אוף
אני מוריד את הראש, והשפתיים שלי עצובות.
אוף
למה לא מתייחסים, למה לא באים ומתחילים לדבר.
אני צריך להתחיל כל דבר ראשון ?
וגם אם עשיתי את זה, לא מתייחסים וממשיכים כאילו אני אוויר.
אני רוצה להיות בחברת ילדים מסויימים, אבל איתם זה לא יהיה.
אוף, זה מאכזב לראות ילד שלא אוהבים שישר מתחבר למישהו ונהיה חבר שלו, אחרי שאני הייתי כמו מלאך בשביל להיות בחברתו.
זה חוזר על עצמו כל פעם מחדש, די זה כבר נמאס.
אם אני יהיה ילד אחר, רע ומגעיל יתייחסו אלי בצורה שונה ?
מה יש להם כלפי ?
תמיד זה מאכזב
אוף.
תגובות (13)
טוב שאתה משחרר את זה,פשוט תגיד למישהו שאתה רוצה להיות איתו שאתה בודד,ואתה רוצה להיות חבר שלו,אני לא ממש יכולה לעזור לך,אין לי ממש מומחיות בזה…
אני ממש מצטערת..):
אחי החברה לוקחת תכונות כאלה כחולשה.רוב האנשים חושבים שאנשים עם אופי כמו שלך-שאגב,אין לכל אחד,וזה אופי באמת מיוחד-הם סתם אנשים לא שווים.
אבל אחי,אתה לא צריך להשתנות.אל תיהפך מילד עם תכונות כאלו לילד רע.
אתה בורכת בתכונות האלו,ואסור לקלקל אותן.
גם אני 'מחפש את דרכי' בין כולם,תאמין לי.לצערי,אני לא מצליח כל כך…
וזה באמת אוף.וזה הכי מוזר שיכול להיות.החבר'ה הנורמאליים,שאפשר לסמוך עליהם ושהם באמת שווים משהו,והם כומ נקודת אור בין כול החברה האפלה הזאת,בימינו,לא שווים כלום.
וכל האלה,שחשים ת'עצמם,מרביצים ורעים אל כולם,הם פתאום נהפכו לאורות קטנים וחמודים.
כן אני יודע
אי אפשר להבין את הדור המגעיל שלנו…
אני מסכים עם אופיר ,אבל תמיד תזכור :״במי שהכי מזלזלים בסוף יהיה הכי מוצלח״
וזה ממש נכון למשל אלברט איינשטן כולם חשבו שהוא מוזר והיום הוא האיש הכי גאון
שהיה אי פעם… ויש גם מלא מפורסמים שלא היו ״מקובלים״ ותראו לאיפה הם הגיעו היום…..
אני לגמרי מסכימה איתך, אבל ואני רוצה להגיד לך שלא משנה מה ה״חברה״ חושבת- אם הם לא רוצים להיות חברים שלך, הם סתם מפגרים.
תהיה מי שאתה ואל תשתנה בשביל אף אחד, כי הרי.. הם רוצים אותך, ולא ההפך!
(:
כן , מסכימה,הם מפסידים(:.
:)
הצלחנו לעודד אותך לפחות ?
כן
^~^
שמח לשמוע :))))))))
יש לו מלא סנטרים…
:)
מעכשיו תמיד תעשה את זה ?
חחחחחחחחחחח כן אחי רוב הזמן :))))))))))))
יש לו הרבה סנטרים…