מזל שיש לי את אחותי

זואי12366 23/09/2013 626 צפיות 2 תגובות

"דיי" אני צועקת,
כבר אין לי כוח לשמוע את הריבים שלהם,
ועוד על מה הם רבים על כסף.
למה אמא למה את תובעת את אבא,
גם ככה האווירה לא טובה אז לעשות אותה עוד יותר אכזרית, אני לא מאמינה שהם רבים על כסף הם לא אכפת להם מכלום , אפילו לא מהילדות שלהם שלא יודעות מה לעשות.
אבא אני אוהבת אותך ואני רוצה שיהיה לך רק טוב , אמא תעזבי את הכסף בבקשה את לא יודעת מה את גורמת לנו כי לא אכפת לך , אכפת לך רק מהכסף אני לא מבינה אמא , אני לא מבינה אותך תפתחי את העיניים ותסתכלי מה קורה.
אני ניסיתי לעצור אותה בדרכים עדינות אבל היא לא הקשיבה לי , זאת אמא שלי למה שאני יגיד לה מילים פוגעות , אני ניסיתי לעצור אותה תמיד במילים עדינות אבל זה לא הצליח ועכשיו כבר מאוחר.
מתביישת מאבא שלי לבקש ממנו כל מיני דברים שאני צריכה , הוא יתחתן מלפני כמה זמן עם איזה אישה והאווירה התחילה להיות מגעילה ואכזרית , וגם האישה הזאת לא התנהגה אליי ואל אחותי יפה , קרה כמה פעמים שבכינו בגללה.
מזל שיש לי את אחותי כי אני והיא איכשהו מבינות את אחת השנייה אני נורא אוהבת אותה , ואני יכולה להגיד לה את כל מה שאני חושבת , גם לאחותי קשה עם כל זה ובגלל זה אנחנו מבינות את אחת השנייה. אחותי היקרה את כל עולמי אוהבת אותך , עם לא ההיית איתי היה ממזמן קורה לי משהו רע , תודה אלוהים לפחות שהבאת לי אחות שמבינה אותי ואני מבינה אותה , שתינו באותו מצב שתינו חושבות אותו דבר , אני רואה את אחותי נפגעת מהעניין של התביעה וקשה לי לראות אותה חלשה , זה כואב לי בלב נותנת לה חיבוק אבל מה זה יעזור .

הכל בגללי אני יכולתי לעצור את זה אבל ניסיתי , איך אני יכולה לעצור את זה אם אני לא רוצה לפגוע באמא שלי , אין דרך אחרת.


תגובות (2)

מסכנה…. ממש כמו סינדרלה (עם האמא הרעה והאחיות הרעות) אבל אחת שלך לא רעה…
לי יש מזל שיש לי את אח שלי (הגדול) הוא דואג לי אבל גם ההורים שלי דואגים לי פעם הם היו רבים ועכשיו עדיין אבל ממש קצת….
אני ממש שמחתי שלא קרה כלום במשפחה….
אני ממש מרחמת עלייך אל תנסי להסביר לאמא שלך במילים עדינות, תפתחי את הלב ותגידי לה מה את מרגישה בעדינות תגידי, אבל עדיין תגידי…

23/09/2013 01:41

*אבל האחות של לא רעה
סליחה הייתי צריכה לתקן זה מהשורה הראשונה

23/09/2013 01:42
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך