mikenk
?what's up warriors

אני צריך אותך

mikenk 17/06/2015 1284 צפיות תגובה אחת
?what's up warriors

אנחנו ישבנו על הנדנדות הישנות, אותן הנדנדות שעליהן ישבנו לפני שנים כשלראשונה הכרנו. ניסיתי להרכיב משפט שיסביר את הרגשות שלי ולאחר מספר שניות של שקט מחריד הצלחתי להוציא את המילים מהפה שלי,
סיפרתי לו על כמה שקשה לי, סיפרתי לו על זה שאני שבור וכואב לי כל כך.
סיפרתי לו שהייתי בטוח שהוא זה שיעמוד לצידי כשיהיה לי כואב אך הוא לא היה שם, סיפרתי לו כמה שאני מאוכזב ממנו.
הוא ישב שם ושתק, עיניו היו מושפלות לרצפה והדבר היחידי שגרם לדממה לפסוק הייתה החריקה של הנדנדה שלו.
החלטתי לשבור את השתיקה ולהגיד לו עוד דבר אחד קטן, ממש רגע לפני ששנינו נכחיש את השיחה הזו,
סיפרתי לו שבזמן האחרון אני משחק דמות,
סיפרתי לו שאני משחק דמות כדי לא להיכנס לדיכאון עמוק שלאחר מכן לא אוכל לצאת ממנו.
עבר יותר משבוע מאז אותה השיחה ואנחנו עדיין מכחישים אותה,
לפעמים כשקשה לי אני פשוט רוצה לצעוק כדי שישים לב,
אני רוצה שהוא יראה כשכואב לי כי הוא בין האנשים היחידים שמצליחים לגרום לי לחייך ללא להיכנס לשום דמות.
אני צועק כאן, אבל הוא עדיין לא שומע,
מתי תשמע אותי?
מתי תבוא ותציל אותי מהעולם הדיכאוני הזה שאני נמצא בו?
אני צריך אותך,
אני צריך את החבר הכי טוב שלי.


תגובות (1)

בהתחלה מאוד שמחתי ששפכת את ליבך (מה שנקרא) וסיפרת, אבל אחר כך הבנתי שזה לא היה ממש אפקטיבי (נכון?..)
אני לגמרי מבינה את הצורך הזה שאנשים ישמעו אותך יעזרו לך ברגעים הכי קשים שלך, אני אישית מרגישה מרוסקת קצת בשנה האחרונה, הרבה מהחברות שלי עזבו וזה דיי הוסיף לתחושת הבודדות שלי. למרות שאמרתי לעצמי שזה לא מפריע לי ושאני יכולה להסתדר לבד כן הגעתי לא מזמן לנקודת שבר…
אבל בכל מקרה, היכולת שלך לשפוך דברים האמיתיים אל הכתב (או איך שלא ננסח את זה) היא מקסימה ומכאיבה באותה מידה. אני מאוד אוהבת את הכתיבה שלך אם כי אני לא אוהבת את התחושה הזאת שאני מרגישה מלהבין שקשה לך..
~ חיבוק דוב וירטואלי~

17/06/2015 22:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך