סודות הישוב המבודד- הקדמה+ דמיות(הסיפור של ושל ספיר <3) ~ בבקשה תקראוו!!(:
~ הקדמה ~
תמיד כולם רוצים להיות במקום הכי מרכזי, להיות בתל אביב.
המקום שהכל קורה בו. אבל יש אנשים שרוצים להיות במקום הכי שקט שיש בארץ.
איי שם בנגב מסתתר ישוב הנקרא " עין-בידוד." כמו שמו בטח שמתם לב שהישוב מבודד ואין בו הרבה אנשים. יש בו פחות מ20 אנשים. אבל מה מיוחד בישוב הזה? הישוב הזה מיוחד כי האנשים שגרים בו. האנשים שהקימו אותו הם אנשים שהגיעו מכל הארץ, ממקומות שונים הארץ. ורצו לפתוח דף חדש. פה ביישוב הזה..
אבל מי הם רוב התושבים? רוב התושבים עם נערים ונערות שרצו לפתוח דף חדש. בלי המשפחה שלהם. אבל הישוב הזה. לא רגיל כמו שאת חושבים …
~דמיות~
ליאור. ליאור הוא נער בן 15 שמחליט לעזוב את משפחתו העשירה ולעבור לישוב הקטן. תחילה הוא לא מסתדר אבל לאחר מכן הוא מתחבר אל הנערים והנערות האחרים ומצליח להסתדר.
בזמן שהוא מנסה להסתדר בישוב ובחברה הוא מגלה דברים סודיים ואפלים בישוב. מה הוא יעשה עם המידע החדש?
רן . רן הוא מנהל הישוב. בן 18 בלבד. וגר בישוב מאז שהיה בן 4. מכל מני סיבות אחיו הגדול שבא איתו לישוב תחילה החליט לעבור לעיר הגדולה. תל אביב.
רן עשה המון שטיות שהיה קטן יותר ועכשיו הוא מנסה להסתיר אותם אבל מה יקרה עם יגלו אותם? ומה יקרה עם האח הגדול של רן יחזור לישוב?
חן. חן הוא אחיו הגדול של רן, מנהל הישוב. בן 30. גר פעם בישוב ( גיל 12- 22) ועכשיו חוזר עם החברה שלו.
עדי. החברה של חן. בת 25 . לא יודעת ממה להתפרנס ולכן מחליטה לפתוח בית קפה קטן בישוב. האם היא תצליח? ומה יש מתחת לבית הקפה של הישוב?
החזרה של חן גרמה לריב חריף בינו לבין האח שלו אבל בסופו של דבר דווקא תחרות לראשות הישוב עוזרת לחן להתנקם ברן. מי ינצח בתחרות? ולמה חן בכלל צריך להתנקם באחיו?
נועה. משפחתה של נועה מפורסמת בגלל מותו של אחייה במלחמה. אבל מאז שאחיה מת ההורים שלה חושבים רק על המוות שלו אז היא החליטה ללכת לישוב.
נועה היא החברה של עידן. אבל כשהיא מכירה את ליאור היא מתאהבת בו אבל לא יודעת מה לעשות. במי היא תבחר?
שי ורעות. בני 20. אחים תאומים. גרים ביישוב. אמא שלהם מתה ואבא שלהם עובד קשה, שולח להם מידי פעם קצת כסף למרות שהם לא רוצים.
קצת מתרחקים מליאור בהתחלה, אבל אחר כך מסתדרים איתו..
שי חובב הכדורגל מתקבל לקבוצת הכדורגל של חיפה. האם הוא יעזוב את הישוב וישאיר את אחותו לבד?
רעות מחליטה להגשים את חלומה ולהפוך למורה. אבל איך? עם אין בית ספר בישוב? האם היא תפתח בית ספר במיוחד בשביל זה?
נועם, בן 16, יש לו אחות קטנה (11). הוא אוהב אותה מאוד והיא הדבר היחידי שנשאר מהמשפחה שלו
היה לו בעבר בעיות כעס אבל הוא הצליח כמעט להיפטר מהם. שומר על זה בסוד מהחברה.
מה יקרה עם ליאור מגלה בדרך לא נעימה במיוחד את סודו של נועם ?. אבל דווקא בגלל זה הם מתחברים מאוד. אבל מה יקרה שהוא יגלה ביחד עם ליאור משהוא שלא היו צריכים לגלות?
עידן. עידן הוא החבר הנוכחי של נועה. בן 23. היחידי שעשה צבא בישוב.. גר בישוב יותר מ20 שנים. הוריו של עידן הם המייסדים של הישוב אבל מאז שתיי הוריו התאבדו בגלל ריב ביניהם וחוסר בכסף. מנסה להתנקל ברן. ראש הישוב בגלל שהפסיד לו בבחירות הקודמות. איך הוא יעזור לחן. אחיו של רן. לנצח בבחירות? ומה יהיה איתו ועם נועה?
מורן. מורן היא האחות הקטנה של נועם. בת 11. הראשונה שמגלה שיש משהוא מוזר בישוב הזה. מאוד מוזר..
שמעון. שמעון הוא המבוגר האחראי. היחידי שהתחתן בישוב. גר בתל אביב לתקופה ארוכה אבל החליט ללכת למקום שקט יותר והחליט ללכת עם אשתו , סיגלית אל הישוב. אבל לא יכול להיות שהוא עד כדי כך טיפש… ~ המון דברים מצחיקים יצאו לו מהפה חחח ~
סיגלית. אשתו של שמעון. בהריון שני. לא סיימה בגרות, היא עובדת בבית הקפה של עדי בתור מלצרית.
כפיר- הבן של סיגלית ושמעון. בן 10. כשהיה בתל אביב היא הגאון של בית הספר אבל פה כשאין בית ספר הוא מנסה לעזור לרעות לפתוח אחד. אבל מתי שהוא הוא יפסיק.. אבל איך זה קשור לדבר שמורן. חברתו הטובה גילתה על הישוב?
תגובות (15)
אווו אז זה הכיוון! XD
שניכם מוכשרים מחכה לראות איך תגרמו לי להיות מרותקת לסיפור ;)
חח קראתי את זה גם אתמול וגם מקודם ובכל זאת קראתי שוב XD
מקווה שנצליח לעבוד ביחד ^-^
המשכהמשכהמשך!
נעמה ואורין, תודה רבה ^-^
וספיר.. ונאמר אמן.. חחXD
חח אני עדיין חושבת שזה שילוב ענק! ;)
זה טוב לחפור
יואוווו איזה יפה מאוד אהבתי :)
ואוו יש לך כישרון אדיר,מהמם,תמשיכי
תודה רבה לכם(=
ואושרת. זה לא תמשיכי זה תמשיכו* חחחXD
מייק הוא בן >< "
חיחיח תמשיכוווווווווווווווווווווו רגע שניכם כותבים את זה נכון ? -.- או שלא חיחי בקיצור המשך!!!!!!!!!! ו.. ואייי איזה הקדמה חח אני חושבת שהשכח :/
ומייקושששש אני באמת מאריכה את זה שאתה כזה מקסים
אבל אני מעדיפה שלא תדבר איתו המצב ניהיה קשה יותר
תודה לך על הכול
אתה באמת מקסים ואל תדאג לי אממ מקווה להיות בסדר
אוהבת שרית
האמת שלא כל כך דיברתי איתו ><
אבל קיללתי אותו … קצת …. חחחחח^~^
תמשיכו, נשמע ממש מעניין :)
מצחיק אותי שהזמנת/ביקשת שאני אקרא את הסיפור..
מייק…אתה צריך להבין שאני אקרא כל סיפור שתכתוב (חוץ מאלא שגמרת….שפשוט אין לי כוח להתחיל לקרוא *הכל* מההתחלה…)
תמשיכו!!
חחח מוזר לכתוב את זה.. ♥♥♥♥
אוהבת, נוני.
תמשיכוו