מכתב אונס
יש בי תחושת אונס בכל פעם שאני מדברת עם חברותי עלייך
לשמוע שוב ושוב על הנער שאתה או לפחות שהיית.
שאמרת שאתה רוצה לגעת בי אבל מוכן לתת לי זמן.
וממך לשמוע כמה בחורות הספקת לעשות ומה עשית להן,
משפט אחרי אתה אומר "אני אוהב אותך" ומראה כל סימן התכוונות.
בזמן כל כך קצר נהיית החבר הכי טוב שלי
נראה כאילו נוכל להתגבר על כל מכשול העומד בדרכינו
אבל אז זה חוזר,
אני בתולה אתה לא, מזמן לא.
זה צריך לבוא בטבעיות, מנשיקה לנגיעה ועוד אחת ועוד אחת והידיים מזדחלות למתחת השכבות ונכנסות אלי ובסופו של דבר אתה נכנס אלי.
אבל במקום זה אני מחשבת כמה זמן צריך לעבור מנגיעה לנגיעה.
להתפלל שיהיה המשך לקשר בינינו כי אנחנו רק בהתחלה.
מפתחת רגשות, שומרת ממך נגיעה. אבל זה לא אמור להיות הפוך פה? אתה הדתי מבין שנינו.
ואני יודעת שלא ניסית לגרום לי אי נוחות או אונס במילים שלא נאמרו ישירות אבל הפחד ימשיך לרדוף אותי, מה אם אשכב איתך? אמסור את הבתולים הקדושים, ושנייה אחר כך תתייחס אלי כלא הייתי מעולם? תנפנף בנחמדות אולי בליווי סיגריה מגולגלת ותלך.
מדבר על חתונה, אני צוחקת ואומרת שעד גיל 22 אין לנו בכלל מה לדבר על זה.
מתווכחים על שמות לילדים בזמן שאני מנסה לזכור את השמות של כל שמונת האחים שלך.
מתאהבת ואתם יודעים מה אומרים על אהבה, שהיא עיוורת!
לא רוצה לעשות אותה טעות שעשיתי עם נשיקה ראשונה. זה היה בקטנה, עכשיו אני במשחק של הגדולים. עדיין לא בת 16 וכבר היו לי חמש פעמים שסקס היה על הפרק ו28 נשיקות עם אנשים שונים, כן, ספרתי.
אני רוצה לתת את כל ליבי לך אך מפחדת.
יש לי שם, שם של מתנשקת, בצדק, אבל לא של אחת ששוכבת, "בתולה קדושה" אולי אפשר לוותר על הקדושה בכל זאת עברתי על הלשון של 18 אנשים רק בקיץ האחרון.
שמות חיבה ושלוש מילים מתנופפות "אני אוהב אותך". אפשר לאהוב בלי מין? בלי שתכניס התחננויות שאתן לך לפני שיהיה לנו שנה ביחד? בלי סטיגמות מיותרות? ולא לייחס את ההתקדמות המינית שלנו לעובדה שאתה כבר חוקי?
תגובות (10)
וואו. אני לא אומר שאני אוהב את זה.
אני אומר משהו אחר. כתיבה מדהימה.
די חפרתי בתגובות. אבל אני אגיד עוד משהו. הסיפור טרגי מאוד ואני לא אוהב סיפורים טרגים. אבל יש לך כישרון. את כותבת מדהים. אהבתי את הסגנון ואת הרגש..ואת הכל.
אתה יודע שזה אמיתי, נכון?
וכל תגובה הרי זה משובח
וואו… קטע עצוב וכתוב מדהים.
"תעשי רק מה שאת אוהבת. רק מה שאת חושבת. שיהיה לך טוב." (גלי עטרי)
בהצלחה :)
je l'aime
פשוט מדהים! באמת!
לא ידעתי שזה אמיתי. מצטער לשמוע שזה באמת קרה.
דיי מבינה אותך, אני מניחה שלכל אחת בבוא היום יהיה איזה סיפור לא נעים כשמדובר על זוגיות. יש לך כתיבה חפה מאוד ומעוררת הזדהות.