G-dragon
הצילו. אני רצינית הצילו אני לא יכולה לאבד אותו. אני לא מאוהבת בו אבל הוא יקר לי כל כך! אני לא יכולה לסבול את זה לבדי פעם אחת בבקשה עזרה!!

אני חלאה

G-dragon 08/05/2016 648 צפיות 2 תגובות
הצילו. אני רצינית הצילו אני לא יכולה לאבד אותו. אני לא מאוהבת בו אבל הוא יקר לי כל כך! אני לא יכולה לסבול את זה לבדי פעם אחת בבקשה עזרה!!

אני חלאה.
ספציפית עכשיו.
הקלדתי במהירות ושלחתי את ההודעה.
אני שונאת את עצמי, שונאת את זה שאני יכולה להרגיש, שונאת את זה שהוא לא רואה את זה.
אני שונאת את זה שאני רואה בו ידיד שונאת את זה שהוא אוהב אותי, שהוא אוהב אותי יותר מידי.
להגיע לדלת ביתי עם זר פרחים… אכלתי בדיוק מאפה וכשקלטתי שהוא מחזיק זר פרחים ושפתיו מבטאות את השאלה "רוצה להיות חברה שלי?" נחנקתי. לא אני לא רוצה. הסכמתי. אני חלאה.
אני שונאת את זה שאני יודעת לשלוט באנשים לטובתי, שאני גרמתי לו לרצות להיפרד ממני, למרות שהוא עדיין אוהה אותי.
אני שונאת את זה שמה שאני כותבת עכשיו לא טקסט יפה ומושקע. אני רוצה להיעלם.
כי הוא צריך עזרה, הוא סובל וכשאני מציעה עזרה, משהו שלא מציעים לי אף פעם, הוא אומר לא. הוא אומר שיש לו מלא חברים אחרים.
התנגדתי, הוא אמר שנשים לא מבינות גברים.
תלשתי את שערי וניסיתי לא לבכות מזעם מצער ומעוד רגשות.

אני מרגישה חלאה, סימסתי ביד רועדת.

תהני, הייתה התשובה שלו.


תגובות (2)

אני אשמח לעזור…

09/05/2016 00:28

הוא תקוע אצלך ב friend zone, וכמו ששמת לב- הוא לא מוכן להשאר שם יותר, הוא מרגיש אלייך משהו הרבה יותר עמוק מחברות ולכן הוא עשה את הצעד הזה..
תשאלי את עצמך למה את לא מרגישה כלפיו את מה שהוא מרגיש כלפייך..
לדעתי הכי טוב זה לתת לו צ'אנס; ומי יודע, אולי יצא מצב שתתאהבי בו פתאום
בהצלחה ????

09/05/2016 01:05
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך