!!

ממני בקי ♥♥♥♥♥

29/10/2013 14:29

בקי אהובה שלי אני כול כך מתגעגעת אין יום שרני פשוט לא ניכנסתי לאתר ועם אני ניכנסת זה כדי ליראות מה שלומך ומה הפעם לך יש לספר לי …
אני באמת גאה בך ולא סתם אני מאוד
שמחה שאת מבינה שהחיים בעצם ממשיכים
למרות הכול ושאני אמרתי שאת אישה פשוט חזקה
אני אני צדקתי !!!!!!!!!!!!!
אני רוצה לומר לך שזה באמת לא קל כול הדבר הזה שאת עוברת וכול הכבוד לך
על זה שאת חזקה ובכול זאת מחייכת
את יודע גם אני זוכרת שעת לימדת אותי פעם
שצוחק עושה רק טוב , אז למה לחייך עם
כזה לב ועוד כמו שלך , אני פשוט גאה בך
ואת באמת אימא אבל לא סתם את לימדת אותי כול כך הרבה
תמיד היית יודעת להבדיל בין הטפטוף לבין הרעה
ואני רוצה לאחל לך רק טוב ..
אוהבת אותך הכי הרבה ותמיד אוהב בחיים לא השכח
שרית ❤️❤️❤️

29/10/2013 22:04

שריתוש אהובתי אני כל כך אוהבת אותך, כל כך גאה בך כי את מצליחה לחצות את המשוכות שיש לכולנו בחיים ולהישאר נערה מקסימה , בת נפלאה, אחות מסורה פשוט מדדימה.

ריגשת אותי בצורה בלתי רגילה עם הכתבה שפירסמת לכבודי וכל תגובה שלך היא בשבילי אור היא בשבילה האור שממתינה לו בלב אוהב שיגיע ויאשיר את חיי שנותרו לגבי קצת עצובים, קצת בודדה הרבה מחשבות מתרוצצות בראשי, אני חיה עם הזכרונות ואני אצליח אני מבטיחה לך שריתוש אני אצליח.

זה לא קל לא מאחלת זאת לאף אחד אך כפי שאמרתי אעבור את כל המשוכות כי "בחרתי בחיים".

נ.ב. גם אני נכנסת תמיד כשנכנסת לאתר מחפשת בעיניים אוהבות האם שריתוש שלי כתבה משהו חדש ??????

כל טוב מתוקה והלוואי והכל יעבור ממול ושוב תודה רבה ממני בקי ♥♥♥♥

03/11/2013 13:38
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך