איך זה יצא טוב

איך להתחיל, אולי הרעיון לא יפה, אולי הכתיבה לא תתאים.. ועוד מחשבות שמציפות את הראש ולא נותנות להתחיל. תמיד זה קורה לי כשאני רוצה לכתוב משהו. אם זה סיפור או מכתב, או סתם כמה שורות של מילים. אולי גם לכם זה קורה, שיש לכם רעיון בראש ומאוד מתחשק לשתף אותו ולספר.
המחשבות האלה עוצרות אותי, וגורמות לי להתלבט, לרשום או לעזוב את זה עכשיו.
אבל תמיד קורה שאני מפעיל מוזיקה, ומתחיל לכתוב את הסיפור או משהו אחר.
זה עוזר להיכנס לסיפור שוב, ולהכניס לבפנים עוד דברים שלא חשבתי בהתחלה.
שמתי לב, שבכל זמן הסיפור יוצא שונה. לפעמים הוא יוצא טוב, ולפעמים ממש לא מעניין.
ברגעים שיש הרבה אנשים בבית, ויש רעש וזה מפריע להתרכז, אז הסיפור יוצא מבולבל עם מריבות.
אם נמצאים בחדר שקט, הסיפור יוצא חלק וברור. שמתי לב ותמיד זה קורה לי.
אם אני רוצה לרשום סיפור בצורה טובה, ושהוא יהיה ארוך זה יהיה רק מתי שאני לבד, או בשעת לילה מאוחרת. אבל זה לא תמיד ככה.. צריך להתאים את האווירה. אם רושמים סיפור אימה, אז עדיף לרשום אותו בלילה ולא ביום כי בלילה נכנסים לסיפור הזה יותר לעומק.
ככה כל הסיפור יהיה טוב, ויהיה כיף לקרוא אותו.
עכשיו אני רוצה להמשיך את הסיפור 'שתיקה של מוות' ואני מתעצל לעשות את זה.
וזה הזמן שבו הוא יכול לצאת מאוד יפה ואולי קצת מפחיד.
אוף מעצבן שאין כח פתאום…
איך זה יצא טוב.


תגובות (5)

אחי אתה כותב מעולה ואני אוהב את הכתיבה שלך מאד :)
וגם לי יש את ההרגשה הזאת בכל פעם.כשאני מתחיל סיפור חדש,בפרק הראשון יש הרבה תגובות.ואז אני מפחד שהפרקים הבאים אחריו לא יהיו מספיק טובים…

13/02/2013 22:08

אל תדאג, כך את הזמן. זה לא לכולם הולך חלק ומהר, לא כולם מצליחים לעמוד בקצב של לכתוב שתיים או יותר סיפורים.
ואתה לא צריך לפחד שמא לא יהיו לך יותר קוראים. אתה צריך להתחבר לכיף שבכתיבה ואז הסיפור יוצא עוד יותר טוב,)למרות שהסיפורים שלך בכללי טובים..)
הקיצר, אתה כותב טוב ואל תפחד אם אין לך קוראים/תגובות. (לא שזה יקרה…)

13/02/2013 22:15

אופיר וספיר תודה :))

13/02/2013 23:26

אופק גם לי זה תמיד קורה אבל אני משכנעת את עצמי להמשיך
ואל תדאג תמיד יהיו לך קוראים ;)
אתה כותב ממש מדהים
ואתה צריך להאמין בעצמך :)
ואפילו עם לפעמים ופרק מבולבל אז תמיד כיף לקרוא אותו !

13/02/2013 23:59

גם את כותבת מדהים ותודה. ^^

14/02/2013 00:06
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך