נקודת מבט שלי על החיים

14/06/2014 686 צפיות תגובה אחת

אני חושב שאולי זה בעיה אצלי אולי אני בעייתי בנפשי אבל אני מרגיש אשם שהעולם כזה, שהעולם מפולג, שיש ריבים. "לא בא'לי" לחיות פה. ככה שהכל סובב סביב כסף, הכל שחיטות במדינה שלנו. למה לא יכולתי להיוולד לפני 150 שנה באיזה כפר ? מנותק לחלוטין מכל המפלגות והוריאציות האלה לחיות רק עם משפחות מצומצמות?
למה העולם שלנו מכוער ? בנוסף לזה שאני מרגיש חוסר משמעות בעולם הזה . גם בה' ובעולם הבא הזה אני לא מאמין. יש לי יותר מיידי שאלות לגבי הדברים האלה. לגבי דברים שרבנים מספרים מביאים דוגמאות ודברים חכמים באמת, אבל אין להן מקור שזה מתקשר לתנ"ך בחלק מהמקרים.
מחפש משמעות לחיים האלה אבל לא מוצא..הכל מסתכם בכוח וכסף.
השאיפה שלי כרגע זה להגיע למיטב הכוח והכסף שאני יכול בשביל הדורות הבאים אחריי, להשקיע את כל נשמתי בעניין, אבל אני לא מבין מה זה נותן חוץ מהנאה של הרגע ? של החיים שיגמרו לי בשנות ה70 ?
אגב שנות ה70 לחיי … אני לא רוצה לחיות מעבר למרות שהרבה מכם יגידו ויביאו דוגמאות של הסבים שלהם שכן יש המשך אחרי השנים האלה.
אני שואל את עצמי לפעמיים למה להמשיך לחיות ? אל תחשבו שאני איזה בנאדם אובדני או משהו אני הכי לא אם הייתם מכירים אותי.
למה נולדתי בקיצור חח (צחוק של ייאוש) ?

אני יכול לסכם את מה שכתבתי בזה שהייתי שמח מאוד אם אנשים לא היו רעים לפעמים סתם ככה [לא שאני טוב .. משתדל] שהכל היה טוב שכולם היו שמחים שהכל היה ורוד .. אבל אין דבר כזה כמו שכולנו מכירים את המציאות הזאת..

לילה טוב


תגובות (1)

היי, אז ככה, המחשבות שלך מעסיקות את כולנו אני חושבת, כל אדם שמחפש מטרה לחייםם שלו
ואתה לא חייב למצוא את המטרה שלך לפי מה שאנשי דת אומרים לך.
אני חושבת שבן כל השחיתויות ובן כל הרע, יש גם טוב ואושר. יש אנשים טובים שעוזרים אחד לשני, יש אהבה, יש שמחה, יש צחוק. בן לכל האסונות רוב הזמן העולם מתנהל בצורה נורמטיבית חיובית, התקשורת מנפחת ומודיעה על כל מקרה דקירה סמים וכו' במדינה, אבל האם היא מודיעה על כל ילד שנולד? על כל חתונה? על כל התנדבות וחיוך שאדם העלה לאחר? הדברים הלכאורה קטנים האלו הם הגדולים באמת, והם אלו שלפחות לי נותנים משמעות לחיים. כוח וכסף ומעמדות בעיקר היו גם בכפרים לפני 150 שנה ויותר, מאז ומעולם יש חוסר איזון בעולם. יש טוב ויש רע , יש מעמד גבוהה ומעמד נמוך, יש גאות ויש שפל , השאלה במה אנחנו בוחרים להתמקד.

14/06/2014 23:43
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך