אין לי שם לזה. תמודדו
ים.
אני צריכה ים.
שיהיה כמו סם וירגיע אותי.
להתפרק.
אני צריכה להתפרק.
לבכות ולשחרר את כל שהיה בי.
שקט.
אני צריכה שקט.
שירגיע את המחשבות שלי ושירגיע אותי.
רעש.
אני צריכה רעש.
שיבלבל אותי ויבלע אותי.
אני צריכה כל כך הרבה דברים אבל יש בידי כל כך מעט.
אין בי עוד כוחות לשאת את כל הבלאגן שיש בי.
אני צריכה עזרה אבל מפחדת לבקש אותה.
אני חלשה, אני יודעת שכולם יגידו לי שאני חזקה ומסוגלת להתמודד עם זה. אבל אני לא. לא מסוגלת להתמודד, אחרת לא הייתי ככה, קוברת ראש בכרית, מחפשת תמיכה אצל זרים.
ואתם רק עיוורים, למחשבות שלי, לרגשות שלי, לעובדה שאני הולכת להתמוטט ושאתם לא תהיו שם כדי לתפוס אותי רגע לפני שהראש שלי יפגע ברצפה וישאר שם לנצח.
אין לי כבר טעם להכל, ואתם לא ממש עוזרים לי.
אני לא שופטת זה כלל, אבל אני לא מבינה אתכם אומרים שאכפת לכם אבל ברגע האמת אתם בכלל לא שם.
אני לא יודעת אם לצעוק לעזרה או לסבול בשקט.
אבל כנראה שברגע זה אני צועקת help!
*
"Help, i have dont it again"
תגובות (7)
תגובות..תגובות.
אהבתי את ההתחלה קצת יותר מההמשך, לדעתי היא הייתה יותר ייחודית. ההמשך הוא כבר משהו שלצערי רגיל יותר. אני חושבת שהרבה אנשים יכולים להזדהות, וגם אני, קצת.
אני חושבת שאין לזה כל כך פתרון, חוץ מלמצוא חברי אמת ולהתרכז פחות בכאב האישי-אבל זה משהו שהפך קשה במיוחד היום. סליחה, אני לא מעודדת.
במשפט האחרון בלבלת קצת את סדר המילים.
מלבד זאת, אהבתי את הכתיבה, וכמו שאמרתי אני די מזדהה. לדעתי לא כל קטע זקוק לשם.
אפשר לראות את הכותרת הזאת הרבה אצלי
גם אצלי, במשתמשים קודמים :)
שם זה רק תיאור קצר למשהו גדול יותר, ואם אין כזה זה רק נהיה מעניין יותר, לדעתי.
וואו, זה מרגש ויפה, ממש אהבתי.
את האמת אני גם מזדהה איתך.. זה כל כך מעצבן! בגלל זה אני מעדיפה להעסיק את עצמי וזה נותן לי כמה זמן להפסיק לחשוב מחשבות כאלה.. מקווה שזה יעבור לך ♡
מזדהה…. וההתחלה מהממת! שילבת שיר וסיפורון ביחד
אני ככה עובר על התגובות ורואה שכולם כתבו את מה שאני רוצה לכתוב…
אני ממש מתחבר למילים האלה פשוט בגלל שאני חי אותם הרבה מאוד פעמים.
זה עובר בסופו של דבר, כמו כל מצב רוח אחר.
פשוט אני מנסה להעסיק את עצמי במשהו עד אז.
בהצלחה :)