אישה אחת בלול עם 50 גברים
אני אישה, לא נשית… אף פעם לא הייתי …. יש לי חזה גדול מותניים צרות ושיער ארוך אז אולי מבחוץ אני נשית, אבל מבפנים אני ילד קטן ששיחק כדורגל בבוץ כל היום וחזר כל ערב עם שפשוף אחר הביתה…
אז אני אישה לא נשית… התחלתי לעבוד בעבודה חדשה, כבוד רב היה לקבל את התפקיד של האישה הראשונה שעושה את התפקיד הפיזי של הגבר מאז הקמת ה…. בואו נקרא לזה לול מסיבות חוקיות שבגללן אסור לי לפרסם את שם החברה(זה לא לול)
כמו שאמרתי אני האישה הראשונה ולכן אני מוקפת ב50 גברים קבוע מ8 בבוקר עד 8 בערב…
התחלתי להתרגל לחיי הבנים הפשוטים, אני מזיעה, יש לי שרירים, אני מרימה דברים כבדים שאף בחורה לא הצליחה לעשות… אני מוכיחה שבנות יכולות גם…
אבל לאט לאט קלטתי שהפכתי להיות גבר… הבנים ואני אחים… אתמול מישהו תפח לי על השכם ואמר לי" מה קורה אחי?" ועניתי לו "סבבה גבר מה איתך?" בלי לשים לב…
יש לנו קטע כזה לי ולבנים, כל פעם שאנחנו רואים "תרנגולת" יפה אנחנו צועקים גלעד…. כי אין בחור בשם הזה וככה ה"תרנגולת " לא שמה לב
אני גם אומרת גלעד… אני גם יושבת עם הבנים על סיגריה, קפה שחור חזק, אחרי יום עבודה קשה, מלאים בזיעה של חגורות הצלה שמלא "תרנגולות" לבשו קודם ומדברים על איזה זיון טוב מצאנו אתמול או שלשום…..
מה קרה לי? איך מהאישה האחת בלול עם 50 גברים הפכתי להיות הגבר ה51?
תגובות (4)
אהבתי את העלילה ואת הדיאלוג הוא משקף רגשות ומרתק. יש לו המשך?
בעקרון זה סיפור שמשקף חוויות אמיתיות אז ברגע שיהיה לי עוד על מה לרשום בנושא אני ישר יעלה :)
וואו קראתי את כול מה שפרסמת , זה בכלל לא נראה כאילו את עולה חדשה יש לך שפה יפה מוד חרוזים מדהימים והכול כול כך יפה ..
תודה רבה לך! הלוואי היית יוודעת כמה זה מחמם לי את הלב לקבל תגובה כזאת