אכזבה מרירה
אני תמיד מנסה לעזור. לבוא ולהושיט יד. במיוחד לאנשים שאני לא מכירה. אני אוהבת לראות אותם מחייכים ואומרים"תודה" או שכול גופם אומר לי "תודה".
אני אוהבת את זה. העובדה שעזרתי למישהו- עושה לי טוב. העובדה שניסיתי, וואלי אפילו הצלחתי לשפר למישהו את המצב- מרימה לי את המורל אל השמיים.
אבל אני מסתכלת על המון תגובות שלי פה. ועל התגובות שלי שם בחוץ, מחוץ לבית הומחשב. אי שם במעמקי חיפה, אי שם במעמקי בית הספר והסביבה. אי שם במעמקי החברה בה אני מתהלכת כול יום ויום. האנשים הנחמדים שתמיד ניגשים אלי בבוקר ונותנים לי ללטף את הכלבים שלהם. הילדים שמנסים לשדל אותי לחזור אליהם לכיתה. הילדים שצוחקים עליי שאני פחדנית…
אני מסתכלחת על התגובות שלהם. על הצחוק הלועג, הכאב עייינים, השמחה והניצוץ. החיוך הרפה. הכלב שמלקק את ידי. הכובע שמהירות יורק מראשו של אדונות. שיער שמתנפנף ברוח. ואני אומרת לעצמי בשקט: "טוב לעזור לאנשים".
אבל כשאני מסתכלת על מה שאחרים מגיבים. בזלזול ובלעג. ברצון פגיעה וכעס. בשמחה לאיד. בחיוך זדוני. האנשים שמבואסים מהתגובה שלי. אלו שמתחילים מיד להרביץ. אלו שמתחילים להוציא מפיהם מילים מכוערות.
אני חושבת שאני לא צריכה לעזור. שאני צריכה להישאר אותו האדם בין הצללים. שאני צריכה להישאר אני. ואל להתעסק עם אחרים. וכמה שאני ניסיתי לעזור ולהגיב בצורה הכי נחמדה ונכונה, עדיין פגעתי במישהו. אני מרגישה לא בסדר. אני מרגישה מיותרת.
אתם לא חושבים אפילו על המאמץ שנאי משקיעה בשביל עלזור לכם, להם, לכול בנאדם במקש עזרה1 אבל לא.איגנורינג. התעלמות מוחלטת. מאסמסים, מתגובות בסיפורים, ממילה נחמדה באוטובוס. מרצון טוב. אני מרגישה שכול זה לחינם. מרגישה נבגדת אפילו! הרגשה חלולה של בזבוז זמן וכוח.
אני לא מבינה! מה אני עושה לא בסדר?!
תגובות (2)
את בסדר!
הם לא!!!!
אל תנסי להיות משיהוא אחר,תשארי את.
הנערה המדהימה שעוזרת וכל פעם שאני רואה את התגובות שלה היא עושה לי טוב על הלב<3
הלוואי שהיית בכיתה שלי,אני בטוח שהיינו מסתדרים….
מדרג 5^^
תודה אן קי. אני שמחה שאתה חושב ככה :) אני מקווה לראות אותך מתישהו ולדבר איתך על באמת. אתה בנאדם מדהים ומצחיק. אתה כותב טוב ויוזם. ואתה עוזר לי הרבה יותר מאשר שאני עוזרת לך :)
אני שמחה שאתה יכול לעזור לי ואני לך :)
שוב תודה.
אוהבת,
אלין
(במיוחד בשבילך אני משתמשת רק בשם הזה) :D