אתה תמיד תהיה האחד שלי
אני נזכרת בנשיקה הראשונה שלי, בראשי עולה דמותך, ועינייך הכחולות שהסתכלו עליי בלי הפסקה, אתה בחור טוב. ההייתי כל כך מאושרת ממך חשבתי שאתהרה תמיד תיהיה האחד שלי, ולצערי היום אני צדקתי. הגיעה רגע הפרידה בעבר הפרידה הזאת לא הייתה כל כך קשה כי זה היה סוג של מכנה משותף בינינו, אבל היום אני מסתכלת על זה ושואל את עצמי: "למה באמת נפרדנו"? הרי היה לנו טוב ביחד, אתה אפילו לא פגעת בי, אני חושבת שאולי אני לא יודעת לקבל שטוב לי.
היום אני מבינה שאתה האחד שלי ותמיד תיהיה וגם אם אנחנו לא ביחד אתה תמיד תיהיה בלב שלי, מפני שאין גברים כמוך לא יהיה גם. אני שמחה שהנשיקה הראשונה שלי הייתה איתך ואם לא מישהו אחר, כי אתה בן מדהים, למרות שנפרדנו נשארנו ידידים כל יום אתה מדבר איתי ומספר לי מה קרה לך, אנחנו היום כמו אחים. אתה יודע למה אנחנו ככה, כי אולי להיות זוג זה משהו שגדול עלינו, אבל להיות חברים טובים זה משהו מאוזן. אבל בתוך ליבי אני עדיין מרגישה אליך רגשות, אולי תמיד היו לי רגשות אליך אבל העדפתי להדחיק את זה.
אתה תמיד תהיה האחד שלי אף גבר לא יכול להחליף אותך, אתה יודע למה?, כי אין דברים כמוך, דבר ראשון אתה מאוד מכבד את מה שאומרים לך, ותמיד הכוונות שלך טובות, גם עם עשית משהו לא בסדר אי-אפשר לכעוס עליך כי אני בטוחה שהכוונה שלך הייתה טובה, והדבר המהמם מכול אתה יודע לאהוב באמת, אתה יודע מה המשמעות של המילה הזאת, וגם אתה נותן תחושה של ביטחון והכל רגועה כזה. גם אתה תמיד יודע להתמודד עם מצבים לא טובים.
תגובות (1)
ממש יפה ומרגש!