Drunk Alaska
טוב אולי בין העבודות שלא הכי הצליחו לי,אבל משהו לפחות... מקווה שאהבתן

משפחה ~פרק 16~

Drunk Alaska 12/04/2014 812 צפיות 2 תגובות
טוב אולי בין העבודות שלא הכי הצליחו לי,אבל משהו לפחות... מקווה שאהבתן


"היא אמרה משהו"אמר מייק חושד עם מבט מבולבל."היא אולי קיללה אותנו כי זרקנו אותה" אמרה קורטני צוחקת יחד עם האחרים. "היה לה מבט מודאג לפני שהיא נפלה."אמר מייק בקול מודאג."מה זאת אומרת?"שאלה ליל,כשכולם הסתכלו על מייק בפרצוף מבולבל."היי!איפה קטיה?"שאל לאונרד שהיה רחוק,אבל לא ראה את קטיה."היא במים"צעק גריי אליו, ומבטנו היה עדיין מודאג. ללאונרד נפלו שתי הכוסות של התה,והוא רץ אלינו מהר."היא לא יודעת לשחות" לחש מייק,וכולם שמעו אותו.מייק מהר קפץ לתוך המים ושחה עד שראה אותה, עדיין שוקעת.הוא תפס במותניה, ושחה לפני המים,לכיוון המדרגות.אחרי שהוא הניח אותה על המדרגות,הוא ניסה להוציא לה את המים מריאות,אך זה לא עבד. הוא ניסה כמה פעמים, ובסופו של דבר עשה לה הנשמה.לאונרד הגיע ונשם עמוק כדי לדבר."איפה קטיה?" שאל מודאג. ליל התקדמה אליו ישר."לאו,היא בסדר,מייק הוציא אותה.לא ידענו שהיא לא יודעת לשחות, אנחנו כל כך מצטערים"אמרה והשפילה את מבטה. "אתם לא אשמים,היא לא יכלה פשוט להגיד את האמת"אמר לאונרד וניסה לנשום שוב.ואז הוא שמה את קטיה משתעלת.
התחלתי להשתעל,מבלי לשם לב איפה אני נמצאת,אחרי שהצלחתי לנשום רגיל,פתחתי את עיניי,וראיתי את כולם סביבי. לכולם היה מבט מודאג.אך ללאונרד היה מבט מאוכזב."אני אמרתי לך שזה רעיון רע,אבל את בחיים לא מק-"הוא התחיל להגיד לי בכעס אבל קורטני קטעה אותו. "תן לה לנשום,זו אשמתנו,כניראה הלחצנו אותה כששאלנו אותה.וגם עכשיו לא נתנו לה לדבר" אמרה מאוכזבת מעצמה.גרי התקדם אלי ובדק אם אני באמת נושמת. "מה אתה עושה?" שאלה אליס."הייתי רופא,אבל, היו בעיות" אמר והמשיך לבדוק את הנשימה שלי ואת הדופקת שלי.אז הוא סיים, ואדמונד עזר לי לקום."אבל,מי הוציא אותי?" והסתכלתי עליהם. "מייק,הוא זה ששם לב שמשהו חשוד הולך"אמרה ליל,גאה באח שלה."לא היה קשה כל כך לראות שהיה לך מבט מודאג על הפנים" אמר בחיוך קטן.התקדמתי אליו וחיבקתי אותו. "תודה" אמרתי עם חיוך.ואז הרגשתי שאני רועדת. "בואי, אני עדיין צריך לקנות לך את התה.שבגלל מישהי, נפל" אמר לאונרד,ושם עלי מגבת, שהביא מהר מהמקום ששמנו את הבגדים. הוא קנה לי שוב תה,ושתיתי אותו מהר.וישבנו וראינו איך כולם ניהנים וקופצים למים. ישבנו בשקט,וישבנו עם חיוך קטן על הפנים."כמעט"אמר לאו בקול צרוד. "מה?" שאלתי מבולבלת והסתכלתי עליו."כמעט הפרת את ההבטחה שלך"אמר עדיין בקול צרוד והסתכל על הים. לא הבנתי על מה שדיבר.ואז ניזכרתי.אמרתי לו,שאני מבטיחה שלא יקרה לי כלום."אני מצטערת"אמרתי והורדתי את מבטי. "היי, אנחנו אמורים להתעודד כאן.ניראה לי לפחות. אבל, פעם הבאה, אל תשקרי להם,טוב?"אמר ושאל אותי בחיוך מאולץ."טוב"אמרתי עם חיוך. ישבנו בשקט כמה זמן.מסיבה כל שהיא לאו קם ממקומו, וניכנס כמה זמן למים.אני עצמתי עיניים,וניסיתי להרגע.ואז פתאום הרגשתי רצף של מים קרים נשפחים עלי.פתחתי ישר את עיניי,וכמעט צרחתי מקור,וראיתי את לאונרד כמעט נופל על הרצפה מצחוק."הו,אתה לא הולך לצאת מזה בקלות"אמרתי וקמתי ורצתי אחריו.הוא ניכנס ישר למים,לי המים היו קפואים, ובקושי יכולתי לזוז,כי הוא גם השפריץ עלי מים."היי!מה אתה נגד חלשים?"שאלה ליל והתחילה עם כולם על לאו,והוא נפל למים,לא לפני שתפס לי ביד.שנינו היינו במים הקפואים, ואני כמעט צרחתי,אך במקום זה הבאתי לו כאפה בראש וקמתי ממקומי. "נו,מה את הורסת?" שאלה אותי אליס בקול מציק.אז התחלנו מפה לעשות מלחמת השפרצות. הם הלכו לשחייה, ואני נישארתי על החוף עם מגבת.הסתכלתי על השמיים שהתחילו להאדים, ונישענתי על מוט שהחזיר שימשייה.הסתכלתי על איך שהם ניהנו.חבל שאריק לא כאן כדי לראות את זה.חשבתי בעצב רב.ואז התחלתי לאט לאט לעצום את עיניי.לפני שעצמתי אותם לגמרי,שמעתי את כולם צוחקים,וזה העלה חיוך על פני.


תגובות (2)

יש מצב יהיה משהו בין קטיה למייק? תמשיכי

12/04/2014 11:19

    בהתחלה לא רציתי,כי אני הייתי גרועה בלכתוב משהו רומנטי,זה תמיד היה נהרס…
    אבל עם הזמן היו לי רעיונות..עכשיו אני בפרק 37..מנסה לתכנן איך הם היו זוג….QAQ
    את לא יודעת עד כמה זה קשה לי,כי אם כבר לגוון בסיפור,אז לגוון בדרך שהם יהיו זוג..אבל אני לא מבטיחה שהיא תיהיה מאושרת כמו בשאר הסיפורים….^-^

    12/04/2014 12:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך