אשמח לתגובות

משחקים תינוקיים ועוד

13/02/2017 693 צפיות 5 תגובות
אשמח לתגובות

אני אוהבת כל מיני משחקים שלדעתם של החברים שלי הם תינוקיים ואז כולם צוחקים עליי זה מאוד מעצבן אבל מה לעשות לשקר שאני לא משחקת במשחקים התינוקיים האלה יותר או אולי להגיד שאני שמה עליהם פס או אולי להעלב מהם או אולי פשוט לעבור בית ספר כדי שיפסיקו לעצבן אותי זאת שאלה מאוד קשה מה לדעתכם כדי לי לעשות פשוט אני ממש לא יודעת מה לעשות אני אבודה לגמרי .יש לי ביטחון עצמי מאוד מהורהר בשנייה יכולים להרהר לי תביטחון אני מנסה להסתיר שאין לי בכלל ביטחון אבל זה קשה מבחוץ אני קשה מבחוץ ורכה מבפנים מה שעוד יותר מעצבן זה שאני ממש לא מקובלת וכל הזמן יורדים עלי וכמה שאני מנסה לשנות את המקום שלי בחברה זה לא עוזר בכלל . ופעם אחת חברה של שקוראים לה זיו [שם בדוי] אמרה לי שאני החברה השנייה הכי טובה שלה שמחתי באותו יום יום למחרת חברה אחרת שקוראים לה מאי [שם בדוי] אמרה לכל הבנות שזיו אמרה לה שאני קרציה ושאני סתם נדבקת אליה הייתי עצובה נורא ובדיוק היה שיעור אנגלית והברזתי ממנו והייתי נורא מגעילה אל זיו ואז ביום למחרת זיו אמרה לי שהיא רק אמרה שאני קצת נדבקת ומאי קצת הגזימה שכחתי לספר שאחרי שברחתי משיעור אנגלית מאי גם ברחה ובאה ואמרה לי שהיא המציאה את כל הסיפור על זה שזיו אמרה שאני קרציה ושאלתי למה והיא אמרה שהיא כעסה עליי ואז כשחזרתי לכיתה אמרתי לזיו שהכל בסדר ושאני יודעת היא לא באמת אמרה שאני קרציה ואז היא אמרה שהיא כן אמרה שאני נדבקת אליה ושוב ברחתי טוב אחשיו אני החזור ליום למחרת ביום למחרת אני והיא דיברנו והשלמנו זה הסוף הבעיה היא אני לא מצליחה לשכוח את זה שהיא אמרה שאני נדבקת אליה מה לעשות ?


תגובות (5)

זה נשמע שזיו היא דווקא חברה טובה אם היא היתה מוכנה להודות במה שהיא אמרה גם כשאת כבר היית משוכנעת שזו המצאה. עכשיו אחרי שהיא התחרטה (לפי מה שהבנתי) והשלמתם אין סיבה לעשות מזה עסק – פשוט כי אנשים נמצאים לפעמים במצב רוח רע ואומרים דברים שהם לא ממש מתכוונים אליהם…

13/02/2017 19:08

את צודקת זיו לא כזאת נוראית הבעיה היא שזיו תמיד גורמת לי לחשוב שנגיד היא רוצה לעבוד איתי השיעור מסוים ואז היא פתאום לא רוצה

13/02/2017 19:56

סליחה התכוונתי בשיעור לא השיעור

13/02/2017 19:58

לגמרי היא סגורה מאוד יש לה רק חברה אחת שהיא פתוחה אתה ולפעמים זה יכול ממש לעצבן

14/02/2017 14:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך