אני שמנה
"נו, שמנה, את עומדת לרדוף אחרינו או מה? אולי רק ככה תרזי ותראי יפה… אה רגע לעולם לא תיהי יפה" זה משפט שרודף אותי עד היום, ואותו גן לא עוזב את נשמתי. כן, הייתי חלשה שמנה. ואני עדיין שמנה- תגידו מה שבא לכם- פנים יפות בטן מחוטבת (שעבדתי עליה קשה) ורגליים מלאות. וזאת ההגדרה של 'שמנה'. כן, ככה זה. ויודעים מה? אוסיף על כך ואומר לכם שבגלל שאני 'שמנה' ואוהבת לקרוא ספרים ('יואו איזה חננה היא') לנגן בגיטרה (ונכשלת בזה) לכתוב one shots כי אני לא יודעת איך להמשיך. לחלום על לשחק מול מצלמה אבל להתבייש. אני אין לי חברים בגלל זה. וכשיש לי, שאני מתאמתת ומדברת מילה או שניים עם מישהי(שלא לדבר אני מתביישת מבנים פי כמה וכמה יותר מבנות) אחרי שנה הן עוזבות אותי. כבר 4 סבבים קרה לי את זה כל שנה זה קרה.
אני חזקה ולא נשברת אני מתאמצת.ההורים שלי נורא אוהבים אותי ודואגים לי. אלו ההורים שלי. לא חתכתי ולו חתך אחד על הגוף שלי ותמיד דאגתי להם. כל מה שרק הצבעתי עליו הם רצו לקנות לי. לעולם לא ארצה להתאבד, זה יכאב לבם מדי. אבל הכאב של החוסר חברים. הכאב שהספר הכי טוב שלך זה הכלב שלך. אין לי עם מי לדבר. אין לי הם מי לשתף. הייתי משקיעה את כל הזמן בלימודים. ואני תלמידה מצטיינת.
זה לא שאני לא רוצה חברים, אני מפחדת לדבר קשה לי עם זה.
אין הרגשה יותר גרועה מזה שאין לך עם מי לדבר ולשתף. ולבלות. ואני רוצה את זה, אבל אני לא מסוגךת. עדיין הסטיגמה של השמנה רודף אותי- גם אחרי שהתחלתי לרוץ ולהוריד שומנים בקצב טיפלתי את עצמי ניסיתי להראות הכי יפה.
ואני לא מצליחה.
אני לא מסוגלת.
לעולם לא אהיה יפה.
כי אני שמנה. ושמנה זה לכל החיים.
תגובות (3)
דווקא כן יש מישהו שקורא את זה. עצוב לשמוע שאת סובלת ככה… ואם את רוצה חברה ווירטואלית אני מוכנה לנדב את עצמי. תאמיני לי שאף פעם אני לא אקרא לך שמנה, אני לא קןראת ככה גם לבנות שהן שמנות באמת. ולפי מה שאת מתארת, את לא שמנה באמת. אני כאן לכל דבר…
ברגע זה, נוספה לך חברה ווירטואלית! יאי!
עכשיו, תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב. את הילדה הכי יפה בעולם! כל הבנות הזולות שלא שוות כלום לידך. הן אוויר לידך. את חושבת שאת היחידה שקוראת ספרים ושוקעת לגמריי בעולם הפנטזיה המזמין? ברוכה הבאה למועדון תולעי הספרים.
אני גם רוצה חברים. אני כל כך רוצה חברים שיקבלו אותי כמו שאני. שיצחקו איתי ויעודדו אותי.
אני לא אגיד שהמראה החיצוני הוא הסיבה לזה שאנשים מתרחקים ממני. יש לי את המראה הכי רגיל בעולם. אני פשוט מוזרה ולרוב מאוד מטורפת, ובגלל זה אין לי עם מי לדבר.
את צריכה להפסיק להסתכל על עצמך. תתחילי להסתכל סביב, תתבונני באנשים סביבך. האם את רוצה לדבר איתם? האם הם שווים את הזמן שלך? מי באמת מעניין אותך?
תנסי לראות את היופי שבך. כי אני בטוחה שאת יפה. אין בני אדם מכוערים, יש אנשים רפי שכל שלא רואים את היופי הזה. אני גם בתחילת הדרך בנגינה בגיטרה. אני כל כך גרועה באקורדים האלה שזה פשוט מצחיק מהצד לראות אותי משתדלת כל כך.
אבל בסופו של דבר הכל שווה את המאמץ ;)
אני מבטיחה לך שעוד מעט יהיה יותר טוב.
בסוף הכל טוב, ואם לא טוב סימן שזה לא הסוף.
העיקר שתמצאי מישהו/מישהי שיתמוך בך ויאהב אותך כמו שאת ואל תנסי להיות מישהי שאת לא, תהיי עצמך וכולם יתחילו לראות איזו מדהימה את.
לא"ש ^^
תודה כולם עד שחשבתי שאני לבד…. אני ממש מודה לכן