סוד החיים

Osher5712 15/04/2014 749 צפיות אין תגובות

סוד החיים- אחד הסודות החזקים בעולם,אשר נמצא בתוכנו.
בחיים,לפעמים אנחנו למטה ולפעמים אנחנו למעלה, אי אפשר לדעת מהו הגורל שלנו, אבל אני חושבת שאנחנו יכולים להכתיב לעצמנו את הגרול!
אל תחשבו על העבר, ועל הטעיות שלכם, תחלמו לעתיד טוב יותר.
אי אפשר לשנות את העבר אבל אתה יכול לשנות את העתיד החל מההווה.
אז מה אם קצת קשה, זה אומר שנוותר על החלומות שלנו?, על העתיד שלנו? לא ! אנחנו נילחם כי אנחנו אריות! חזקים, לא מוותרים עד שהם משיגים את מה שהם רוצים.
אם נפסיק לחשוב על מה אנשים אחרים חושבים עליינו, יהיה לנו יותר קל, אתה מה שאתה חושב שאחרים חושבים עלייך ולא ההפך.
תילכו עם ראש מורם בעולם האכזר הזה,תחייכו ותקרינו אושר גם עם אתם מרגישים קרועים מבפנים רק כידי שהשונאים שלכם יסבלו מהאושר שלכם.
אל תורידו את החיוך מהפנים לעולם, כי בנינו אף אחד לא שווה את זה.
תחיו כל רגע בחיים כאילו זה הרגע האחרון בחיים שלכם ואל תתקעו על שטויות החיים קצרים מידי.
תאהבו הכי חזק את האנשים שהכי מגיע להם ותמיד תגידו להם כמה אתם אוהבים אותם. תנצלו כל רגע בחיים תחשבו אחרת ושונה,תעזו לעשות דברים שאנשים זרים אמרו שלא תוכלו לעשות אותם.
ותמיד תחשבו שאתם המלכים של העולם וכל השאר השחקנים במשחק שלכם. ;)
ב-ה-צ-ל-ח-ה ❤️


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך