מכתבים | פרק שני
עברו שבועיים מאז שדייב שלח לדיאנה את המכתב.
בבוקר של יום שבת, הדוור הגיע אל פתח הגדר שהקיפה את החצר, ודייב לבוש במכנסי טרנינג וגופיה לבנה צעד בשביל הלבנים הלבן לצד ערוגות הפרחים של אימו לקבל את הדואר.
“תודה הנק!” אמר הנער לדוור, ולחץ את ידו, הדוור פנה לדרכו לבית השכן.
“מיסים… דואר לאבא… עוד דואר לאבא… קופון חינם לספא…. עוד דואר לאבא… דואר לאימא…” מלמל בודק את המכתבים.
“או, הנה, מכתב בשבילי, מלונדון! מי זה יכול להיות?” חשב בקול דייב.
דייב בדק את כתובת השולח, ונזכר במכתב ששלח לפני שבועיים לאותה הכתובת. דייב מיהר הביתה חזרה בשביל לקרוא את תשובת הנערה.
הנער הניח את הדואר על שולחן האוכל, ומיהר לחדרו.
דייב התיישב ליד שולחן העבודה בחדרו, ובפתח בעדינות את המעטפה.
הוא הוציא את המכתב, והחל לקרוא.
“דייב היקר,
אני דיאנה, דיאנה סקייל.
אני בת ארבע עשר כמוך, וגרתי לפני חמש שנים בביתך, כמו שכבר הבנת.
אני לא יודעת מה לספר לך על עצמי, או על הבית שבו אתה גר, כמובן שיש כמה מקומות נסתרים, שאליהם נכנסתי כילדה בת תשע לקרוא ספר בשקט בלי שימצאו אותי, אבל אני בטוחה שכבר מצאת אותם, או שאתה לא תיכנס אליהם כבר, אך בכל זאת אספר לך. בין התקרה של הקומה השנייה, לעליית הגג, יש מרווח, בו יכולתי לעמוד על ברכי כילדה בת תשע, אז אולי תוכל להיכנס לשם, כדי להיכנס לשם, אתה צריך להזיז ארבעה קרשים, שנמצאים בפינה המזרחית ביותר בעליית הגג )אם מסתכלים מהכניסה( כילדה מצאתי את המקום הזה כהמחבוא הסודי שלי, השארתי שם כמה דברים, אם כבר נזכרים במקום ההוא, אני אשמח אם תשלח לי אותם בחבילה בדואר.
בנוגע אלי, אין לי מה לספר, את שמי אתה יודע, והמראה שלי אינו חשוב.
אני אשמח להמשיך להתכתב איתך, חבל שנצטרך לחכות זמן רב כל כך למכתב אחד מהשני!
יש לי עוד בקשה אחת אחרונה וחביבה, השכנה, אנה, הייתה חברתי הטובה ביותר, אך לצערי לא יכולתי לשלוח לה מכתב, כי אני חושבת שעברה. תוכל לברר בשבילי אם עברה או לא? ואם כן, תוכל לבקש את הכתובת החדשה שלה? אני אשמח להתכתב עם חברתי, כי אני מתגעגעת.
איזה מן החדרים בבית הוא החדר שלך?
אני אשמח אם תענה לי,
דיאנה סקייל, הדיירת השנה של הבית שלך.”
דייב החל לחשוב, בהחלט הייתה לו שכנה בשם אנה, והיא מעולם לא עברה, דיאנה בוודאי תשמח מכך.
באשר למחבוא הסודי שלה, עליו היה לחפש את המפתח.
דייב מיהר לקחת דף ועט ולכתוב לחברתו לעט תשובה, ולחפש את המפתח לעליית הגג.
תגובות (5)
תמשיכי! :)
תמשיכי תמשיכי!!
היי קרן אהבתי כל כך תמשיכי דחוף תודה ממני בקי ♥
תמשיכי!!!
זה סיפור מהמם..
אנ מחכה להמשך!!
:)