זה אמיתי, זה חי בי וזה כואב.

אנסו אותי.

16/04/2017 2531 צפיות 15 תגובות
זה אמיתי, זה חי בי וזה כואב.

אנסו אותי .
סמכתי על הבן הזה הכרתי אותו ואת הלב שלו .
הוא היה כמו אבא שלי והוא אנס אותי .
אני מרגישה מגעיל, מזעזע.
אני לא יכולה להפסיק להתקלח ולחשוב על זה .
אני רק חושבת על אותו רגע .
המכנסיים שלי ירדו .
המכנסיים שלו ירדו .
הידיים שלו נוגעות לי בחזה .
הידיים שלו יורדות לכיוון איבר המין שלי .
הקול שלי שאומר לא, לא די אני לא רוצה . הקול שלו שהוא גונח ומתנשף וממשיך .
הקול שלי שאומר לא, די, לא .
והגוף שלי שלבסוף נכנע .
המחשבה שלי שבסוף אמרה תני לו את מה שהוא צריך שזה יסתיים וייגמר כבר .
איבר המין שלו בתוכי .
הידיים שלו על הכתפיים ויורדות לחזה שלי. הגוף שלי שמשותק באמצע המעשה.
הקול שלו שגונח והקצב המהיר שבו הוא גמר .
הרעש של עקבות הנעליים שלו כשהוא הלך להתנקות .
הגוף שלי שקם והרים את המכנסיים .
הרעש של המים שהאוזניים שלי שמעו בזמן שהוא מתנקה .
היד שלי שנמצאת על הפה כדי לכסות את קול הבכי והצעקה שרצתה לצאת ממני .
הרעש של הסיגריה שהוא גלגל .
המגע של החיבוק שלו והקול שלו שאומר לי תודה .
רעש הצעדים ברגע שהוא יוצא וסוגר את הדלת .
תחושת הגועל שתפסה אותי .
תחושת הפאניקה שתפסה אותי .
תחושת הדמעות שיורדות לי על הלחי .
תחושת הלב שלי שנשבר מבפנים והמחשבות שצורחות לי "די מספיק הגיע הזמן, סיימת את תפקידך פה .הלילה זה נגמר"
זהו, אין יותר רגעי אושר שממלאים אותי .
גם אנשים חזקים נשברים בסופו של דבר.
השבוע הזה הוא מבחינתי האחרון בחיי .


תגובות (15)

ואו פאק. אני חושבת על זה ובא לי לבכות, זה קשה כל כך, אני מאחלת לאדם שעשה לך את זה כאב ויורים עד סוף חיו. תהיי חזקה ילדה, תדברי עם המשפחה שלך, זה לא אשמתך, חשוב שתזכרי שאת הקורבן ואת לא עשית משהו רע, העיקר שתהיי חזקה, אפילו שזה שורף את הנפש, תהיי חזקה :(

16/04/2017 15:35

*יסורים

16/04/2017 15:36

מצמרר ואני מעריצה אותך על האומץ והחוזק שנדרשו ממך בכדי לכתוב ולשתף. אל תרמי ידיים ותראי לכולם שאת מי שאת ואותו אדם מחליא לא ישנה אותך או יגרום לסיפור שלך להיות עם סוף רע, תוכיח לכולם עד כמה את חזקה ושאת היא זו שתכתוב את הסיפור שלך. תמשיכי להיות חזקה ולכתוב!

16/04/2017 16:00

וואו. מצמרר. תדברי עם מישהו, משפחה, חברה טובה מישהו שאת יכולה לסמוך. אפילו לכי למשטרה, בחור כזה לא צריך לחיות כאילו כלום לא קרה. אומנם, זה כואב, זה קשה , אבל תהיי אמיצה. אל תשמרי את זה בלב, כי אז זה הכי כואב.

16/04/2017 16:32

וואו. מזעזע. כמו שאמרו לפניי תזכרי שאת לא עשית שום דבר רע. את צריכה לספר למישהו. יש כל מיני עמותות שמטפלות בנפגעי תקיפה מינית ואת יכולה אפילו ללכת לשם.
העיקר שמישו שיכול לעזור ידע מזה וינסה לעזור.
את לא אשמה בכלום ויש מלא אנשים שיכולים לעזור לך אם תספרי!

16/04/2017 17:12

*שמישהו

16/04/2017 17:12

כולי צמרמורת. כואב כל כך לשמוע על בנות שעוברות חוויות מכאיבות ומצלקות כאלו… מחזיקים לך אצבעות בזכות היכולת שלך לשתף, תוכיחי לעצמך שאת לא נותנת לו לקחת ממך את חייך בגלל זה…

16/04/2017 17:38

ממש נורא לקרוא את השורות שכתבת כאן. כולם כאן לפניי צדקו וכתבו לך את המילים הנכונות ולא הייתי רוצה שהכל יחזור על עצמו. את ממש אמיצה ואני מאמין שאת מסוגלת לפנות לעזרה ולא לשתוק על כך. הבנאדם הזה רואי לעונש המרבי וצריך לעמוד למשפט. הייתי רוצה פשוט לחבק לחזק אותך ואני שמח שהאתר הזה משמש פה לאנשים במצוקה אמיתית כמו זו שאת נמצאת בה. זהו. בהצלחה לך.

16/04/2017 18:50

וואו, פסיכי כמה שזה נורא.
אני לא יכולה אפילו לתאר כמה אני מעריכה אותך, על איך שהפכת מקרה כזה מחריד לטקסט מרגש ומצמרר.
מה שאני כן חושבת זה שאולי כדאי לשתף מישהו שיוכל לתת מענה מתאים.
את מדהימה!!

16/04/2017 20:01

זה מזעזע. הבן אדם הזה חייב לשבת בכלא. אני אישית אם דבר כזה היה קורה לאחותי או לקרובה שלי, לא יודע אם הייתי מצליח לא לסרס אותו. את פשוט חייבת לדבר עם ההורים שלך וביחד להגיש עליו תלונה. אל תרגישי מלוכלכת בגלל אפס שכמוהו. אונס זה רצח.

16/04/2017 21:31
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך