אהבה זה דבר מסוכן

שקדי ^_^ 20/10/2013 979 צפיות 13 תגובות

אהבה זה דבר מסוכן
היא יכולה להכניס אותך למשהו לא נכון
ולא בזמן
היא משחקת לך במחשבות
משחקת בהיגיון
מעוורת אותך
הורסת אותך
גורמת לך לחשוב שהכל טוב
שהכל נחמד
הכל בסדר
אבל לא
היא יכולה לטעות
כמו אצלי

חשבתי שהוא בחור טוב
רוקיסט
נראה טוב
שר מדהים
חכם
מצחיק
נחמד
אבל לא
הוא מעשן
בטח כולם חושבים נו באמת, כולה סיגריות
אז לא
זה לא כולה סיגריות
הוא מעשן גם סיגריות
וסמים.
סמים!!
איך הלב שלי כל כך אידיוט?
איך הייתי כה עיוורת?
להתאהב בנרקומן?
לאיזה שפל הגעתי?
לאיזה שפל הוא הגיע?
ובזמן שאני ממשיכה להרהר
הלב ממשיך לאיטו להישבר.


תגובות (13)

יש בזה משהו…
כתיבה יפה

20/10/2013 08:03

לא, האמת אהבה היא דבר קסום!
ברגע שבן-אדם מתאהב ומוכן להקריב את חייו למען האיש אותו הוא אוהב, הוא יכול לעשות הכול למענו. גם להפסיק להשתמש בסמים. בהנחה שזה מפריע לאדם השני.
מה שלא הבנתי אצלך הוא..את התאהבת בו? או שהיית חברה שלו? מפני שאלו דברים שונים.
אם התאהבת בו, הוא לא חייב לך כלום. אם היית חברה שלו והוא לא סיפר לך, זה משהו אחר..

20/10/2013 08:20

אני רצינית, איך באמת מצאתי את עצמי מאוהבת בנרקומן? כשאני בעצמי מתעבת סיגריות אלכוהול וסמים, איך מצאתי את עצמי מתאהבת באחד ששותה ומעשן את הדברים הללו?

20/10/2013 08:22

הייתי מאוהבת בו, ואני מאוכזבת מעצמי שהתאהבתי באדם כזה, שהלב שלי עשה בחירה שגויה כל כך..

20/10/2013 08:22

מה רע בקצת סמים? אז הוא מעשן קצת דשא, אפשר לחשוב… לא אומר שהוא נרקומן או אדם שפל… מה כול כך נורא בסמים?! מה אלכוהול יותר טוב? מה סיגריות יותר בריא? אלכוהול גורם להתנהגות הרבה יותר מסוכנת מחשיש למשל וליותר מקרי מוות, אבל הוא עדיין מקובל בהרבה בחברה שלנו.
אני לא חושב שעישון סמים (קלים) הוא סיבה בפני עצמה להיפרד מבן זוג. אם הסמים משפיעים עליו ברמה רצינית או שהוא ממש מכור כבד, זה משהו אחר… אבל סמים קלים לדעתי לא שונים מסיגריות ואלכוהול. לא שאני מעודד את השימוש באף אחד מהם, אבל הם לא הופכים את המשתמש לעלוב חיים אוטומטית אם הוא נגע בהם.

20/10/2013 08:26

תחשבי על זה שאם הייתם זוג, הלב שלך היה מתנפץ לאלפי רסיסים.
רק התאהבת.
ביג דיל.

20/10/2013 08:27

רק התאהבת?
ביג דיל?
תקשיבי אני לא יודעת מה את חווית בחיים שלך, אבל אין לך מושג מה קורה בשלי, אז לא היינו זוג, זה נכון (וזה מכמה וכמה סיבות שאני לא חושבת שאני חייבת לספר לך עליהן) אז זה הופך את זה לכואב פחות? אולי, אבל זה כואב.
זה כואב ואני לא חושבת שאת יכולה ללגלג על זה, אני מאוכזבת מעצמי, ומממנו, חשבתי שהוא בן אדם יותר טוב מזה, וגם אם לא הייתי מתאהבת בו והיינו רק ידידים (בלי רגשות) זה היה עדיין כואב, כי מה לעשות אכזבה זה גם רגש בפני עצמו.
אל תגידי לי ביג דיל כי את לא יודעת מה קורה בחיים שלי את לא יודעת מי אני את לא יודעת כלום כמעט על המקרה ואין לך שום זכות לשפוט את המקרה הזה או אותי.
דני – סמים נפתס כמשהו יותר גרוע כי זה גם מעל החוק, ולא לדבר על זה שרק עכשיו קלטתי שיש לי אפילו ילדים בשכבה שמעשנים את החרא הזה אז זה גם שוק בשבילי (כן כן אתם יכולים לקרוא לי תמימה רק עכשיו הבנתי שאנשים מעשנים סמים גם בבית ספר שלי).

20/10/2013 09:05

*ממנו
*נתפס

20/10/2013 09:10

כשמישהו מביע את דעתו את אמורה לקבל אותה גם אם את לא מסכימה. ולפחות להגיב בצורה נורמלית.
למה את יוצאת עליי בגישה תוקפנית?
לי לא הייתה כוונה רעה, נכון,אני לא מכירה אותך,וכך גם את לא אותי.
ההראש שלי פועל אחרת מהראש שלך.ותלמדי לקבל דעות ותגובות שונות כי לכול אדם יש דעה שונה.
מצטערת.

20/10/2013 09:15

למה החוק אוסר את זה אם כך? הרי זה לא יותר חמור משום סיבה אחרת…
ויש מדינות בהן סמים קלים הם דבר חוקי, ותתפלאי לשמוע שבמדינות אלו, שוק הסחר בסמים קשים כמעט ואינו קיים, לעומת מדינות כשלנו, בהן השוק פורח, למרות, ובעצם בגלל שסמים (קלים וקשים) אינם חוקיים.

20/10/2013 09:23

יש דרך להביע דעה
את זלזלת
זלזלת בי, ברגשות שלי ובמקרה שלי
"ביג דיל"
אלו מילים מזלזלות
וזלזול פוגע הייתי יכולה לקבל את הדעה שלך אם לא היית מזלזלת אבל ברגע שאת מזלזלת אני לא רוצה אפילו להקשיב לך, למה לך לזלזל בזה? זה מה שאני מרגישה ואין לך זכות לזלזל בי וברגשותיי
אם היית מסבירה את עצמך כמו שצריך ורושמת שלדעתך הגזמתי עם תגובתי מכיון שאיננו היינו זוג, אז הייתי מבינה, אבל ה"ביג דיל" הזה זה לא דעה שונה, זה זלזול
וזלזול מרגיז.

20/10/2013 09:23

דני, זה די ברור, אדם אוהב לעשות דווקא, אז זוהי הסיבה העיקרית שהשוק של הסמים כה פורח במדינתנו, ואתה צודק לגמרי בקטע של אלכוהול וסיגריות, גם אני לא סובלת את זה.

20/10/2013 09:25

טוב..שתינו בנות אדם, אני לפחות התנצלתי.. אני לא רומזת לך להצטער, או להפוך אותך לבן-אדם גועלי…במקום לעצור את הדיון, ויכוח תקראי לזה איך שבאלך.. את ממשיכה. ובנוסף את לא מבהירה את הדברים שלך בצורה נורמלית, את ממשיכה לתקוף.
ואגב, את לא יכולה להקשיב לי, מפני שאינך שומעת אותי.
ומבקשת סליחה,מצטערת אם נפגעת.
להתראוות. נאמס לי מויכוחים מטומטמים.

20/10/2013 09:31
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך