דון בבלס
זה סיפור אמיתי, זיכרון שלי. אני מודעת לזה שהכתיבה שלי מעט מסורבל וכי יש לי שגיעות כתיב מצטערת אני לא ממש יכולה לשלוט על זה יש לי לקות.

איקס על החיים

דון בבלס 18/11/2016 691 צפיות 2 תגובות
זה סיפור אמיתי, זיכרון שלי. אני מודעת לזה שהכתיבה שלי מעט מסורבל וכי יש לי שגיעות כתיב מצטערת אני לא ממש יכולה לשלוט על זה יש לי לקות.

"המורה לאומנות שלנו יצאה לחופשת לידה לפני חודש, הגיעה מורה חדשה במקומה היא לא דומה למורה הקודמת..
עכשיו כבר סתיו ולכן כשה הגיע שיעור האומנות המורה ביקשה שנצייר עץ בשלכת.
אני כהרגלי לא נצמדתי להוראות ממש כי לא הבנתי את הדרך שבה היא רואה את אותו העץ. לא יצא לי דומה כול כך למה שהמורה תיארה או למה ששאר התלמידים ציירו אבל בכל מקרה הייתי גאה במה שציירתי. ניגשתי למורה להראות לה את הציור שלי כמו כול הילדים עמדתי בתור בשקט וחיכיתי שהיא תסתכל בציור שלי.
הגיע תורי היא ראתה את הציור שלי והזעיפה מבט אני זוכרת את המילים שלה הן היו משהו דומה ל" לא ככה מציירים עץ בשלכת" היא הסימנה איקס גדול על הציור שלי והשליכה את אותו לפח נמלאתי דמעות ונעלבתי כול כך ממה שהיא אמרה. כשה חזרתי הביתה כול הזמן חשבתי על זה לא הצלחתי למצוא את הביטחון לצייר במשך הרבה זמן ."
גם היום שאני כבר בוגרת אני עדיין נושאת את האיקס הגדול הזה איתי לכל מקום כי אני מפחדת עוד להיות שונה. אני מפחדת שהיא שוב תבוא ותגיד לי שלא ככה אני עוד כואבת למרות שעברו מאז 6 שנים ואני עדיין לא ציירתי מאז עץ בשלכת כי אני לא מוצאת את הכוח להעז לשגות שוב


תגובות (2)

אף אחד לא יכול להגיד לך איך לצייר, ציור, כמו כתיבה, זה משהו שבא מבפנים, ובגלל זה אני חושבת שאין דבר כזה קטע לא יפה או ציור שצויר לא נכון. מורים כמו המורה ההיא הם עוד גורם שבגללו ילדים מפחדים להיות שונים, אבל לדעתי להיות שונה זה הדבר הכי טוב שאפשר להיות. הכתיבה יפה מאוד לדעתי, למרות שגיאות הכתיב שהיו פה ושם. אבל באמת שהם לא פגעו בעומק של הקטע או התוכן.

20/11/2016 18:58

מצטרפת לתגובה הנ"ל ואומרת לך כי את כותבת מדהים שגיאות הכתיב לא ענקיות ומאחלת לך שתמשיכי כך ממני מכל הלב בקי .

נ"ב כתבתי לך משהו אישי בפרופיל שלך

ביוש וערב נפלא ממני בקי ♥

23/02/2017 23:14
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך